Ik weet nie wat t is maar elke keer als ik dit doe krijg ik een zweetnaad? Alsof die haren dat eerst een beetje tegenhielden
Ja ik las dat de haren in je bilnaad (net als je oksels) van oorsprong zorgen voor minder wrijving van de huid en ventilatie waardoor het droog blijft. Maar omdat onze persoonlijke hygiëne is verbeterd en vanuit cosmetisch oogpunt we dit nu vaker weghalen. Ik ben benieuwd of ik ook bilnaadzweet ga krijgen. merk in ieder geval bij het vegen dat het sneller schoon wordt
Ik kan niet stoppen met aan dit te denken
O god, ik zou wensen dat ik dit nooit gedaan had. De jeuk die het gaf toen het weer ging groeien
Hahaha dit was ook mijn eerste gedachte. 1 keer en nooit meer hoor, wat een ellendige jeuk
Ongevraagde tip: Als je jeuk hebt na het scheren > direct erna een dikke laag zinkzalf smeren
Ja, dat had ik ook altijd. Maar toch helpt dit bij mij. Ik vind het ook niet logisch klinken haha
Ik krijg altijd puisten in m’n bilnaad als ik dat heb geschoren 🥲 en het lukt me ook nooit om alles weg te krijgen
Ja dat heb ik ook
Maar het laten groeien is ook niet echt een optie of ja, tuurlijk is t een optie maar t is veel en donker en daar voel ik me ook niet fijn bij
Daar ben ik te harig voor denk ik ik heb er ook geen last van behalve dan soms tijdens seks dat ik ineens denk o ja shit harige aars
Talkpoeder! anders word ik gillend gek, vooral bij m’n liezen.
Ik heb diarree en ik ben ongesteld dus zowel mijn darmen als mijn baarmoeder zijn aan het verkrampen. Zo pijnlijk.
Pure aloe Vera smeren na het scheren helpt goed tegen bultjes en ingegroeide haren. Ik gebruikte eerst altijd vanish pfb (nee niet die vlekverwijderaar haha) maar dat bestaat niet meer. En ik heb echt nooit last van jeuk of bultjes. Moet wel zeggen dat ik nooit mn bilnaad scheer, daar groeit bij mij geen haar? Daarvoor in de plaats heb ik waarschijnlijk extra okselhaar gekregen. sowieso heb ik een rare lichaamsbeharing. Op de achterkant van mn benen groeit niks, de voorkant wel.
Heb jij vaak last van jeuk, bultjes of ingegroeide haren na het scheren?
- Nooit
- Regelmatig
- Soms
0 stemmers
Ik gebruik trouwens deze, zal uiteraard niet echt 100 procent pure aloe Vera zijn. Maar vind het goed helpen dus een tip! Van Holland en Barrett
Oja ik haalde deze dus weer afgelopen week en die medewerker, wij zaten te praten over aloe Vera bladibla en nadat ik had afgerekend vroeg die man waar ik het voor gebruikte. Ik dacht ik mn hoofd, ja nadat ik mn kut heb geschoren. Maar ik zei maar ja bijvoorbeeld na het scheren van mn benen. Haha alsof ik me moet schamen dat ik dat gebruik na het scheren van mn kut maar toch.
@Opheliac heb je dit wel eens geprobeerd tegen puistjes etc. Na het scheren?
Nee nog nooit, misschien is het wel iets om te proberen!
Het ligt er ook aan wat ik voor ondergoed na het scheren aan doe. Daarom gebruik ik ook altijd talkpoeder dan gaat het sowieso niet jeuken en krijg ik ook geen bultjes. Dat heb ik niet met het scheren van mijn benen of oksels.
Maar de huid van de venusheuvel, buitenste schaamlippen is volgens mij ook veel gevoeliger voor bultjes etc. Benen heb ik nog nooit ergens last van gehad en mn oksels zelden. Ik noem het in de poll maar ff de bikinilijn (wtf) maar hiermee bedoel ik dus wat je wegscheert daar.
Waar heb jij het meest last van bultjes/ingegroeide haren etc?
- Benen
- Oksels
- Bikinilijn
0 stemmers
Benen, want mijn schaamstreek is gelaserd