Het TMI topic #2 (Deel 1)

Onze hond vreet ook konijnenkeutels of het dropjes zijn en ook paardenstront is een lekkernei.

3 likes

Hahaha oh no, maar een (soort van) herkenbaar, maar dan bij mijn kat die wel eens kattengras eet. Soms zit er een spriet tussen die er niet lekker uitkomt ofzo. Dan gaat hij op z’n kattenbips over de vloer ā€˜sleetje rijden’ als een restje er niet goed vanaf komt. Lekker zo’n spoor in de ochtend :nauseated_face: (of haarballen altijd precies naast mijn kant van het bed waar je vervolgens bijna over uitglijdt :upside_down_face:).

Edit: is hierboven al gezegd.

5 likes

Ik woon vrij afgelegen dus niet midden in een stad, thank God, maar ik ben terug naar huis gelopen door de berm door t hoge gras en als er een auto of fietsers kwamen draaide ik me om en deed ik net of ik iets in t gras zocht haha. Zeker stressvol maar ach, zulke dingen gebeuren soms gewoon.

3 likes

Ik ben best veel aan het hardlopen de laatste tijd en de nagel van mn ene kleine teen lijkt zwart te worden en die van mn andere kleine teen lijkt los te zitten. Doet geen pijn allebei maar gaat lekker zo :weary:

Bah ik hoest de laatste tijd best veel slijm op. Soms blijft het dan in m’n keel hangen en moet ik het er echt met 2 handen uit trekken :joy: echt super lange dikke en chewy slijmdraden, ook echt een vieze bruin groenige kleur. Zal eens een foto maken als ik een goede vangst heb :stuck_out_tongue:

6 likes

Ja weet ik, bos achter het huis is ideaal, jammer van de ruiterpaden en bijbehorende paardenpoep. Thanks!

2 likes

(of haarballen altijd precies naast mijn kant van het bed waar je vervolgens bijna over uitglijdt :upside_down_face:).

Raad eens wie er vannacht dus bijna op haar plaat ging. Was echt net zo’n bananenschilscene :joy:

1 like

Koeienstront en paardenpoep werkt als een geopend buffet voor mijn hondje… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik laat haar daarom nooit los in dat stuk, want die hond is niet tegen te houden die moet dat opeten… Ben dan als de dood als er dus ontwormingsmiddel in zit.

Wij hebben ook nog een semi-loslopende Shetlander in ons bos, haha die loopt aan een lange ketting met het baasje door het bos naar verschillende weilandjes waar ze wordt neergezet. Eerste keer dacht ik echt dat ik gek werd toen ik die pony tegenkwam.

6 likes

Ahh super cute! Klinkt als een super relaxte ronde!

2 likes

Dit is zooo kut hahaha! Dan zie je dat kak zo hangen aan die grasspriet en die hond zit te persen voor zn leven.

2 likes

Mn slijm is echt rubber vandaag.

1 like

Ik heb twee uurtjes geleden mijn neus gespoeld met een rhino horn. Ik boog net voorover om iets te pakken en er kwam een laatste stroompje water uit mijn neus. En niet weinig ook.

8 likes

Ik dacht dat die ellende voorbij zou zijn nu mijn beugel er uit is, maar nu zit het inderdaad achter het spalken. Gelukkig is het niet zichtbaar.
@NoTime ik merk dat ik op de dagen dat ik het niet eet, dat ik dan juist veel minder goed poep. Wel balen dat je je zo opgeblazen voelt.

7 likes

Ik weet nu hoe je je voelt :’)

1 like

Sterkteeee

2 likes

Gistermiddag werd ik ineens helemaal niet goed. Echt ineens acute diarree en braken :sob:
Ik voel me zo ellendig. Het enige voordeel is dat ik alleen yoghurt had gegeten gisteren, dus geen last van stukjes :sweat_smile:
Ik moet ook altijd huilen als ik zo misselijk ben, omdat ik dat echt een verschrikkelijk gevoel vind. Ik durfde ook nooit meer dan 3 alcoholische drankjes te drinken (tenzij verspreid over veel uren), omdat ik zo bang was om een kater te krijgen en dan te moeten kotsen.
En die diarree is gewoon vervelend maar daar kan ik wel mee dealen (dicht bij de wc blijven en bij elk gek gevoel in mijn buik meteen op de wc gaan zitten). Al voelt alles nu ook zo schraal. Maar dat kan ik wel aan.
Maar het overgeven :sob: alsof mijn hele lichaam zich binnenstebuiten wil keren. Echt ga weg, buik virus of voedselvergiftiging, wat dit ook is. Ben er helemaal klaar mee! Twee maanden geleden ook al gehad, vroeger had ik hier maar 1 keer in de 10 jaar last van ofzo.
Ik heb denk ik gewoon geen weerstand meer ofzo :sob:

2 likes

Ik heb ook echt megaaaaa diarree ineens :sob:. Ben al 8 keer geweest en komt als water eruit.

ooh de horror! sterkte!

4 likes

Ik was even vergeten dat ik nepnagels heb en ik niet met een vuist kan slaan :sweat_smile:
Ik werd helemaal naar en misselijk van de pijn.

Nagel

9 likes