Het TMI topic #2 (Deel 1)

Beterschap. Ik vind buikgriep echt het aller kutste wat er is.

1 like

Beterschap, hopelijk kun je snel weer kleine beetje eten. Ik heb al een week lang niet fatsoenlijk gegeten want niks smaakt lekker (of doet me denken aan de borrelplank die ik vlak van tevoren at, champignons met knoflook waren m’n lievelings maar ik word nu al misselijk bij het idee).

Vervelend joh dat je er zo lang last van hebt :frowning: beterschap! Ik voel me vandaag wel weer iets beter, maar ik kan ook nog niet aan eten denken…

2 likes

Volgens mij heb ik een schimmel infectie, jeuukkkkkk. Helpen die eitjes of andere shit echt?

3 likes

Ja!

1 like

Wow heerlijk filmpje, vind het ook mooi geworden!

Ja! Helpt echt, wel eventjes een inlegkruisje in doen. En ik deed het altijd in de avond erin zodat ik er de rest van de dag geen ongemak ervaar.

1 like

Top, wilde eigenlijk even wachten tot het vanzelf weggaat maar ik word gek.

3 likes

Niet afwachten hoor, het is echt een heel vervelend gevoel :(. Ik heb voor de zekerheid altijd iets thuis liggen ervoor misschien een klein tipje om 1 verpakking extra mee te nemen.

Ja zal ik doen, dit is pas de eerste keer (gelukkig).

1 like

Bij mij hielp tegen de jeuk vooral de zalf smeren. De schimmel ging bij mij altijd weg door zo’n eitje dus ik zou een combinatie aanraden.

2 likes

Ah ben net terug alleen die 1 daagse kuur, dat eitje idd, gehaald. Gofferdomme duur ook nog 🄲 ik kijk even aan hoe dit gaat en anders haal ik die ook nog wel!

3 likes

Deppen met azijn + gekookt water (eerst beetje laten afkoelen ofc) werkt ook nog wel eens tegen de jeuk!

2 likes

De binnenkant van mn neus is kapot, en bloed steeds en dan krijg ik weer een soort korstje. Deze keer is het ook echt pijnlijk. Iemand had ooit een creme/zalf genoemd wat er goed tegen hielp. Weet iemand welke? Want als ik Google zie ik door de bomen het bos niet meer. Alleen vet houden lijkt niet te helpen. En vanochtend had ik een bloedneus.

1 like

Ik heb dit dus laatst voor het eerst gekocht, uiteindelijk niet gebruikt want ik kreeg die tablet er niet in. Denk dat het misschien een hele lichte infectie was want het ging wel over. Maar ik schrok van de prijs?! Ze vragen er 15 euro voor. Een vriendin van mij heeft dat heel vaak gehad nou wat een afzetterij? Ik weetniet welke prijs ik had verwacht maar 15 euro niet. Ik vind dat echt duur hoor. Beetje dubbel want ik geef altijd veel geld aan cremes uit en kijk nauwelijks naar de prijs. Maar bij zo’n vrouwenprobleem wat blijkbaar 2 op de 3 vrouwen wel eens heeft vragen ze weer zo’n prijs.

1 like

Ja die prijs vind ik ook echt extreem. Ik heb zelfs een keer gehad dat mijn ouders het voor mij moesten betalen :face_with_head_bandage:…

2 likes

Net zoals dat het belachelijk is hoe duur maandverband en tampons zijn. Schrik elke keer weer opnieuw als ik afreken

7 likes

Ik gebruik hier nog wel eens witte vaseline voor. Ik vind het wel helpen om dat steeds te smeren tegen droogheid.

2 likes

Ik vind Nestosyl (oranje tube) hier fijn voor werken.

3 likes

Ik dacht dat je dan langs de huisarts moest? En bellen alleen niet mag? Of is dat veranderd? Mocht ik het krijgen dan bel ik gewoon hoor als dat voldoende is.
@Nox maar ik had geen last van droogheid, het brandde en voelde warm aan. Edit: sorry je reageerde op mn eerste bericht!

@Mrs.Fraser kom je wel eens bij de DM drogist? Ik heb daar toen 60 ob tampons gekocht en ik denk dat je daar in Nederland er 10 voor krijgt.

1 like