Ringetjes zonder hol gedeelte halen misschien!
Al wil ik niet weten hoe de mijne erbij hangen
Ringetjes zonder hol gedeelte halen misschien!
Al wil ik niet weten hoe de mijne erbij hangen
Nou deze waren best wel prijzig haha. Massief goud is nog duurder. Ik ga ze gewoon geregeld schoonmaken.
@Barbamama zonde om weg te gooien. Nachtje in koud water in de biotex, daarna keertje wassen zonder andere kleding erbij en daarna gewoon meewassen met de was! Wel vervelend die diarree, had het pas ook. Echt vies voel je je dan he hoop dat je je snel beter voelt.
Oké ik zit sinds tijden weer eens in de nachtdienst en was echt vergeten dat mijn darmen dan op hol slaan. Ik kan echt alleen maar poepen
Heeft de huisarts mee gekeken? Lijkt bijna op een abcesje.
Hmm, ik denk niet dat een abcest is. Heb altijd beetje zo flapje aan die kant van amandel. Alleen nu is het roder en geïrriteerd. Maar wil sowieso na het weekend langs de huisarts. Ik behandel het nu als een aften, want zo ziet het ervoor mij uit. Het doet echt zo veel zeer
Ik heb gisteren mijn teen gestoten en het is fascinerend hoe het evolueert. Vandaag is het rood/blauw en dikker dan gisteren:
Het is winter, dan zou ik de lak ook gewoon laten bladderen. Vind dat niet echt tmi? Een normale voet.
Laat jouw french tip pedicure dan eens zien
Nou, dan zal ik die enorme blauwe plek op mijn ongeschoren winter yeti benen ook maar laten hè.
Snap echt niet wat er schokkend is aan afgebladderde nagellak. Boeiend.
Ai ik had een paar weken geleden hetzelfde, precies dezelfde teen ook Was wel echt gruwelijk - de pijn was niet te doen, en voel het nu nog steeds als ik er tegenaan druk. Wel hele coole kleuren
Was ie niet gebroken?
Ja waarschijnlijk wel of iig behoorlijk gekneusd
Ik heb voorhoofdsholte/bijholteontsteking en het snot komt sinds gisteravond uit mijn ogen. Vieze gore plakbende, dit heb ik nog nooit gehad.
Ik kreeg vannacht ineens buikgriep en wat een ellende. Zoveel maagpijn, intens misselijk en dan ook tegelijk nog een menstruatie from hell.
(Also: overgeven, diarree en veel bloed at the same time is echt fucking onhandig)
Wij drieën hebben sinds gisteren ook buikgriep. Bah. Gelukkig is de menstruatie nog nergens te bekennen bij mij.
Ik was vet ontevreden over die action sokken maar gisteren hingen na een week toch de vellen er aan, kon bijna niet slapen omdat ik wilde pulken. Ga zo nog even in bad om extra te weken
Ooh dit klinkt echt al de horror. Beterschap!
Tijdens mijn vakantie had ik een blaar op mijn grote teen en toen heb ik hem later ingetapet met pleisters. Daardoor zaten mijn schoenen wat strakker en is er een bloeduitstorting ontstaan onder de nagel van mijn dikke teen. Die is inmiddels dus een beetje paars geworden. Ik heb al een voetenbadje gemaakt en mijn nagel geknipt om te voorkomen dat ie ingroeit (ik voelde ook wel dat er druk op zat). Is er nog meer wat ik kan doen of moet ik nu gewoon wachten tot de nagel uitgroeit?