Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ah denk dat dat dan met paprika een beetje hetzelfde idee is. Zelfde soort velletje als wat mais of tomaat heeft volgens mij.
En zal ook wel niet goed kauwen gok ik :grimacing:

1 like

Dat is normaal en heeft niks met kauwen te maken. Het velletje van paprika is lastig te verteren voor je lichaam. Inderdaad hetzelfde met mais, alleen de binnenkant wordt verteerd en de buitenkant komt er weer uit haha.

Oh edit: kauwen helpt wel blijkbaar haha je lichaam kan het dan makkelijker verteren. Maar het is verder niet erg als dat niet gebeurt.

6 likes

Hij komt morgen binnen :grimacing::grimacing:

3 likes

Ik voelde me de hele dag zo opgeblazen en had ook echt een dikke buik, voelde me hele dag ongemakkelijk in m’n strakke broek. Nu al 2x een half uur op de wc gezeten en ben nu echt leger dan leeg met een schraal aarsje, maar m’n buik is wel een stuk platter. :poop:

33 likes

Schraal aarsje :rofl::rofl::rofl:

7 likes

Ja m’n zielige schrale aarsje was nog niet hersteld van vorige week donderdag toen ik ook mega erge krampen had en de halve dag op de wc zat en vandaag moest ie alweer meerdere topprestaties leveren. :1st_place_medal:

4 likes

Ik kan je uit ervaring vertellen dat deze heel fijn is voor schrale aarsjes: Ontdek Hammam Dry Oil Spray | Therme

3 likes

Die heb ik wel eens gehad, maar dat is toch sterk geparfumeerd? Brandt het niet als een malle?

2 likes

Nee, geen idee hoeveel parfum er in zin maar het brandt niet!

Ik heb zo’n schrale baby aarsjes zalf voor m’n eigen billetjes en die is top. Het heet luierwisselcrème haha, soort sudocreme maar dan wat vloeibaarder

3 likes

Haha wat een timing, ik heb net bij de Kruidvat weer een nieuw tube ureumzalf gehaald, die gebruik ik voor m’n schrale aars. Maar ga jullie tips even opslaan :sob:

Nou mijn oor is van binnen zo veel schoner dan ik ooit verwacht had :joy::joy::joy: op tiktok kom ik

dit soort dingen tegen

dus dit was een beetje mijn verwachtingspatroon

En mijn oor ziet er van binnen

zo uit

1644345280916653

Ben ook positief verrast door de kwaliteit van de camera!
M’n andere oor was ook schoon maar lijkt een gaatje in 't trommelvlies te zitten :thinking:

Samenvatting

1644346329314237

20 likes

Wat een mooi beeld zeg! Waar heb je die vandaan? Dat is leuk voor patiënten om mee te kijken.

Ziet er idd uit als een gaatje in de trommelvlies. Ooit buisjes gehad?

Het is deze! Het werkt heel simpel, in dat ding zit een soort WiFi waarmee je verbinding maakt, je download een app en vervolgens heb je dus beeld op je telefoon. Er zitten ook opzetstukjes bij waarmee je eventueel oorsmeer kan weghalen.

Nee nooit buisjes gehad. Van dat oor heb ik ook geen last, m’n andere oor voelt juist al paar weken een beetje alsof hij dicht zit dus vandaar dat ik echt vieze taferelen verwacht had hahah

5 likes

Heb je dan beeld terwijl die opzetstukjes erop zitten zodat je ziet wat je doet? Of zie je dan niets meer?

1 like

Ja wacht ff ik zal foto maken met opzetstukje hahaha

4 likes

Oh wat interessant! Zo’n 5 jaar geleden is mijn trommelvlies geknalt in het vliegtuig (helse pijn) dus ben wel benieuwd of dat gat er nof zit of ondertussen eens is dichtgegroeid.

Dus, mag ik je cameraatje lenen? :rofl:

3 likes
beeld met opzetstukje

1644347354156742
1644347421242141

@Nysmn oh dat klinkt echt heel pijnlijk! Maar je mag wel even op spreekuur komen hoor :rofl:

8 likes

Oh cool!! Bedankt voor de foto’s. Dit heb ik nodig in mijn leven.

2 likes

Ik heb zo’n buikpijn en diarree al de hele dag dat ik inmiddels kleurloos slijm poep en ik heb maar een luier van m’n kind in m’n onderbroek gedaan want het is vandaag al meermaals misgegaan en als ik straks slaap hopelijk dan ben ik wellicht te laat als ik er van moet wakker worden.
Wat een ramp dit

8 likes