Ik heb de gel ipv de crème gekocht… zo maar voor het eerst proberen. Er is zoveel keus als je voor dat schap staat! Verwarrend
Voor mij hielp een pilletje via de huisarts altijd super goed! Weet zo snel niet hoe het heet maar ze geven m niet zo snel. Heb nu laten opnemen in mn dossier dat dat als enige werkt waardoor het vaak een paar maanden wegblijft bij mij!
Fluconazol eenmalig 150mg, Diflucan, werkt echt goed ja. Wel meer kans op systemische bijwerkingen, omdat je het slikt en niet lokaal gebruikt.
Zo veel stess dat ik een aambei heb
Ik heb via de gyn eens andere pilletjes gekregen, die moesten 3 dagen achter elkaar. Die werkten echt per-fect. Bij mij was het met die eitjes ook altijd maar afwachten of het werkte. Ik zou je dus aanraden om om die andere pilletjes te vragen (geen idee wat de naam was, sorry).
Waarom stress? Is heel normaal hoor!
Ik mag vanmiddag pillen ophalen
Ik sta naast de wc te wachten tot ik hem voor de 3e keer kan doortrekken. Drol ga weg!
Sta je er nog?
It’s gone!
Oja nogal voor interpretatie vatbaar want ik bedoelde dus een aambei door de stress
Nou aan mijn fluoriscerende plas te zien heeft mijn lichaam precies niks opgenomen van het kurkuma en vitamine d3 supplement dat ik vanochtend slikte heb dit normaal nooit!
Tijd voor een poop knife?
https://www.originalpoopknife.com/pages/the-story-of-the-poop-knife
Heb deze nu twee gekregen! Maar merk nog weinig gister middag de eerste genomen en maandag de laatste. Als het vanmiddag nog niet werkt toch nog even de crème erbijhalen. Wat een gedoe, al een week verder.
Ik schrok laatst van mijn blauwe geel achtige plas 's ochtends, was half wakker en dacht omg!! Maar was ff vergeten dat ik zo’n blauw wc blok van witte reus erin had gedaan.
Heeft er iemand zo’n oorcamera?? Lijkt mij zo leuk en interessant maar om nou zomaar 30 euro aan zo’n ding uit te geven… Hahahaha
Ih ik wist niet eens dat je zoiets kon bestellen, is er ook iets voor de neus? Daar ben ik pas benieuwd naar, man wat een ellende die kapotte neus van binnen. Gelukkig bijna over.
Ja die voor oren kan je ook voor je neus gebruiken. Op amazon staat er een voor 30 euro met goeie reviews.
Oh zal eens kijken. Maar ik denk dat ik dat ding 1 keer gebruik en dan niet meer geïnteresseerd ben. Ik denk niet dat mensen nou wekelijks graag hun oor of neus van binnen bekijken?
Ja precies, daar ben ik ook bang voor. Dus dan kan ik 30 euro niet helemaal goed praten voor mijzelf