Het TMI topic #2 (Deel 1)

Het is deze! Het werkt heel simpel, in dat ding zit een soort WiFi waarmee je verbinding maakt, je download een app en vervolgens heb je dus beeld op je telefoon. Er zitten ook opzetstukjes bij waarmee je eventueel oorsmeer kan weghalen.

Nee nooit buisjes gehad. Van dat oor heb ik ook geen last, m’n andere oor voelt juist al paar weken een beetje alsof hij dicht zit dus vandaar dat ik echt vieze taferelen verwacht had hahah

5 likes

Heb je dan beeld terwijl die opzetstukjes erop zitten zodat je ziet wat je doet? Of zie je dan niets meer?

1 like

Ja wacht ff ik zal foto maken met opzetstukje hahaha

4 likes

Oh wat interessant! Zo’n 5 jaar geleden is mijn trommelvlies geknalt in het vliegtuig (helse pijn) dus ben wel benieuwd of dat gat er nof zit of ondertussen eens is dichtgegroeid.

Dus, mag ik je cameraatje lenen? :rofl:

3 likes
beeld met opzetstukje

1644347354156742
1644347421242141

@Nysmn oh dat klinkt echt heel pijnlijk! Maar je mag wel even op spreekuur komen hoor :rofl:

8 likes

Oh cool!! Bedankt voor de foto’s. Dit heb ik nodig in mijn leven.

2 likes

Ik heb zo’n buikpijn en diarree al de hele dag dat ik inmiddels kleurloos slijm poep en ik heb maar een luier van m’n kind in m’n onderbroek gedaan want het is vandaag al meermaals misgegaan en als ik straks slaap hopelijk dan ben ik wellicht te laat als ik er van moet wakker worden.
Wat een ramp dit

8 likes

Ahh ik las het in een ander topic ook, beterschap!

Ik weet niet wat er in mijn darmen aan de hand is maar er komt een geur uit me… dacht vannacht ook een doorbraakbloeding te krijgen ivm buikkrampen, maar denk nu dat het toch mijn darmen waren :sweat_smile:

3 likes

Beterschap, lijkt me echt verschrikkelijk : ( hopelijk ben je er snel van af!
Ben je onlangs bevallen? Nooit geweten dat je een kindje hebt!

3 likes

Is ondertussen al een tijd terug! Maar ik heb er niet zo veel over gepost. Lees wel graag alle mommytopics haha

1 like

Ahh nou wat leuk! (Nog proficiat :kissing_heart:)
Nou gelukkig heb je spulletjes thuis die je ook kunt gebruiken.

1 like

Ik heb een kop thee in mijn schoot laten vallen terwijl ik in mijn onderbroek in kleermakerszit zat.
Mijn broodje rosbief is een broodje gekookte ham geworden.
Pijn met hoofdletter P

11 likes

Ik ben ongesteld maar moet echt zo vaak number 2. Stahp.

3 likes

Ik vind dit wel goed bedacht hoor, want dan bespaar je jezelf toch de ellende van alles opruimen als je net de wc niet haalt. Dan voel je je super slecht en dan moet je ook nog gaan dweilen, poetsen, beddengoed verschonen… Hopelijk knap je snel op, buikvirussen zijn echt de hel.

2 likes

:heart_eyes:

9 likes

Wauw! :heart_eyes:

2 likes

Weet je wat ik me nu altijd afvraag bij deze filmpjes. HOE kan het dat je hier zelf niet allang 10000x aan gepulkt hebt tot die haar eruit is, of iig gepoogd hebt te kijken wat er onder zit? Vind het grootste mysterie echt hoe deze haren zooo lang hebben kunnen zitten

16 likes

Wow ik heb verder geklikt op tag “ingegroeid” en ik kijk mijn ogen uit

3 likes

Echt fascinerend dit

1 like

Omg die hond! :heart_eyes: :joy:

10 likes