Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik kan je zeggen uit eigen ervaring dat tandborstels van mensen ook kunnen meuren. Niet naar dood, maar wel echt goor.

Kwam dus achter dat mijn vriend zijn elektrische tandenborstel niet schoonmaakt. Hij haalt ook het kopje er nooit af. Dus je hebt dus allemaal ophoping van gore tandpasta en kwijl resten :nauseated_face:. Ik leende dus zijn tandenborstel en zag het niet gelijk en ik rookte het pas toen ik ging poetsen. Echt zooooo goor

4 likes

Ah bah dat vind ik ook zo ranzig. Ik heb een zwarte en die is nog steeds mooi en zwart gelukkig

5 likes

Oh bah ik had net een draadachtige structuur / iets in mijn stoelgang. Het was donker van kleur en best taai. Dus denk (hoop) dat het geen worm was maar wat dan wel?!

1 like

Lijkt mij ook niet meer dan normaal dat je gewoon je borstel even schoon spoelt na een poetssessie. Was ook echt in shock. We gaan volgend jaar samen wonen en die stink tandenborstel mag die lekker bij zijn ouders laten :sweat_smile:

Mag ik vragen welke je gebruikt? Wil dat al zolang proberen!

5 likes

Ik ook!! Heb er een gekocht maar durf het niet te proberen. Als het echt zo fijn is waarom doet dan niemand anders het?

1 like

Omdat het stinktttttttt

11 likes

Ik heb teveel en te dik haar voor ontharingscreme. De volgende dag heb ik al mega stoppels :pensive: scheren is dan sneller en geeft bij mij een mooier resultaat.

En idd de geur :nauseated_face:

6 likes

Gebruik jij deze crème ook gewoon in de buurt van je schaamlippen? Of echt alleen specifiek bij de bikini lijn?

3 likes

Bikinilijn én benen. Bikinilijn vooral bultjes en jeuk en mijn benen voornamelijk sneetjes. Na al die jaren is het me helaas nog steeds niet gelukt om zonder sneetjes een been te scheren :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ahh, dat leek me juist zo handig om het daar ook te gebruiken want scheren kost zoveel tijd mij bij alleen die huid lijkt me daar inderdaad te gevoelig voor.

2 likes

Ook niet met zo’n mes?

Ik gebruik die al jaren en roetsj echt over mijn benen alsof ik haast heb, maar heb echt bijna nooit meer wondjes en met een gewoon mesje terwijl ik super voorzichtig deed wel. Vind dit ding echt een uitkomst!

8 likes

Is dat die van Wilkinson? Die vond ik volgens mij ook altijd goed alleen in mijn herinnering ging dat blok zeep er heel snel af of viel het er zelfs in zn geheel af. @Totoro oh die creme wil ik ook eens proberen, dat is idd heel goedkoop. Ik heb volgens mij nog ontharingscreme liggen maar die geur idd , vond ik niet te doen. Hoelang laat jij het inwerken?

5 likes

Echt een fijn scheermes! Ik gebruik hem ook al jaren. Gaat idd super snel.

2 likes

Gebruik jij scheerschuim?

• Nee nooit
  • Ja altijd
  • Af en toe

0 stemmers

Als ik iets niet vind werken bij mij is het wel scheerschuim.
@macaron misschien kan je een keer proberen eerst haarconditioner op je huid te doen voordat je scheert, daar worden de haartjes wat zachter van. Ik doe dat zelf wel eens bij mn bikinilijn.

1 like

Ik gebruik voor bikinilijn ook scheerolie idd. Vind ik ook veel chiller dan scheerschuim.

Voor benen en oksels doe ik gewoon douchegel/-schuim

3 likes

Of douche-olie. Ik gebruik altijd de Lipikar doucheolie van La Roche Posay (waar je ook gewoon je intieme zones mee kunt wassen, handig) en dat werkt bij mij ook perfect om geen scheerbultjes op te lopen.

Dat en een goed scherp scheermes. Heb zo’n abonnement op vlijmscherpe mesjes.

1 like

Ik gebruik alleen maar goedkope conditioner als scheerschuim. Werkt echt veel beter

5 likes

Ik gebruik mijn douchegel/-schuim altijd haha.

4 likes

Oké ik liep net in het Kruidvat hier tegenaan en dus gekocht :ok_hand: