Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik hou hier echt van, besef me elke x weer dat ik verkeerde beroep heb gekozen

1 like

Hahahah

3 likes

Gun ons even een foto

2 likes

Of morgen met pus @Oprah

4 likes

Medische pedicure mag geloof ik gewoon open blijven toch?

1 like

Vrijdag iets te enthousiast omgegaan met een glazen kerstbakje

Samenvatting

Dit is nu, heb helaas geen foto van vrijdag.
Toen stond het echt zo open, wat ik erg interessant vond om te zien maar mijn lichaam zei ‘val maar even bijna flauw’.

Oei, hou dit goed in de gaten hoor! Voorzichtig dat dit niet gaat ontsteken. Ben je hiermee naar een dokter/huisarts geweest?

Huh verkeerde tag, krijg het niet meer goed. Sorry @tessel dit moet zijn @MevrouwMand

2 likes

Die van mij groeien ook echt iedere keer in, aangeizen ik sowieso een nieuwe moet zoeken hier in de buurt (Geen zin in) heb ik het na het nieuws van gisteren maar lekker gewoon weer een heel stuk zelf er uit zitten knippen. Voor nu probleem opgelost.

2 likes

Nee, ik kwam thuis (7uur later) en toen de pleisters eraf gehaald. Wond was nog open en bloedde nog flink, dus even gebeld naar de huisartsenpost. Maar de assistente zei dat het voor langskomen al veel te laat was, had echt binnen 5uur moeten zijn

2 likes

Heh, gadverdarrie!

2 likes

Hond? Kat?

1 like

Mijn snot stinkt. Of ja, zo’n muffige geur. Getverdemme. Want dat ruik ik dus de hele dag.

Ik heb me laatst sinds lange tijd weer zelf geharst bij mijn vagina. Die eerste strip met de meeste haren is zo satisfying, vooral als je de wortels ziet:

foto harsstrip met haren

30 likes

Omg dit doe je zelf?? :scream:

1 like

Wow door die roze hars lijkt het net een stukje behaarde huid :sob: ziet er erg pijnlijk, maar tegelijkertijd ook satisfying uit

3 likes

Ja ik doe het zelf omdat ik me schaam om dit bij een hars salon te doen (weet dat ik me niet hoef te schamen maar ik moet over die drempel heen). Moet wel zeggen dat ik soms moeite heb met het er af durven trekken maar ja, zal er toch af moeten. Dan tel ik maar af in mijn hoofd en dan flats :grimacing:

Wat vervelend dat je je daarvoor schaamt, zo bedoelde ik het zeker niet! Als ik naar mezelf kijk denk ik dat ik een hoge pijngrens heb, maar zelf harsen durf ik niet. Eigenlijk vind ik het gewoon knap dat je het zelf doet (met of zonder aftellen) :blush:

3 likes

Hahaha never forget dat ik een keer dacht “oh ik hars m’n puni wel ff no problemo”, alles in had gesmeerd met hars maar het er niet af durfde te trekken. Heb mijn moeder geroepen om het te komen doen, ik kon het gewoon écht niet. :joy:

17 likes

Oh ik las het ook niet negatief hoor en bedoelde mijn post ook zeker niet negatief naar jou toe! Ik weet dat het onzin is om me te schamen want ze zien daar van alles maar wilde het gewoon uitleggen waarom ik het zelf doe

@Spaarlamp: in het begin durfde ik het ook niet zelf, toen liet ik mijn vriend het doen. Wel weer met aftellen hahaha. Na een aantal keer heb ik het zelf gedaan, wel met mijn vriend er bij voor als ik het zelf niet durfde :wink:

4 likes

Herkenbaar, Ik durf ook abosluut niet naar zo’n salon te gaan. Ik doe alleen zelf mijn bikinilijn, de rest scheer ik gewoon want dat durf ik ook echt niet met een strippie!