Het TMI topic #2 (Deel 1)

Haha ik vraag me nu ook weer af of ik liever onder de jeukende rode spikkels zit of deze buikproblemen ervaar. :joy:

2 likes

Ik had al een paar dagen echt een dikke onderhuidse puist bovenaan mijn neus, precies tussen m’n wenkbrauwen. Zo een die met make-up nog meer opvalt dan zonder. 🥲 Heb eraan gepulkt, maar kreeg ‘m niet uitgeduwd. En toen bedacht ik me dat ik blarenpleisters in huis heb, dit is het resultaat na één nacht. Het is nu in ieder geval leeggezogen en plat. 10/10 would recommend.

57 likes

Ohhh ik ben ook een keer zo gevallen en heb ruim 10 jaar later nog steeds streepjes in mijn knie staan 🥲

3 likes

Ik heb hier de littekens nog van op mijn kin staan :sob: denk dat ik 11 was toen mijn neefje het leuk vond me de roltrap op te duwen

4 likes

Kan me er niet veel meer van herinneren, behalve dat het gehecht is door de huisarts, en klasgenoten me er daarna een week mee gepest hebben

2 likes

Ik zag na het douchen een wit plekje op m’n schaamlip, dus heb dat uitvoerig geïnspecteerd (bleek een rijpe puist) en toen ik het uitdrukte kwam er een heeeeele lange dunne witte sliert uit die helemaal opkrulde. Erg satisfying, helaas geen foto’s haha

27 likes

Pfff dit ziet er echt pijnlijk uit zeg

2 likes

Ik had het gevoel dat mijn sok niet lekker zat.

200 meter op mijn nieuwe dr martens…. Het leven is niet eerlijk

6 likes

Holy moly!! Ik maakt gewoon zo aaah! geluid toen ik deze foto zag. Helemaal kut in de winter met sokken en schoenen aan doen. Ziet er pijnlijk uit! :scream:

En maar 200m. Het lijkt meer op een dijken mars van kamp koningsbrugge 🥲

5 likes

Hahahah :joy:

Ik heb er nu blaren pleisters op, dat verlicht wel een beetje gelukkig

2 likes

ik weet niet of iemand het al getipt heeft maar ik heb echt een kit voor mezelf gemaakt naar aanleiding van tips hier op het forum. Fysio tape (Kruidvat eigen merk neem ik), blarenpleisters, inlegkruisjes etc. Het wordt echt beter en fijn maar het begin is de HELL

3 likes

Ohhh nee, tip niet gekregen maar ik zou het alsnog graag willen weten! Tape jij je voet in?
Ik heb nu dus 200 meter gelopen met normale sokken. Is het normaal om dan zulke blaren te krijgen? Sorry ben echt nieuw hier mee haha. Heb aparte dr martens sokken gekocht, maar daarbij kom ik de schoen amper in… met normale sokken zitten ze prima en een maat groter zou echt te groot zijn. Volgens mijn vriend zijn ze te klein want “je kan ze alleen maar dragen met dikke sokken”. Volgens mij is dat onzin :joy:

1 like

Ik heb verstevigende sokken gehaald bij de Intersport (McKinley Flo Crew sokken Zwart | Bestel online » Intersport.nl)en werksokken bij de action. die beschermen de hiel. en dan inderdaad van die fysio tape op de hielen. zelfs daar kwam het af en toe nog door heen. maar wanneer je ze hebt ingebroken dan zijn het de fijnste schoenen!

1 like

I feel your pain!!

Ik heb pas 45 minuten gewandeld met mijn nieuwe docs en ik kon daarna ongeveer 5 dagen geen dichte schoenen aan door de wonden op mijn hiel die zelfs met blaren pleisters heel erg zeer deden :sob:

Behalve de tips die andere al gaven had ik nog gelezen dat elke dag de binnenkant van de hiel insmeren met die speciale dr martens balm of anders vaseline ook helpt. Daar wordt het leer zachter van.

En eerst alleen kort thuis dragen met dikke sokken aan.

Dit zijn mijn hielen nu 9 dagen later :sob:

2 likes

Ook al vind ik het heel erg vervelend voor jou, ben ik “blij” dat ik niet de enige ben die er zo veel last van heeft. Hopelijk geneest het snel voor je en heb je er minder last van :relaxed:

1 like

Hahaha ik had mn nieuwe docs aan naar mn eerste stageplek en toen ik daar aankwam kon ik al niet meer lopen, ik moest werkschoenen aan met een stalen neus

2 likes

Ohneeee wat een hel :fearful:

@pastelzwart ik heb nog geen inlegkruisjes geprobeerd! Laat het nu denk ik eerst maar een beetje genezen. Het brandt heel erg zonder schoenen, laat staan met

Ik ging na 3 jaar kijken of het gaatje van mn navelpiercing al was dichtgegroeid (nee dus maar dit kwam eruit) :heart_eyes:

21 likes

Oooh Dit heb ik ook!! Ook al zin 10 jaar eruit. En nog steeds af en toe zon rups. En stinken. Erger dan oorgaatjes.

2 likes