Ahh ik las het in een ander topic ook, beterschap!
Ik weet niet wat er in mijn darmen aan de hand is maar er komt een geur uit me… dacht vannacht ook een doorbraakbloeding te krijgen ivm buikkrampen, maar denk nu dat het toch mijn darmen waren
Ahh ik las het in een ander topic ook, beterschap!
Ik weet niet wat er in mijn darmen aan de hand is maar er komt een geur uit me… dacht vannacht ook een doorbraakbloeding te krijgen ivm buikkrampen, maar denk nu dat het toch mijn darmen waren
Beterschap, lijkt me echt verschrikkelijk : ( hopelijk ben je er snel van af!
Ben je onlangs bevallen? Nooit geweten dat je een kindje hebt!
Is ondertussen al een tijd terug! Maar ik heb er niet zo veel over gepost. Lees wel graag alle mommytopics haha
Ahh nou wat leuk! (Nog proficiat )
Nou gelukkig heb je spulletjes thuis die je ook kunt gebruiken.
Ik heb een kop thee in mijn schoot laten vallen terwijl ik in mijn onderbroek in kleermakerszit zat.
Mijn broodje rosbief is een broodje gekookte ham geworden.
Pijn met hoofdletter P
Ik ben ongesteld maar moet echt zo vaak number 2. Stahp.
Ik vind dit wel goed bedacht hoor, want dan bespaar je jezelf toch de ellende van alles opruimen als je net de wc niet haalt. Dan voel je je super slecht en dan moet je ook nog gaan dweilen, poetsen, beddengoed verschonen… Hopelijk knap je snel op, buikvirussen zijn echt de hel.
Wauw!
Weet je wat ik me nu altijd afvraag bij deze filmpjes. HOE kan het dat je hier zelf niet allang 10000x aan gepulkt hebt tot die haar eruit is, of iig gepoogd hebt te kijken wat er onder zit? Vind het grootste mysterie echt hoe deze haren zooo lang hebben kunnen zitten
Wow ik heb verder geklikt op tag “ingegroeid” en ik kijk mijn ogen uit
Echt fascinerend dit
Donderdag heb ik het hoekje van mijn wijsvinger eraf gesneden. Ik durfde vandaag pas de pleister eraf te halen. Valt me opzich mee. Moest het even kwijt
Auw! Ik hoop voor je dat dit niet je linkerhand is (je speelt toch viool)?
Haha ja het is precies de minst gunstige vinger waar ik in had kunnen snijden, ik kan hem nu niet gebruiken als ik viool speel :’)
Godnondeju. Zo heb ik nooit infecties en nu ineens alweer??
Ik gelijk die veel te dure shit weer gehaald, lees ik nu dat het niet aan te raden is bij je menstruatie. Als in, die heb ik nu. Word een lange week
Zou even de huisarts bellen!
Ik ben vannacht in mijn onderlip gestoken door een mug. Jeukte als een gek en kon geen anti histamine pillen vinden. Binnenkant is helemaal hard, zelfs drinken doet pijn.
Lip is onder tussen een keer zo dik, blij dat je overal een mondkapje op moet.
Soms zou een verloskundige bij mijn poepbeurten geen overbodige luxe zijn. Heb echt van die kneiterharde ontlasting die er niet uit komt maar steeds een beetje terug schiet en ik raak er echt in paniek van want MOET ERUIT NU