Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb me laatst sinds lange tijd weer zelf geharst bij mijn vagina. Die eerste strip met de meeste haren is zo satisfying, vooral als je de wortels ziet:

foto harsstrip met haren

30 likes

Omg dit doe je zelf?? :scream:

1 like

Wow door die roze hars lijkt het net een stukje behaarde huid :sob: ziet er erg pijnlijk, maar tegelijkertijd ook satisfying uit

3 likes

Ja ik doe het zelf omdat ik me schaam om dit bij een hars salon te doen (weet dat ik me niet hoef te schamen maar ik moet over die drempel heen). Moet wel zeggen dat ik soms moeite heb met het er af durven trekken maar ja, zal er toch af moeten. Dan tel ik maar af in mijn hoofd en dan flats :grimacing:

Wat vervelend dat je je daarvoor schaamt, zo bedoelde ik het zeker niet! Als ik naar mezelf kijk denk ik dat ik een hoge pijngrens heb, maar zelf harsen durf ik niet. Eigenlijk vind ik het gewoon knap dat je het zelf doet (met of zonder aftellen) :blush:

3 likes

Hahaha never forget dat ik een keer dacht “oh ik hars m’n puni wel ff no problemo”, alles in had gesmeerd met hars maar het er niet af durfde te trekken. Heb mijn moeder geroepen om het te komen doen, ik kon het gewoon écht niet. :joy:

17 likes

Oh ik las het ook niet negatief hoor en bedoelde mijn post ook zeker niet negatief naar jou toe! Ik weet dat het onzin is om me te schamen want ze zien daar van alles maar wilde het gewoon uitleggen waarom ik het zelf doe

@Spaarlamp: in het begin durfde ik het ook niet zelf, toen liet ik mijn vriend het doen. Wel weer met aftellen hahaha. Na een aantal keer heb ik het zelf gedaan, wel met mijn vriend er bij voor als ik het zelf niet durfde :wink:

4 likes

Herkenbaar, Ik durf ook abosluut niet naar zo’n salon te gaan. Ik doe alleen zelf mijn bikinilijn, de rest scheer ik gewoon want dat durf ik ook echt niet met een strippie!

Ik had een hele tijd terug al maanden dat ik een pijnlijk plekje onder mijn voet had. Het was ook steeds er weer en dan weer niet. Op een gegeven moment had ik er weer dagen last van; ik met een bureaulamp en pincet gaan opereren. Ik zag een kleine opening in mijn huid en ik trok zo een paillet uit mijn voet :scream: Die heeft daar zeker een half jaar gezeten :sweat_smile: Nog steeds geen idee hoe het in mijn voet is beland.

31 likes

Mijn snot is inmiddels groen :face_vomiting:

En ik heb (denk ik) ook nog bronchitis erbij dus helemaal top.

Sinds een tijdje komen er belletjes uit m’n rechter oog als ik m’n neus snuit. En soms spuit er vocht uit. :sunglasses: Ik wilde het aan mijn vriend laten zien maar die vindt het ranzig, echt kinderachtig.

11 likes

Ik had te lang *edit: (16-17uur) mijn menstruatiecup erin laten zitten. Echt man wat een lucht! Menstruatiecup stinkt er nog naar :nauseated_face:. Had deze geur nog nooit bij mezelf geroken. Was echt walgelijk :dizzy_face:

3 likes

En wat ie iets te lang? Een paar uur? En dag of een week?

Mijn baby had heel erg berg. Dat zijn een soort vettige schilfers op het hoofd.
Had dit gekocht:

en na een nachtje intrekken begon ik smorgens te kammen. en echt gat-ver-damme.
ik ben nergens vies van maar dit had me bijna kokhalzend.
Eerste foto heeft kokhalsfactor 4/5 en die tweede wat minder, denk 2/5

Berg-klont in kam met haren erbij

Bergschilfers op mijn been

19 likes

Het is inderdaad veel zeg! Hopelijk helpt het bij je baby en heeft die er niet te veel last van.

nou ik denk wel dat het haar hoofdhuid stikte en daardoor de haargroei belemmerde maar ze had er eigenlijk geen last van. Wel van mijn gepulk elke keer als ik met haar op schoot zat kon ik mij niet beheersen en zat aan die schilfers te krabben :worried: Dus vandaar dat ik die zalf had gehaald.

na het uitkammen heb ik haar haartjes gewassen en nu is het gewoon heel zacht en geen berg meer te bekennen dus ik hoop dat het nu goed blijft.

11 likes

Paar uur. Volgens gebruiksaanwijzing kan je het 12uur in laten, maar ik ben er mee gaan slapen en pas volgende ochtend eruit gehaald. Als in toen ik ging slapen moest ik hem eigenlijk legen 🥲. Had hem nu denk zo 16-17uur in :no_mouth:

Hopelijk blijft het inderdaad zo! Mijn kraamverzorgster zei een keer tegen mij dat de goedemorgen haarlotion van zwitsal goed helpt om berg tegen te gaan. Of dit een feit of fabel is weet ik niet. Mijn dochter heeft er iig nooit last van gehad maar dit kan natuurlijk ook komen omdat ze het gewoon niet heeft gehad. Elk kind is anders en dat hoeft dan niet perse door de haarlotion te komen. Die gebruikte ik toen wel elke dag. Nu og steeds wel want die ruikt zo lekker. Mocht je dit ongevraagd advies vervelend vinden dan zal ik het weghalen.

1 like

dat gebruik ik ook elke dag omdat ze best lang haar heeft en het alle kanten op staat anders haha
dus bij haar werkt dat in elk geval niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

maar misschien heeft iemand anders er iets aan!!

1 like

M’n holtes doen zo’n pijn, net of ze verrot zijn van binnen. Dat zullen ze ook wel zijn inmiddels :’)

2 likes