Mijn autobiografie gaat sws ‘Vaiana en de oorsmeerfabriek’ heten.
Ging net weer met een speld even mijn oren schoonmaken en ik blijf me maar verbazen over hoeveel troep er steeds uit komt. Ik draag al expres een koptelefoon ipv oortjes, maar het houdt niet op. Heb ik tenminste een ding van mijn opa geërfd. Die had ook altijd enorm veel oorsmeer
Ik laat een litteken behandelen met Fractora (methode die gebruik maakt van radiofrequentie icm naaldjes) en vind het zeer interessant hoe het er een dag later uit ziet, je kunt gewoon alle gaatjes zien zitten
Vertel me meer!
Wat voor litekken was het?
Doet het zeer?
Ik heb een lelijk litteken die zichtbaar is en die ik graag weg wil hebben
Ik heb dus geen foto van de before maar het was een hypertrofisch litteken van het verwijderen van een goedaardig tumortje. Ligt heel dik op de huid en je zag precies waar alle hechtingen hebben gezeten. Het is wel een heel gevoelig litteken, maar vond het wel meevallen. Er gaan gewoon wat kleine naaldjes je huid in, maar uiteraard is dat heel kort. Vind het zelf niet zo spannend. Het microneedlen van mijn gezicht daarentegen vind ik echt geen pretje
en ik heb best wat piercings en tattoos op rotplekken.
M’n huidtherapeut heeft wel een before foto dus ik kan (mits ik het niet vergeet) wel ff om die foto vragen tijdens m’n volgende afspraak en het verloop van de behandeling plaatsen.
Hoe moet ik als vrouw nou ooit het patriarchaat verslaan met een lichaam waarmee ik als ik ongesteld ben amper een uur mee naar buiten kan zonder mijn broek vol te schijten???
Echt ik zit nu als een boos kind in bed met mijn op hol geslagen baarmoeder en darmen ik wil gewoon werken WAAROM is hier nog niks op bedacht
Heb je dit elke maand? Hoe kut! Wel fijn dat je dan een werkgever hebt die er dan makkelijk mee omgaat?
Nee altijd wel diarree maar niet zo erg als vandaag.
Ik ben ondernemer dus mag het gelukkig zelf indelen allemaal.
Oeh das dan weer fijn. Nou succes vandaag.
Wat rot, beterschap!
Uhg waarom straft mijn lichaam me altijd als ik vaak seks heb heb nu denk ik bacteriële vaginose te pakken. Ik voel me zooo goor. Heb net maar dat spul van canesten besteld, iemand ervaringen mee?
Je moet naar de huisarts.
En even goed lezen.
Canesten doodt schimmels. SCHIMMELS. Geen bacteriën.
Je hebt maar één lichaam. Wees er zuinig op.
Canesten heeft ook een gel die zou moeten helpen tegen bacteriële vaginose.
(Het enige bewezen effect daarvan is overigens op de inhoud van je portemonnee, maar het kan ook niet echt kwaad denk ik)
Antibiotica is naar mijn weten niet vrij te verkrijgen voor de toonbank. Maar dit geldt overigens voor Nederland.
Mocht ik het fout hebben, dan excuus
Het is ook geen antibiotica (vandaar onbewezen effect), het is een gel die de pH op orde zou moeten brengen en voedingsstoffen voor de goede bacteriën levert, ofzo.
Nogmaals, waarschijnlijk alleen een meetbaar effect op je portemonnee, maar om direct ongehinderd door enige voorkennis agressief op iemand te duiken dat ze slecht gelezen heeft en niet zuinig op haar lichaam is vind ik wat overdreven.
Ik had hier ook last van, maar dan elke keer na m’n menstruatie. Dan kocht ik weer canesten, en dat hielp dan tot m’n volgende menstruatie. Van de huisarts heb ik toen een kuurtje metrodinazol gekregen. Dit is iets langer dan een halfjaar geleden en heb nooit meer last gehad.
Jaaa mijn huisarts heeft dat ook gegeven! Is wel weer teruggekomen na 5 Maanden maar daarvoor had ik het constant dus was er zo blij mee
@Neena wat al is gezegd, canesten heeft een middel speciaal voor bacteriële vaginose, die heb ik besteld. Ik heb er geen ervaring mee vandaar mijn vraag.
@Barbie ik heb inderdaad jaren terug een keer zo’n kuur gehad en dat hielp wel goed maar had er heel veel bijwerkingen van dus vandaar dat ik dacht dat ik eerst maar met een iets minder agressief (naar mijn idee) middel kon beginnen.
Mijn menstruatie is inderdaad net een paar dagen gestopt (was de eerste na mijn miskraam in mei) dus zal daar misschien ook wel wat mee te maken hebben