Het TMI topic #2 (Deel 1)

Aaah ik heb echt zo’n verschrikkelijke anuskramp. Ik moest me net gewoon op mijn buik laten ‘vallen’ omdat het staand gewoon niet te houden was. Echt zo heftig! Ik ben blij dat ik nu een stopweek heb en de komende 3 maanden weer lekker die pil doorslik. Wat een pijn 🥲

2 likes

Gelukkig lijkt het nu wel weer voorbij, het zijn vaak een soort van aanvallen binnen een x aantal uur. Ik heb ook het idee dat het inhebben van een tampon ook invloed heeft, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten. En oh no, wat lullig! Gelukkig vallen ze bij jou wel mee!

2 likes

Ik droeg altijd een menstruatiecup en dat verergerde ook mijn anuskramp! Maar bij mij komt het door endometriose op m’n darm.

3 likes

@Koda Dankjewel! Hopelijk steekt mijn post je niet voor een tweede keer aan, haha.

@Bertha Ohh! Ik heb het eens opgezocht en zie dat problemen met ontlasting een van de symptomen is. Ik heb daar al mijn hele leven in ernstige mate last van en vraag me nu af of dit wellicht ook een mogelijkheid is. Zal het eens navragen bij de arts

1 like

Ja en daar denken veel mensen en artsen niet aan. Ik had al jaren last van een zere heup/zij/rug en prikkelbare darm wat steeds erger werd. Low fodmap dieet hielp een hoop maar nooit helemaal klachtenvrij. Heb er nooit aan gedacht dit in lijn van mijn cyclus te zien omdat ik heel tevreden was over mijn cyclus! Pas toen ik bloed bij de ontlasting kreeg werd het duidelijk.

Kan bij jou heel wat anders (hopelijk gewoon niks) zijn natuurlijk, maar wilde het toch zeggen. Sorry als het een beetje een heftige reactie is

6 likes

Jeetje wat heftig, wel fijn dat de oorzaak os gevonden. En dank voor je berichtje, vind het juist fijn om nu ook deze informatie te hebben!

1 like

Keelamandel doet zo fucking veel zeer :sob::sob:. Is ontstoken(?), is in elkgeval geen steentje. Ben al twee dagen heel de dag koud water aan het drinken. Heeft hier iemand nog toevallig tips?

4 likes

Zoutwater spoelen?

4 likes

1 like

Je ontstoken amandel

7 likes

Lijken me ontstoken amandelen?

3 likes

Hm je zit wel tegen een abces aan denk ik, lijkt of je huig al beetje opzij gaat er voor. Voel je je ook ziek? Misschien morgenochtend even je HA bellen.

Probeer eens trachitol daar zit lidocaine in werkt verdovend.

4 likes

haha, misschien is je neusamandel weggehaald vroeger

4 likes

Goed idee! Volgens mij heb ik dat nog ergens liggen.

@Batalash Sterkte! Ziet er heel pijnlijk uit. Wat een amandeldag vandaag. Fucking kut dingen :sob:

1 like

Ik draag al iets van 3 jaar dezelfde oorbellen. Doe ze nooit uit.
Meestal als ik aan mijn oorgaatjes friemel krijg ik stinkvingers maar ik was m’n oren en oorbellen altijd even mee met shampoo als ik m’n haren was. Dan zeep ik ze echt in enzo dus dacht dat ze wel schoon waren.
Vandaag verveelde ik me even op werk en dacht ik ga m’n ongebruikte gaatjes even uitdrukken om te kijken of er wat uit komt. Jahoor kwamen wormpjes uit maar toen dacht ik van ja ik haal m’n oorbellen er even uit en doe die gaatjes ook. Maar toen zag ik ineens mijn oorbel van binnen helemaal vol zooi zitten. Heb het er met een tandenstoker uitgehaald :nauseated_face:

En draag dus 4 van zulke oorbelletjes. Vanavond maar even met een tandenborstel en afwasmiddel alles schoon maken want het is echt goor en stinkt enorm hahaha

Foto's van ranzige troep en oorbel

41 likes

Ik dacht dat ze terug kunnen groeien? Geen idee hoe, maar dit was echt mijn angst vroeger

1 like

Nee dat kwam uit het holle gedeelte vd oorbel! Daarom ligt er oorbelletje er achter haha

2 likes

Had echt mega diarree door corona en heb ineens in mijn broek gepoept :cry: :skull: Ik voelde het niet eens aankomen (?) Nu lig ik maar zielig te zijn want een goede broek in de prullenbak gedaan en gewoon wtf.

2 likes

Ohh gewoon paar keer in de was doen toch?

Maar heel irritant, ik had t ook met corona. Echt waterdun :dizzy_face:

2 likes