Het TMI topic #2 (Deel 1)

Doet me denken aan de bovenkant van creme brule

28 likes

Hahaha ja nu je het zegt! Gelukkig hield ik daar sowieso al niet van anders was het nu verpest denk ik :upside_down_face:

4 likes

Aaaah kijk nou! Een baby rog!
download (2)

18 likes

Haha neeeeee, creme brulee will never be the same :cry:

2 likes

Menstruatie, diarree en aambeien is toch echt wel een topcombinatie. Ground zero aan de onderkant.

4 likes

Ik wordt nu al zo’n 5 dagen achter elkaar wakker rond 03.15 omdat mijn lichaam het een goed idee vind om te moeten schijten. En dan niet eens normaal, nee diarree. Overdags geen last van, alleen s’nachts. Had het de eerste keer niet eens door waardoor ik bijna in mn broek scheet. Fijnnnn!

2 likes

Ik gebruik pyralvex en dat werkt wel echt goed bij mij, wel nasty. Ik krijg aften als ik niet fit ben, maar had ook vaak t idee dat t van eten kwam, maar nooit geweten dat t ook echt zo was! Dat is wel goed om te weten!

4 likes

Corona en ongesteld zijn tegelijk = bij elke nies en hoest bloed uit je voelen komen :+1:t2:

2 likes

Ik ken het, maar voor mij werkt het helaas niet.
Bij mij heeft het echt met eten te maken. Ik heb jaren geleden al het fruit laten staan. Daarna geëxperimenteerd door soort voor soort te eten en te kijken naar de reactie. Omdat er verschillende fruitfamilies zijn, had ik gehoopt dat ik kon ontdekken waar de aften vooral door komen, maar dat is niet gelukt. Ik laat alles staan en maak heel soms een uitzondering. Ook als ik aften heb vermijd ik bepaalde etenswaren. Bijvoorbeeld chocolade, omdat dit erg prikt en het hierdoor weer erger wordt.

Ik was bij kruidvat voor molkosan. Zij hadden dit niet meer en gaven aan dat het uit het assortiment gaat

1 like

He wat vervelend is dat, en het doet gewoon echt wel pijn. Zo’n klein aftje is wel ok, maar soms zo achter in je keel is t gewoon een soort ontsteking. Ik hoop dat je uiteindelijk nog wat meer balans vind.

1 like

Ik heb het geaccepteerd dat het er voor mij erbij hoort. De één heeft migraine. Ik heb aften.Het lastigste vind ik soms dat je zo uit je mond kunt stinken hierdoor. En het voelt gek dat je al het gezonde fruit ‘moet’ laten staan.

2 likes

Er is in een huisartsentijdschrif een tijdje geleden een artikel verschenen om aften te behandelen door en met ontstekingsremmende neusspray op de sprayen (mometason of fluticason bijvoorbeeld). Misschien voorleggen aan je huisarts? Heb nog geen vraag van een patiënt gehad dus nog geen eigen ervaring.

3 likes

Bedankt voor je info. Ik houd het in gedachten als ik mijn huisarts moet benaderen.

holy shit what just happened

Ik ben in mijn ovulatie en er komt dan soms echt veel jelly uit me. Ik liep dus in mijn badjas door het huis, zonder ondergoed aan. En ik nies. Een dikke lange jelly draad werd gelanceerd langs mijn been heen van mijn coochie tot IN MIJN SLOFFEN :cry:

42 likes

Oh dus daar gaat I dont think you ready for this jelly over

18 likes

Van hele andere orde. Ik heb buikgriep sinds woensdag. Leeg weg een vandaag weer volle modus aan. Na paar hapjes te eten direct naar de wc en even douchen. Raad wat mij gebeurde onder de douche :cold_sweat::sob:

1 like

Pff ik heb buikgriep en alles wat erin gaat komt er net zo hard weer uit. Net een glas ors opgedronken want ik heb doooorst. Nou er kwam gewoon drie keer zoveel uit. Ik dacht dat ik wel leeg was.

Durf niet meer te drinken maar ik heb helemaal verschrompelde lippen.

Gelukkig duurt dit bij mij vaak maar een halve dag dus ik hoop het zo, ik ben er echt flink ziek van (koorts en rillingen).

5 likes

Ohhh daar ging het hier laatst over, weet de naam niet meer maar dat kan een gevaarlijke aandoening zijn!

4 likes

Vaak is dit een schimmeltje je zou iets van micacozol of canesten tweemaal daags kunnen smeren. Haarnestcyste kan maar de afgelopen 5 jaar als huisarts (en daarvoor nog de opleiding) heb ik die nooit gezien en een schimmeltje wekelijks.

2 likes

Bij koorts of als daar een ontsteking zit natuurlijk wel contact met de huisartsenpost opnemen en na het weekend even naar je eigen huisarts overwegen te gaan