Ik gebruik dit ook al jaren en alles is superglad en ben echt heel tevreden
Deze in ieder geval niet gebruiken voor je schaamstreek. Ik gebruikte deze een tijdje en merkte echt dat mijn ph waarde van slag was. Rare geur etc.
Ik gebruik deze alleen voor mijn oksels en heel soms als ik haast heb ook voor mijn benen. Vind dat als ik hem iedere keer zou moeten gebruiken voor mijn benen dat dat blokje veel te snel op is.
Ik gebruik deze juist alleen daar en epileren de rest. Nu vraag ik mezelf af of het anders zou zijn na al die jaren deze mesjes te gebruiken
Nu het hier over scheren enzo gaat, weet iemand een fijne trimmer voor de schaamstreek? Dus niet perse een scheerapparaat maar een kleine trimmer om de haartjes gewoon kort te maken. Ik hoef niet per se altijd alles kaal maar ik vind het bijhouden zo’n gedoe. Hoe makkelijk zou een trimmer zijn dat het gewoon in een paar tellen lekker kort is, ook de schaamlippen dus niet alleen de bikinilijn… Ook geen gedoe met bultjes etc.
Ik gebruik deze, maar ik kan me voorstellen dat zolang je zo’n opzetstukje hebt het al gauw goed is. Ben in ieder geval tevreden over de mijne!
Bekijk Philips SatinShave Advanced BRL140/00 - Ladyshave op: Philips SatinShave Advanced BRL140/00 - Ladyshave | bol.com
Het was eerder taai (heb ‘gevoeld’ met wc-papiertje ) omdat het zo raar was. Maar ga het sowieso wel in de gaten houden ja.
Heb je bonen gegeten zoals peultjes? Ik heb dit wat jij omschrijft ook een keer gehad maar toen was het een rang van een peultje
Ja we hadden inderdaad ook bonen gegeten .
Ok nu ben ik geruster! Bedankt dus .
Gatver ik kots al bijna als ik dit lees ik haat alles wat met kots en spuug en slijm en rochel te maken heeft
Lekker laat, maar ik moet hier even op reageren. In mijn functie doe ik ook duizeligheidsonderzoeken, daar gaan mensen ook wel eens kotsen (echt niet mijn favo onderzoek ook hierdoor). Maar toen was er een patiënt om 8.30 uur. En die ging kotsen. Wat kwam eruit? Halve stukken hotdog, zilveruitjes, augurk. WAAROM OOK? Wat denk je dan? “Ik heb duizeligheidsonderzoek waarbij wordt gewaarschuwd dat ze de duizeligheid gaan opwekken. Laat ik ff gaan ontbijten om een uurtje of 7.00 uur met hotdogs en hamburgers!”
dit is mijn droom
We doen verschillende testen om te kijken of we bij mensen herkenbare duizeligheid op kunnen wekken. Sommige mensen hebben duizeligheidsaanvallen waarbij ze vaak moeten overgeven, als we dus zo’n aanval opwekken is dat dus deel van de klachtenherkenning. Tijdens dat opwekken doen we allerlei metingen aan het evenwichtsorgaan om te kijken of we de klachten kunnen verklaren (sommige mensen hebben bijvoorbeeld uitval van een deel van het evenwichtsorgaan, of van die steentjes in het evenwichtsorgaan die los zijn gaan liggen waardoor korte duizeligheidsaanvallen ontstaan).
En er is een onderdeel waarbij we water in de oren spuiten (calorisatie heet dat), met koud water en met warm water. Dat prikkelt het evenwichtsorgaan door ofwel afkoeling of opwarming waardoor het kortdurend even voelt alsof je super draaiduizelig bent. Dat gebeurt bij iedereen, ook bij gezonde mensen. Alleen er zijn mensen die daar enorm van in paniek raken, gaan hyperventileren en dan kotsen. Dus heel veel staat of valt ook met je uitleg en het geruststellen van mensen.
Wordt al misselijk als ik het alleen al lees. Komt misschien ook omdat ik vorige week snachts wakker ben geworden met draaiduizeligheid en nu nog steeds last van.
Ja die test doen wij ook altijd ja! Dan hoefde jij waarschijnlijk het watergedeelte niet te doen bij uitval aan één evenwichtsorgaan of wel? Veel last van ook nog?
Maar de meeste mensen gaan hier niet kotsen hoor (tenzij degene die het uitvoert heel chaotisch is en niet kan uitleggen). En de meeste onderdelen zijn goed te doen, als je niks hebt, word je ook niet duizelig. Behalve dus bij dat water in de oren. De meeste onderzoeken heb ik zelf wel eens ondergaan ook uit nieuwsgierigheid, maar dit nooit haha. Gaat ook niet gebeuren.
Oeh dat is bij mij al wat langer geleden, maar ik heb die watertest ook gehad! Ik kan dat gevoel zo weer oproepen, het voelde alsof mijn oogbollen door hun kassen rolden, zo duizelig was ik.
Bij mij bleek het BPPD te zijn (na een harde val op mijn hoofd) en met het regelmatig doen van de Epley-beweging is het goedgekomen.
Wow heftig. Maar had je er al je hele leven last van of kwam dat door bijvoorbeeld een ongeluk ofzo? (Dat het ineens erger werd ofzo bedoel ik).
Als jullie rode paprika eten, zien jullie dan ook altijd van die velletjes in je ontlasting zitten.
Daarnet schrok ik, want dacht eerst dat het bloed was, maar toen heb ik even dichtbij gekeken en zag ik dat het allemaal velletjes waren.
Of kauw ik gewoon niet goed ofzo?
Ik heb het wel eens met mais of met tomaat dat er een velletje niet goed verteerd of zo!