Nagel erbij om de grote te laten zien.
Meer mensen hier last van? En vooral oplossingen?
Ik heb afgelopen week bietjes gegeten en nu is alles rood. Gisteren mijn plas en nu ook mijn grote boodschap. Schrok me lens
Is dit een mee-eter? Nav je post daarvoor?
Geen tips, just interested
Ja klopt!
Ik had mijn hak kapot gelopen en zo’n second skin pleister opgeplakt, hier het resultaat na een dag of drie
Ooooh mijn god, dit filmpje. Dat er zoveel rotzooi uit een gezicht kan komen, wauw. Niet kijken als je niet tegen gore puist uitknijp filmpjes kan. Dit is namelijk nog 10x viezer.
Omg wat fantastisch
Normaal een meelezer maar ik heb de afgelopen dagen nog nooit zo’n mee eter meegemaakt. Hij zit/zat bij mijn vriend in zijn nek en ik dacht o nou even snel uitknijpen maar er kwam gewoon geen einde aan?!?! Heb natuurlijk foto’s gemaakt, ik weet alleen niet hoe ik ze in een spoiler kan zetten maar dit is het TMI topic dus denk dat het zo ook wel kan.
PAS OP; FOTOS VAN PUS
Omggg ja!! Een stofzuiger voor pus!!
Super schattig, vergeleken met het dumpert-filmpje
Maar wel een goede opening post!
Oké door jullie durf ik dat filmpje dus echt niet te kijken want kan echt zo slecht tegen grote slijmerige proppen die er ineens uit spuiten. Kan het alleen hebben van mezelf en mijn vriend. Vond dit dus al heel extreem wat er uit kwam haha
Dat filmpje is echt een rookworst gewoon wat er uit komt
Hahahha gadverdamme. No way José dat ik dat ga kijken
Haha zie nu echt voor me dat er een Hema rookworst uit een puist komt zetten
Het is weer eens zover. Zieke allergische reactie op een nieuwe douchegel . Het jeukt echt als een gek.
Holy shit, wat heftig!
komen die kleine puntbloedinkjes niet van hard wrijven? met een washandje of scrubhandschoen? door de warmte van de douche worden je vaatwandjes wat zachter en wrijf je ze sneller kapot! dat ziet er ook zo uit.
Nee had het er gewoon met mijn hand op gesmeerd. Juist om even te testen of ik er tegen zou kunnen. Zo stom ook. Heb maar een klein stukje van mijn huid ingesmeerd maar mijn hele arm zit onder.
Balen joh! Op naar het weggeef-topic ermee dan maar
Heb je al een allergie-paspoort? Dat kun je laten maken bij de huidarts en dan weet je welke stoffen je voortaan moet vermijden