Het TMI topic #2 (Deel 1)

Dit ga ik zeker in mijn hoofd houden, thanksšŸ˜….

Het zou misschien ook nog een steenpuist kunnen zijn idd @Sjern. Ik hoop het maar want dan ben ik er wel sneller vanaf haha. Slapen gaat gelukkig nog goed.

4 likes

Ik heb ook een keer een steenpuist gehad op die plek! Pijn was niet te doen, laten opsnijden door de ha. Was heel pijnlijk maar was wel meteen van de pijn af!

1 like

Ik had hier nog nooit van gehoord, maar wat bijzonder dat dit echt altijd op dezelfde plek voorkomt! En ik heb weer genoten van de foto’s :grimacing:

5 likes

Oh dat is zo naar. Ik heb twee exen gehad die dat toevallig hadden en dat was gewoon twee keer hel. Dat brengt zo veel gezeik met zich mee, tot echt vuil lekken vanuit aan lekken uit de ā€œgaatjesā€ aan toe.

5 likes

Haha ik heb ook zitten googlen :joy: hele gaten joh :face_with_monocle:

3 likes

Ik heb een steenpuist in mijn schaamstreek :sob: hij doet pijn en is huge. Heb net onder de douche wat proberen te duwen maar volgens mij is hij nog niet rijp

1 like

Mijn defecatie patroon is nogal messed up. Heb nu een soort ritme van 1 week geen ontlasting, dan 1 week af en toe wat keutels, en dan eindigt dat met een soort exodus waarin ik weet ik veel hoelang op de wc zit omdat er zo’n grote drol uitkomt dat ik tussendoor moet doorspoelen omdat m’n wc anders verstopt raakt.

Alsof dat niet al tmi genoeg is hebben we nieuwe koffie op m’n werk
Pluspunt: Lekkerder
+/- Beter voor de stoelgang dan de vorige
Minpunt: Exodus nu op werkwc ipv thuis :cry:

5 likes

Dit zijn echt de pijnlijkste! Maar als die eenmaal rijp is en je kunt hem goed uitknijpen is dat zoooo satisfying!!

3 likes

Brrr krijg hier echt de rillingen van haha :joy: heb net zelfs geprobeerd of ik m op de foto kreeg, maar lukt niet zo goed :sweat_smile:hahah

2 likes

Wat vervelend! Mijn darmen reageren de laatste tijd ook overgevoelig op koffie, als ik 3x koffie drink zit ik 3x vijf minuten op de wc :sweat_smile: op zulke momenten ben ik zo blij met thuiswerken

1 like

Die op je bil huid ri je anus doen ook altijd zooooveeeel pijn. like HOUD OP. ga gewoon weg.
maar nee eerst een dikke week gaan zitten groeien en pijn doen en dan nog het moment van knappen missen. teleurstellend altijd.

3 likes

Steenpuisten moet je eeeecht niet uitknijpen. Dat verhoogt het risico op bloedvergiftiging en steenpuisten zijn besmettelijk dus door uit te knijpen besmet je mogelijk jezelf weer en groeit er een nieuwe op een andere plek. Gewoon goed schoonhouden en bij veel pijn mee naar de huisarts.

2 likes

Ja dit! Ik zie echt vaak mensen die al dagen zelf hebben lopen dokteren (lekker bezig zijn iets uit te knijpen wat niet uitbreiding knijpen valt). Warme kompressen om uit te rijpen en desinfectie erop.

2 likes

Ik zie op mijn werk echt alle lichaamssappen maar ik vind neuspeuteren echt heel vies. Met dit typen ga ik al bijna over mijn nek. Als iemand het dan ook nog gaat opeten :nauseated_face:

5 likes

Haha ik kan ook veel hebben dankzij mijn werk maar URINE :face_vomiting:

O ja snot vind ik ook echt het goorste van alles :nauseated_face:

3 likes

Ik moet echt kokhalzen van oorsmeer, vooral als het zo half nog in een oor hangt tijdens uitspuiten, zo nat en bruin. :nauseated_face::face_vomiting: Van poep moet ik ook kotsen. Bloed en pus en pies boeien me niet.

3 likes

Die klodders die mensen ophoesten en bewaren in een bakje omdat ze denken dat de dokter dat wel wil zien zijn ook niet mijn favo. Nemen ze die ook mee naar jou @Broodrooster? :joy:

10 likes

Ja getverdamme, meestal kijk ik toch maar voor het behoud van het goede band tussen patiƫnt en mij, maar altijd beter dan dat patiƫnten poep meenemen!

7 likes

Vandaag had iemand wc-papier met afgeveegde poep er aan mee. :pensive::nauseated_face::face_vomiting:

15 likes