Je kan gemene kloofjes krijgen bij een schimmel infectie. Die kunnen heel pijnlijk zijn. Evt na de schimmelzalf afdropen met sudo. Ik schrijf ook nog wel eens een ontstekingsremmende zalf erbij voor maar daarvoor heb je een dokter nodig.
Bedoel je een fistel?
Of een sinus pilonidalis
Ik krijg aften heel specifiek van sinaasappel. Citroen kan dan bijvoorbeeld weer wel, heel vaag. Dus dat eet ik niet meer. Ook gebruik ik geen tandpasta meer met SLS erin, omdat dat ook iets schijnt te triggeren. En ik slik elke dag vitamine B en foliumzuur. Misschien een beetje overdreven allemaal, maar voordat ik dit deed had ik de een na de andere aft en nu echt heel zelden nog maar!
Beter kwijt dan rijk
Broomhexine vind ik fijn werken hiervoor, verzacht het allemaak
Dat heb ik ook momenteel, een soort korstjes lijken het
Ken je die transparante telefoonhoesjes waar van dat vloeistof in zit dat beweegt?
Zoiets had ik. Alleen had ik mân telefoon vanochtend in de wc laten vallen en was de vloeistof in mân hoesje een mix van wc-water en urine. Liep daar al uren mee rond
Iewwww
Maar waarom had je het hoesje om je telefoon laten zitten dan?
Zag net pas dat het er ook nog tussen zat hahahah
Had hem uit de wc gevist, snel de buitenkant schoongemaakt en ben toen vertrokken. Een samenloop van nog niet helemaal wakker zijn en haast hahah
Ik heb altijd veel problemen met mijn neus zoals allergische rhinitis, droog neusslijmvlies, hooikoorts en een allergie voor huisstofmijt. Mijn neus is erg droog sânachts (ondanks neuszalf) en bloed snel. Nu vond ik net op de muur al 3 klodders bloed van het niezen dat ik sânachts heb gedaan. Zo smerig
Ik moet zo de deur uit en ik krijg ineens mega buik en anus krampen Ik ben hiervoor al naar de wc gegaan en ik zit nu maar een soort in een gedoken te wachten tot dit voorbij gaat
Hier ook sinds zaterdagmiddag buikpijn, misselijk, opgeblazen gevoel, geen hap kunnen eten⊠Maar alles bleef nog binnen. Maar nu wil ik slapen en komt alles er van onderen constant uitgespoten soms twijfel ik of ik aan t plassen ben of dat 't de diarree is hahahahaha, lang geleden dat ik 't zo dun heb gehad. Hopelijk voel ik me straks beter nu t er uit is
Mân hond had een pluk gras of whatever in dâr drol en er bleef een klont gras/poep in dâr poepgat vastzitten, ze krijgt dat er altijd zelf uit maar dat lukte dit keer niet dus ik heb net met een stuk keukenrol dâr anus staan legen. Was echt leuk om te doen
Moet je gewoon met zoân poepzakje doen, stuk minder ranzig vind ik. Die van ons vreet graag van die babydoekjes die hier op een of andere manier door het hele bos liggen en verteren ook niet, dus die trekken we er ook regelmatig uit.
Ahh ja doen wij ook altijd met een poepzakje zoals @Krabsalade zegt, echt de joy van een hond hebben tijd terug was onze hond heel veel ziek en moest steeds een kap om en toen de eerste nacht dat hij dat niet meer hoefde toen had hij blijkbaar grote schoonmaak gedaan want hij had echt een bult haar binnen gekregen. Maar dat moet er ook weer uit
Maar regelmatig door gras inderdaad of door (kleinere hoeveelheden!) haar. Hij blijft nu iig altijd awkward staan, vroeger dan raakte hij in paniek en ging dan zitten of het zelf proberen weg te krijgen en dat werd dan chaos
Heb ik een uur geleden ook nog staan doen door een pluk haar. Alles went⊠ook dit. Heb het vandaag met de hand gedaan omdat het nog aan een klein haartje hing maar ook wel eens met een blaadje van een boom of een mondkapje
Echt, als je een hond hebt kom je er opeens achter dat mensen gewoon overal kakken en het wc papier/baby doekjes gewoon laten liggen. Die van mij is obsessed met mensenpoep en dat is dus op meer plekken te vinden dan je normaliter zou denken.
TMI 2.0 maar door dit onderwerp moet ik denken aan die keer dat ik mân hond een keer uitliet en ik opeens een enorme diaree aanval kreeg, dat was tijdens een hete zomerdag en het liep letterlijk langs mân benen, ging ze het met een soort XTC ogen staan aflikken. Echt het dieptepunt in mijn leven.
Oh jeetje wat naar voor jou ook. Ben je toen een beetje oké thuisgekomen?
Ik heb een tijdje een hond als logé gehad toen zijn baas in scheiding lag en dat beest vrat de drolletjes van mijn lapjeskat uit de kattenbak. En met zoveel genoegen alsof het een soort delicatesse was. Heb in die weken steeds de kattenbak gecheckt en de drollen er uit gehaald voor die chihuahua me voor was.