Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ahh ik voel gewoon de pijn die dit doet door m’n beeldscherm heen. Beterschap! En bedankt voor de foto :rofl:

2 likes

Wij hadden een cliënt die had wonden die eruit zagen als jouw amandelen.
We noemden het ook wel de bloemkool wonden :face_vomiting:
Vooral die lucht die eraf kwam, net van die doorgekookte uien :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Haha gadver. Heb wel al veel minder pijn nu na 24u antibiotica, ben nu alleen wel een scheetjesmonster, maarja je ken nie alles hebbe.

3 likes

Liever scheetjes dan diarree :+1:t2:

1 like

Heb ik ook een beetje, maar vooral mega veel gas in m’n darmen en maagpijn. Maar het werkt wel mega goed.

1 like

Als ik antibiotica moet dan neem ik er probiotica bij, dat helpt de maagklachten een beetje!

1 like

Ik heb ook Azitromycine nu haha, kan niet tegen penicillinen. Die krijg je ook tegen Chlamydia.

2 likes

Jaaa, dit qas echt heftig. Zware diarree en alles.

5 likes

Haha ik vraag me nu ook weer af of ik liever onder de jeukende rode spikkels zit of deze buikproblemen ervaar. :joy:

2 likes

Ik had al een paar dagen echt een dikke onderhuidse puist bovenaan mijn neus, precies tussen m’n wenkbrauwen. Zo een die met make-up nog meer opvalt dan zonder. 🥲 Heb eraan gepulkt, maar kreeg ‘m niet uitgeduwd. En toen bedacht ik me dat ik blarenpleisters in huis heb, dit is het resultaat na één nacht. Het is nu in ieder geval leeggezogen en plat. 10/10 would recommend.

57 likes

Ohhh ik ben ook een keer zo gevallen en heb ruim 10 jaar later nog steeds streepjes in mijn knie staan 🥲

3 likes

Ik heb hier de littekens nog van op mijn kin staan :sob: denk dat ik 11 was toen mijn neefje het leuk vond me de roltrap op te duwen

4 likes

Kan me er niet veel meer van herinneren, behalve dat het gehecht is door de huisarts, en klasgenoten me er daarna een week mee gepest hebben

2 likes

Ik zag na het douchen een wit plekje op m’n schaamlip, dus heb dat uitvoerig geïnspecteerd (bleek een rijpe puist) en toen ik het uitdrukte kwam er een heeeeele lange dunne witte sliert uit die helemaal opkrulde. Erg satisfying, helaas geen foto’s haha

27 likes

Pfff dit ziet er echt pijnlijk uit zeg

2 likes

Ik had het gevoel dat mijn sok niet lekker zat.

200 meter op mijn nieuwe dr martens…. Het leven is niet eerlijk

6 likes

Holy moly!! Ik maakt gewoon zo aaah! geluid toen ik deze foto zag. Helemaal kut in de winter met sokken en schoenen aan doen. Ziet er pijnlijk uit! :scream:

En maar 200m. Het lijkt meer op een dijken mars van kamp koningsbrugge 🥲

5 likes

Hahahah :joy:

Ik heb er nu blaren pleisters op, dat verlicht wel een beetje gelukkig

2 likes

ik weet niet of iemand het al getipt heeft maar ik heb echt een kit voor mezelf gemaakt naar aanleiding van tips hier op het forum. Fysio tape (Kruidvat eigen merk neem ik), blarenpleisters, inlegkruisjes etc. Het wordt echt beter en fijn maar het begin is de HELL

3 likes