Ik had een hele tijd terug al maanden dat ik een pijnlijk plekje onder mijn voet had. Het was ook steeds er weer en dan weer niet. Op een gegeven moment had ik er weer dagen last van; ik met een bureaulamp en pincet gaan opereren. Ik zag een kleine opening in mijn huid en ik trok zo een paillet uit mijn voet Die heeft daar zeker een half jaar gezeten
Nog steeds geen idee hoe het in mijn voet is beland.
Mijn snot is inmiddels groen
En ik heb (denk ik) ook nog bronchitis erbij dus helemaal top.
Sinds een tijdje komen er belletjes uit m’n rechter oog als ik m’n neus snuit. En soms spuit er vocht uit. Ik wilde het aan mijn vriend laten zien maar die vindt het ranzig, echt kinderachtig.
Ik had te lang *edit: (16-17uur) mijn menstruatiecup erin laten zitten. Echt man wat een lucht! Menstruatiecup stinkt er nog naar . Had deze geur nog nooit bij mezelf geroken. Was echt walgelijk
En wat ie iets te lang? Een paar uur? En dag of een week?
Mijn baby had heel erg berg. Dat zijn een soort vettige schilfers op het hoofd.
Had dit gekocht:
en na een nachtje intrekken begon ik smorgens te kammen. en echt gat-ver-damme.
ik ben nergens vies van maar dit had me bijna kokhalzend.
Eerste foto heeft kokhalsfactor 4/5 en die tweede wat minder, denk 2/5
Het is inderdaad veel zeg! Hopelijk helpt het bij je baby en heeft die er niet te veel last van.
nou ik denk wel dat het haar hoofdhuid stikte en daardoor de haargroei belemmerde maar ze had er eigenlijk geen last van. Wel van mijn gepulk elke keer als ik met haar op schoot zat kon ik mij niet beheersen en zat aan die schilfers te krabben Dus vandaar dat ik die zalf had gehaald.
na het uitkammen heb ik haar haartjes gewassen en nu is het gewoon heel zacht en geen berg meer te bekennen dus ik hoop dat het nu goed blijft.
Paar uur. Volgens gebruiksaanwijzing kan je het 12uur in laten, maar ik ben er mee gaan slapen en pas volgende ochtend eruit gehaald. Als in toen ik ging slapen moest ik hem eigenlijk legen 🥲. Had hem nu denk zo 16-17uur in
Hopelijk blijft het inderdaad zo! Mijn kraamverzorgster zei een keer tegen mij dat de goedemorgen haarlotion van zwitsal goed helpt om berg tegen te gaan. Of dit een feit of fabel is weet ik niet. Mijn dochter heeft er iig nooit last van gehad maar dit kan natuurlijk ook komen omdat ze het gewoon niet heeft gehad. Elk kind is anders en dat hoeft dan niet perse door de haarlotion te komen. Die gebruikte ik toen wel elke dag. Nu og steeds wel want die ruikt zo lekker. Mocht je dit ongevraagd advies vervelend vinden dan zal ik het weghalen.
dat gebruik ik ook elke dag omdat ze best lang haar heeft en het alle kanten op staat anders haha
dus bij haar werkt dat in elk geval niet
maar misschien heeft iemand anders er iets aan!!
M’n holtes doen zo’n pijn, net of ze verrot zijn van binnen. Dat zullen ze ook wel zijn inmiddels :’)
En als ze wat groter zijn en er heerst hoofdluis op school kan de lotion ook helpen om te zorgen dat de luis haar haar vind ‘stinken’ en dus preventief helpen luis te voorkomen. Is mij verteld en het is ook niet gebeurd bij mijn kind zolang ik zwitsal haarlotion op haar haar deed.
Over Zwitsal gesproken, ik heb geurstokjes van Zwitsal in mijn toilet en ik vind het zo’n aparte gewaarwording om stinkpoep in combinatie met die bekende Zwitsal geur te ruiken Ruikt echt naar baby’s die verschoond worden haha. Elke keer blij dat ik het alleen zelf ben.
Vanmiddag een puist uitgeknepen en er blijft maar pus uit komen heb er al een paar uur een blarenpleister op gehad en een paar uur gewoon niks maar beide zonder succes.
Als iemand de ultieme tip hiertegen heeft hoor ik het graag want heb dit best vaak haha
Shit zeg, ik was even vergeten hoe kut buikgriep is. Ik kan amper bewegen zonder over m’n nek te gaan. Top oud en nieuw dit
Aaaah je gaat spetterend het nieuwe jaar in.
Hoop dat je mn grapje niet vervelend vindt, beterschap <3
Hahaha nee, door jou kon ik weer even lachen. Dankjewel!
Ik heb een nieuwe verslaving. Filmpjes van wenkbrauwen die met draad in vorm worden gebracht. Vooral die dikke wenkbrauwen waar veel wordt weggehaald.
Oohh jaaa dat is heerlijk