Tumuluscent liposuctie tegen lipoedeem. Het is echt niet te vergelijken met de normale lipo hahah
Ziet er echt heftig uit! Heb je ook pijn?
Jaaaaaa, elke dag aan de paracetemol, en zware AB. Inmiddels met beide sinds gisteren gestopt (operatie is bijna 2 weken geleden). 24/7 drukpak aan en niet normaal kunnen lopen, wc gaan of slapen. Maar aan het einde gaat het wel waard zijn, want mijn dagelijkse pijn van de lipoedeem is wel weg!
Ja ik heb gekeken, het is wat roder maar verder zie ik niks anders. Ik ga vandaag maar die creme halen, maar op de kruidvat site zag ik een hele pagina vol producten en ook een tablet.
Weet iemand welke je het best kan gebruiken?
Wow jeetje heftig hoor! Hoe ziet het er nu uit qua kleuren, al wel een beetje verbetering daarin? Fijn wel dat je dagelijkse pijn al weg is
Als het een schimmelinfectie is dan kan je spul gebruiken van Canesten Gyno. Voor uitwendig gebruik: Canesten gyno crĂšme, dit helpt tegen de jeuk. Als je het smeert wordt het eerst even wat erger en daarna krijg je verlichting. Is dacht ik 6-7 daagse kuur.
En voor inwendig gebruik Canesten Gyno 1 tablet of iets wat erop lijkt en dat is één keer. Deze doe je in voor het slapen en draag een maandverband.
Ik zou als jij was de crĂšme eerst gebruiken en kijken of dit verlichting geeft.
De kleuren zijn gelukkig niet zo heftig als op de foto, dat was ongeveer na 5 dagen. Nu zit ik op 12 dagen en is een groot deel van de âzwareâ verkleuring weg. Vooral gelig is het nu met een paar paarse plekjes.
Beterschap!!
Ik vind mijn stoelgang de laatste week irritant. Ik moet nu ineens in de middag poepen, maar dan ben ik op werk. De wcâs zijn van die open hokken en het lerarentoilet is in dezelfde ruimte als die van de kinderen. Naast dat ik er geen tijd voor heb, is dat ook gewoon niet handig.
Ik ben in een hotel en de toiletpot hangt net te hoog en er is niks wat ik als poepkrukje kan gebruiken (prullenbakje hangt vast aan de muur). Nu kwam mijn vriend de koffer brengen, wat de perfecte hoogte was. Liefde
ik gun iedereen zoân liefde.
Ik wou deze mooie fotoâs van mân ooginfectie jullie niet ontnemen. Vind het vrij alien achtig altijd.
Nou, ik denk eigenlijk dat het geen schimmelinfectie was, want ik heb geen andere afscheiding gehad. Het is nu zo goed als over. Heb zelfs nog een soa test besteld van de kruidvat want ik kwam er maar niet uit wat het was. Al ging ik daar niet vanuit, was ook negatief. En wat een gedoe, ik dacht oke ik koop die creme. Toen ik in de winkel stond besloot ik ineens zoân tablet die je moet inbrengen te kopen. Wat een gekloot om het in te brengen het lukte echt niet. En het ding viel uit dat hulsje. Toen werd ik ook nog eens ongesteld en een tampon wilde ik er al helemaaaal niet in hebben. Dus voor het eerst zowat in mn leven maandverband gebruikt. En dat paste in geen enkele onderbroek van mij dus, ging er zelfs anders door lopen duidelijk te weinig ervaring mee. Mn moeder gaf me zinkzalf voor babyâs mee en dat probeerde ik maar. En dat hielp/helpt. Ik heb volgens mij geen Vaseline meer in huis maar wel purol, zou dat ook helpen?
Ja he? Ze komt nog een keer terug en daar heeft ze weer wat eelt, alleen niet zoveel als bij deze video.
The toe bro is zoân lieve kerel. Hoe hij omgaat met de mensen is echt geweldig. Hij stelt ze gerust, geeft goed aan wat hij doet, geeft goed advies en helpt die mensen echt.
Oh man, ik ben sinds een hele tijd weer ongesteld. Wat een lucht heeft dat oude bloed zeg Ik rook het al voordat het was gearriveerd. En dan nu het eenmaal een beetje op gang is, heb ik elke keer bij het plassen die mengelgeur van bloed en maandverband. Voor mijn gevoel ben ik deze geur door het hele huis aan het verspreiden, thank god voor thuiswerken wel.
De buik is nu ook echt opgeblazen en er drukt iets tegen mijn blaas, ik ben zo vaak aan het plassen nu.
Mijn oren moesten vandaag uitgespoten want ze zaten helemaal vol. Is het niet gelukt Het zit zo diep en mijn oorkanaal is zo klein dat ik naar de kno arts moet om het te laten uitzuigen.
Oke ik ben net hersteld van buikgriep en ik moet even de samenvatting delen:
- De eerste paar keren spoot het er zo hard uit dat ik zelfs spetters op de muur vond
- Ik liet een scheet die geen scheet bleek te zijn en kon meteen onder de douche
- Toen ik de wc wilde schoonmaken (want spetters) leunde ik in een vlaag van flauwte op de pijp tussen de spoelbak en toilet en die schoot los en het toilet stond in 2 seconden blank
Heb mân portie weer gehad hoor