Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ohhh nee, tip niet gekregen maar ik zou het alsnog graag willen weten! Tape jij je voet in?
Ik heb nu dus 200 meter gelopen met normale sokken. Is het normaal om dan zulke blaren te krijgen? Sorry ben echt nieuw hier mee haha. Heb aparte dr martens sokken gekocht, maar daarbij kom ik de schoen amper in… met normale sokken zitten ze prima en een maat groter zou echt te groot zijn. Volgens mijn vriend zijn ze te klein want “je kan ze alleen maar dragen met dikke sokken”. Volgens mij is dat onzin :joy:

1 like

Ik heb verstevigende sokken gehaald bij de Intersport (McKinley Flo Crew sokken Zwart | Bestel online » Intersport.nl)en werksokken bij de action. die beschermen de hiel. en dan inderdaad van die fysio tape op de hielen. zelfs daar kwam het af en toe nog door heen. maar wanneer je ze hebt ingebroken dan zijn het de fijnste schoenen!

1 like

I feel your pain!!

Ik heb pas 45 minuten gewandeld met mijn nieuwe docs en ik kon daarna ongeveer 5 dagen geen dichte schoenen aan door de wonden op mijn hiel die zelfs met blaren pleisters heel erg zeer deden :sob:

Behalve de tips die andere al gaven had ik nog gelezen dat elke dag de binnenkant van de hiel insmeren met die speciale dr martens balm of anders vaseline ook helpt. Daar wordt het leer zachter van.

En eerst alleen kort thuis dragen met dikke sokken aan.

Dit zijn mijn hielen nu 9 dagen later :sob:

2 likes

Ook al vind ik het heel erg vervelend voor jou, ben ik “blij” dat ik niet de enige ben die er zo veel last van heeft. Hopelijk geneest het snel voor je en heb je er minder last van :relaxed:

1 like

Hahaha ik had mn nieuwe docs aan naar mn eerste stageplek en toen ik daar aankwam kon ik al niet meer lopen, ik moest werkschoenen aan met een stalen neus

2 likes

Ohneeee wat een hel :fearful:

@pastelzwart ik heb nog geen inlegkruisjes geprobeerd! Laat het nu denk ik eerst maar een beetje genezen. Het brandt heel erg zonder schoenen, laat staan met

Ik ging na 3 jaar kijken of het gaatje van mn navelpiercing al was dichtgegroeid (nee dus maar dit kwam eruit) :heart_eyes:

21 likes

Oooh Dit heb ik ook!! Ook al zin 10 jaar eruit. En nog steeds af en toe zon rups. En stinken. Erger dan oorgaatjes.

2 likes

Mijn oren werden vanmorgen uitgezogen omdat het uitspuiten de vorige keer niet mogelijk was. Vond het doodeng en op het begin voelde het nog wel aangenaam maar 🥲 Het zat helemaal vast aan mijn trommelvlies en het was bijna niet los te krijgen. Echt vreselijk. Uiteindelijk is het na ± een minuut of 25 gelukt maar gets. Ik hoor nu wel kleuren :joy:

Overigens was het super satisfying om alles er uit te zien komen, durfde alleen niet te vragen of ik een foto mocht maken van de buit

28 likes

Toen mijn kat net nieste vloog er een snotdraad uit zijn neus. :sweat_smile:

Die hij vervolgens zelf oplikte.

9 likes

giphy

2 likes

Nog een katten tmi; als mijn ene kat gaat kotsen komt de ander er altijd al aangerend zodat hij - als het uitgekotste brokjes zijn - het snel op kan eten :thumbsup:

Supergoor maar scheelt mij wel die warme brei oppakken met een keukenpapiertje dus win-win.

Edit: ze krijgen écht genoeg te eten. Die ene is alleen echt obsessed met eten en eet letterlijk álles wat er op zijn pad komt. Die zou zichzelf echt dood eten als hij onbeperkt voedsel kreeg.

12 likes

Update van zondag:

Gespoeld en daarna weer blaren pleisters erop. De pleisters raken weer los dus denk dat ik ze zo na het douchen weer moet vervangen. De pijn valt momenteel mee!

8 likes

Dit doet mij denken aan mijn hond van toen ik nog thuis woonde. Die was een keer weggelopen toen ze loops was. Ze heeft toen veel plezier gehad want daarna was ze zwanger. Omdat ze best op leeftijd was kreeg ze 3 puppy’s waarvan er 2 zijn overleden. Die andere puppy hielden we zelf. Als die puppy binnen poepte en je was er niet op tijd bij dan ging mijn hond die poep opeten. Echt dat was zo goor. Uiteindelijk toch een ander huis voor die puppy moeten zoeken omdat mijn eigen hond er aan onderdoor ging.

En mijn andere hond die ik had toen ik op mezelf woonde at altijd zijn eigen kots op als ik er niet op tijd bij was. Ook echt supergoor

6 likes

Waarom doen dieren dit toch :nauseated_face::face_vomiting:

3 likes

Een moederhond wil het nest schoonhouden en kan het niet wegscheppen of zo, dus eet het maar gewoon op, denk ik? Is normaal volgens mij. Honden houden hun eigen plek sowieso graag schoon, dus dat is ook waarom ze hun eigen kots opeten bijvoorbeeld. Vind dat er altijd zo sneu uitzien, dan denk ik altijd neee dat hoeft niet, ik hou van je, ik ruim het wel op haha

7 likes

haha, goede bonding wel

Het is natuurlijk ook maar gewoon uitgespuugd eten, met voedingsstoffen en alles. Zonde om te laten liggen, voedsel = voedsel

3 likes

TMI/ergernis

Heb een ingegroeide haarbult aan de bovenkant tussen mn billen en hij is echt huge en nu kan ik alleen in een bepaalde hoek zitten anders doet het teveel pijn😭

Ooooh pas hier alsjeblieft mee op! Ik wil je niet bang maken maar ik heb op Reddit verhalen gelezen met mensen die hier lang mee hebben rond gelopen en dat kan echt heel verkeerd aflopen (sinus pilonidalis).

Hopelijk vat je dit echt niet verkeerd op maar je een puist of cyste op deze plek kan echt heel erg fucked up zijn. Dus ga alsjeblieft op tijd naar je dokter als het erger wordt <3.

7 likes

Weet je zeker dat het geen steenpuist is? Ik had dit ook op mijn bil en ik kon amper zitten en zelf slapen deed pijn, omdat je dan op bepaalde manier bewoog :frowning: gelukkig ging het snel over toen hij open ging.

6 likes