Oh echt? Dat wist ik helemaal niet. Morgen maar even de huisarts bellen.
Noooo. Net mijn nagels gelakt en heb diarree aanval.
Kan het wel kwijt kan alleen niet vegen niet
Dat wordt blijven zitten tot je nagellak goed droog is
Of heb je inmiddels één hand opgeofferd?
Vorige week date’s vloer bebloed, net na enorme luchtlozingen zijn wc twee keer met enorme diarree bevuild. Ik ging naar huis want thuis heb ik mijn eigen wc. Normaal loopt hij me naar huis, maar nu durfde hij het niet aan want zijn buik begon ook te borrelen. Ik was net op tijd thuis voor ronde drie. En date moest toen ik wegging.
Tip: nooit meer over de datum tempeh eten. Zeker niet als er wat groene stukjes op zitten (dit gedeelte heb ik niet durven toegeven) en dat je dan denkt “ah zal wel loslopen”. Het loopt inderdaad los, van onder
Googlet: hoe lang duurt een diarree aanval.
Geen tips maar helaas zelf ook. En dan een paar redelijke dikke die terug blijven komen. Voelt dan zo fijn om t er weer uitgeknepen te hebben . Heb het ook aan de binnenkant van m’n boven binnen. Redelijk wat hangend vel nu. Misschien dat dat de oorzaak is.
Ik had vorige week een schuurr plek bij m’n bips. Gebeurd wel eens als ik teveel loop. Werd erger en erger. Op een gegeven moment kon ik niet meer zitten van de pijn, met afvegen merkte ik een enorme bult op. (Deed ook rete zeer trouwens) Was dus een steenpuist. Uiteindelijk geknapt en helemaal leeg laten lopen. Ik kan je zeggen, dat stonk enoooorm. Dag erna huisarts gebeld (heb helaas vaker steenpuisten) en anti biotica gekregen. Kan eindelijk weer normaal zitten
Dit wordt een lange nacht als ik elke 20 minuten naar de plee moet.
Maximaal twee dagen deze ellende zegt Google.
Mijn autobiografie gaat sws ‘Vaiana en de oorsmeerfabriek’ heten.
Ging net weer met een speld even mijn oren schoonmaken en ik blijf me maar verbazen over hoeveel troep er steeds uit komt. Ik draag al expres een koptelefoon ipv oortjes, maar het houdt niet op. Heb ik tenminste een ding van mijn opa geërfd. Die had ook altijd enorm veel oorsmeer
Ik laat een litteken behandelen met Fractora (methode die gebruik maakt van radiofrequentie icm naaldjes) en vind het zeer interessant hoe het er een dag later uit ziet, je kunt gewoon alle gaatjes zien zitten
Vertel me meer!
Wat voor litekken was het?
Doet het zeer?
Ik heb een lelijk litteken die zichtbaar is en die ik graag weg wil hebben
Ik heb dus geen foto van de before maar het was een hypertrofisch litteken van het verwijderen van een goedaardig tumortje. Ligt heel dik op de huid en je zag precies waar alle hechtingen hebben gezeten. Het is wel een heel gevoelig litteken, maar vond het wel meevallen. Er gaan gewoon wat kleine naaldjes je huid in, maar uiteraard is dat heel kort. Vind het zelf niet zo spannend. Het microneedlen van mijn gezicht daarentegen vind ik echt geen pretje
en ik heb best wat piercings en tattoos op rotplekken.
M’n huidtherapeut heeft wel een before foto dus ik kan (mits ik het niet vergeet) wel ff om die foto vragen tijdens m’n volgende afspraak en het verloop van de behandeling plaatsen.
Hoe moet ik als vrouw nou ooit het patriarchaat verslaan met een lichaam waarmee ik als ik ongesteld ben amper een uur mee naar buiten kan zonder mijn broek vol te schijten???
Echt ik zit nu als een boos kind in bed met mijn op hol geslagen baarmoeder en darmen ik wil gewoon werken WAAROM is hier nog niks op bedacht
Heb je dit elke maand? Hoe kut! Wel fijn dat je dan een werkgever hebt die er dan makkelijk mee omgaat?
Nee altijd wel diarree maar niet zo erg als vandaag.
Ik ben ondernemer dus mag het gelukkig zelf indelen allemaal.
Oeh das dan weer fijn. Nou succes vandaag.
Wat rot, beterschap!
Uhg waarom straft mijn lichaam me altijd als ik vaak seks heb heb nu denk ik bacteriële vaginose te pakken. Ik voel me zooo goor. Heb net maar dat spul van canesten besteld, iemand ervaringen mee?
Je moet naar de huisarts.
En even goed lezen.
Canesten doodt schimmels. SCHIMMELS. Geen bacteriën.
Je hebt maar één lichaam. Wees er zuinig op.