Oh dat schoonzuigen lijkt me ook nog wel satisfying. Maar al dat gerochel en gegorgel en gekeelschraap eraan voorafgaand…neh dat hoeft voor mij niet zo
Dit vind ik het aller ranzigst.
Necrose, bloed, pus, urine allemaal prima.
Maar dat
Wat ik zo wonderlijk aan sputum vind is dat het van die zelfstandige barbapapa klodders zijn. Ook als er meerdere bij elkaar zijn mengen ze niet maar blijven ze los van elkaar. Cardiologen zijn vooral bang voor sputum is mijn ervaring
Pandemie heeft ons mondkapjes en afstand gebracht echt ideaal.moet je nagaan dat vroeger de patiënten gewoon in je gezicht t hoesten.
Cardiologen zijn sowieso bang voor patiënten. Wat hun betreft is alles pulmonaal en niks cardiaal.
Ook dat je geen handen meer hoeft te schudden als iemand net een plek op zijn piemel heeft laten zien…
Ik geef de piemel nu altijd een hand.
jij onderhoudt graag korte lijntjes met de klachtenfunctionaris?
Ook die schud ik graag de piemel.
Sorry hahaha maar zag het even helemaal voor me. Ik zou niet durven uiteraard.
Hahaha omg
hmmm maar Waldorf salade is wel echt lekker.
Walbarf-salade is het enige wat mijn hoofd nu denkt.
Ik kan alles hebben. Behalve een feces kweek afnemen. Sta boven de po te koren, al scheppend in een verse drol/diarree
Wij hadden er eentje die je rectaal moest toucheren. Ook een fijn klusje
Wat ook een heftige lucht is: wanneer je een tampon weghaalt die er al 3 maanden in zit. Kwam bij mij op het spreekuur wegens ruikende afscheiding.
Ik vond het maar bijzonder dat dit je kon gebeuren totdat ik zelf in een haastig moment niet de oude tampon had weggehaald en er een 2e bijgestopt bleek te hebben
Ik ging vandaag graven naar ingegroeide haren, toen kwam deze tevoorschijn, hij is echt 4 cm met drie sprieten. Ik ga binnenkort starten met laseren, dan is die ellende hopelijk snel verleden tijd.
Oh gadver dat is ook echt heeeeel onaangenaam. Ik haalde een keer bij een lief oud dement vrouwtje haar pessarium eruit, was zelf min of meer vergeten dat die er in zat en was al jaren niet gereinigd. Was zo’n zeefpessarium en er zat echt zo’n plasje waterige groene derrie in, wat dus over de onderzoeksbank plensde. Het stonk ZO ERG. Moest hele tijd bijna kokhalzen.
Mijn oma had een rochelhanddoekje waar ze haar rochel op spuugde. En toen ik een keer op bezoek was, leunde ik er per ongeluk op omdat dat doekje nog op de bank lag. Normaal verstopte ze die of deed ze m in haar zak. En ja, er zat verse rochel in. Zo goor.
Door al die smerige verhalen mis ik wel echt zo “” emoij die je kan geven aan een bericht haha xD
Ik heb gister voor het eerst de haren tussen mijn bilnaad geschoren en man, heb me daar nog nooit zo fris en schoon gevoeld. De haren waren ook echt 5 cm lang ofzo