Vervelend dat het niet gelijk is verholpen! Doet het ook pijn of voel je er iets van? Het eruit laten zuigen klinkt wel heel satisfying haha, ben benieuwd hoe dat precies gaat. Zie op TikTok wel eens filmpjes waar ze het met een camera en een pincet het eruit halen.
Ze gaan dan met zoân heel dun ijzeren zuigertje je oor in en met een beetje mazzel trek je zo een hele prop eruit
Drukpak aan hebben en ongesteld zijn is echt horror. Ik draag nooit tampons dus het is nu helemaal kut
Ik hoorde heel erg mijn hartslag en met gapen deed het zeer. Dat is nu wel verhopen, ik denk dat het wat naar voren is gekomen Wel ben ik enorm doof!
Voor mijn eerste post op dit forum kies ik één van mijn favoriete topics.
Ben ineens vreselijk verkouden en haalde op onsmakelijke wijze mijn neus op. Plots belandde dit in mijn keel. Het rood en hard, met grijs. Nadenken lukt nog, dus ik denk dat mijn hersenen nog intact zijn.
Schilmesje voor schaal:
Ik stond een peer te schillen, maar ik snap je verwarring geheel.
Wow is er een arts op het forum die dit weefsel nader kan duiden??? Het ziet er zo vlezig uit!
Wow net een pasgeboren cavia
Een neuspoliep die spontaan loslaat?? kan dat?? edit: er staat een case report op Reddit https://www.reddit.com/r/NasalPolyps/comments/bomelm/another_polyp_falls_out/
Dikke uitgedroogde klont snot??
Uiteraard heb ik er goed in geknepen. Het voelde stevig, bijna rubberachtig en het was geenszins kleverig. Fascinerend!
Altijd een week voordat ik moet menstrueren, ben ik zo verrot van binnen. Het is niet normaal. Zelfs de kat die vaak naast me ligt vlucht dan altijd weg en mân vriend wil dan ook het liefste niet naast me zitten omdat ie het zo erg vind stinken. Ga er zelfs soms ook bijna van over mân nek
Meer mensen die hier last van hebben?
Misschien kun je die wel verkopen op marktplaats!!
Vanochtend baarde mijn neus de grote broer van deze cavia. Volgens dr Google komt het waarschijnlijk door een ontstoken neusholte (sinus) en is het gewoon ingedikt snot met bloed, door irritatie van die holte.
Ben eigenlijk nooit verkouden, maar op deze manier is het bijna een cadeautje, met mijn neus als the gift that keeps on giving.
Meer familiefotoâs!
Ja, het voelt alsof iemand een champagnekurk ergens uit je hoofd trekt. Heel bevrijdend.
Ik had vanochtend een bloedneus vlak voor een overleg en toen ik daarna mân eigen mond open zag gaan op camera om te praten zat er allemaal bloed op mn tanden hahaha. Gelukkig zag ik het heel snel dus ik deed alsof ik me verslikte en kon ff een slok water nemen. Leek wel een vampier joh
Hier heb ik gisteren een YouTube kanaal over ontdekt dat echt perfect in dit topic past (met een charmante Brit met mooi accent )
Oooh heerlijk dit!
Jaa deze zag ik ook voorbij komen op TikTok! Had helemaal niet door dat het een zuiger was, ik dacht een gewone tang haha. Ziet er echt zo fijn uit als die het er uit haalt. Ben echt benieuwd hoe dat voelt voor diegene, lijkt mijn zoân opluchting.
Ik heb zoveel vragen over dit soort filmpjes⊠horen deze mensen nog wel wat? Hoe lang lopen ze hier al mee rond? Ect ect⊠fascinerend