Het TMI topic #2 (Deel 1)

Mijn oren werden vanmorgen uitgezogen omdat het uitspuiten de vorige keer niet mogelijk was. Vond het doodeng en op het begin voelde het nog wel aangenaam maar 🥲 Het zat helemaal vast aan mijn trommelvlies en het was bijna niet los te krijgen. Echt vreselijk. Uiteindelijk is het na ± een minuut of 25 gelukt maar gets. Ik hoor nu wel kleuren :joy:

Overigens was het super satisfying om alles er uit te zien komen, durfde alleen niet te vragen of ik een foto mocht maken van de buit

28 likes

Toen mijn kat net nieste vloog er een snotdraad uit zijn neus. :sweat_smile:

Die hij vervolgens zelf oplikte.

9 likes

giphy

2 likes

Nog een katten tmi; als mijn ene kat gaat kotsen komt de ander er altijd al aangerend zodat hij - als het uitgekotste brokjes zijn - het snel op kan eten :thumbsup:

Supergoor maar scheelt mij wel die warme brei oppakken met een keukenpapiertje dus win-win.

Edit: ze krijgen écht genoeg te eten. Die ene is alleen echt obsessed met eten en eet letterlijk álles wat er op zijn pad komt. Die zou zichzelf echt dood eten als hij onbeperkt voedsel kreeg.

12 likes

Update van zondag:

Gespoeld en daarna weer blaren pleisters erop. De pleisters raken weer los dus denk dat ik ze zo na het douchen weer moet vervangen. De pijn valt momenteel mee!

8 likes

Dit doet mij denken aan mijn hond van toen ik nog thuis woonde. Die was een keer weggelopen toen ze loops was. Ze heeft toen veel plezier gehad want daarna was ze zwanger. Omdat ze best op leeftijd was kreeg ze 3 puppy’s waarvan er 2 zijn overleden. Die andere puppy hielden we zelf. Als die puppy binnen poepte en je was er niet op tijd bij dan ging mijn hond die poep opeten. Echt dat was zo goor. Uiteindelijk toch een ander huis voor die puppy moeten zoeken omdat mijn eigen hond er aan onderdoor ging.

En mijn andere hond die ik had toen ik op mezelf woonde at altijd zijn eigen kots op als ik er niet op tijd bij was. Ook echt supergoor

6 likes

Waarom doen dieren dit toch :nauseated_face::face_vomiting:

3 likes

Een moederhond wil het nest schoonhouden en kan het niet wegscheppen of zo, dus eet het maar gewoon op, denk ik? Is normaal volgens mij. Honden houden hun eigen plek sowieso graag schoon, dus dat is ook waarom ze hun eigen kots opeten bijvoorbeeld. Vind dat er altijd zo sneu uitzien, dan denk ik altijd neee dat hoeft niet, ik hou van je, ik ruim het wel op haha

7 likes

haha, goede bonding wel

Het is natuurlijk ook maar gewoon uitgespuugd eten, met voedingsstoffen en alles. Zonde om te laten liggen, voedsel = voedsel

3 likes

TMI/ergernis

Heb een ingegroeide haarbult aan de bovenkant tussen mn billen en hij is echt huge en nu kan ik alleen in een bepaalde hoek zitten anders doet het teveel pijn😭

Ooooh pas hier alsjeblieft mee op! Ik wil je niet bang maken maar ik heb op Reddit verhalen gelezen met mensen die hier lang mee hebben rond gelopen en dat kan echt heel verkeerd aflopen (sinus pilonidalis).

Hopelijk vat je dit echt niet verkeerd op maar je een puist of cyste op deze plek kan echt heel erg fucked up zijn. Dus ga alsjeblieft op tijd naar je dokter als het erger wordt <3.

7 likes

Weet je zeker dat het geen steenpuist is? Ik had dit ook op mijn bil en ik kon amper zitten en zelf slapen deed pijn, omdat je dan op bepaalde manier bewoog :frowning: gelukkig ging het snel over toen hij open ging.

6 likes

Dit ga ik zeker in mijn hoofd houden, thanks😅.

Het zou misschien ook nog een steenpuist kunnen zijn idd @Sjern. Ik hoop het maar want dan ben ik er wel sneller vanaf haha. Slapen gaat gelukkig nog goed.

4 likes

Ik heb ook een keer een steenpuist gehad op die plek! Pijn was niet te doen, laten opsnijden door de ha. Was heel pijnlijk maar was wel meteen van de pijn af!

1 like

Ik had hier nog nooit van gehoord, maar wat bijzonder dat dit echt altijd op dezelfde plek voorkomt! En ik heb weer genoten van de foto’s :grimacing:

5 likes

Oh dat is zo naar. Ik heb twee exen gehad die dat toevallig hadden en dat was gewoon twee keer hel. Dat brengt zo veel gezeik met zich mee, tot echt vuil lekken vanuit aan lekken uit de “gaatjes” aan toe.

5 likes

Haha ik heb ook zitten googlen :joy: hele gaten joh :face_with_monocle:

3 likes

Ik heb een steenpuist in mijn schaamstreek :sob: hij doet pijn en is huge. Heb net onder de douche wat proberen te duwen maar volgens mij is hij nog niet rijp

1 like

Mijn defecatie patroon is nogal messed up. Heb nu een soort ritme van 1 week geen ontlasting, dan 1 week af en toe wat keutels, en dan eindigt dat met een soort exodus waarin ik weet ik veel hoelang op de wc zit omdat er zo’n grote drol uitkomt dat ik tussendoor moet doorspoelen omdat m’n wc anders verstopt raakt.

Alsof dat niet al tmi genoeg is hebben we nieuwe koffie op m’n werk
Pluspunt: Lekkerder
+/- Beter voor de stoelgang dan de vorige
Minpunt: Exodus nu op werkwc ipv thuis :cry:

5 likes

Dit zijn echt de pijnlijkste! Maar als die eenmaal rijp is en je kunt hem goed uitknijpen is dat zoooo satisfying!!

3 likes