Het TMI topic #2 (Deel 1)

Oh man, ik voel gewoon de pijn in m’n eigen nagels als ik hiernaar kijk :scream:

6 likes

omg mag dit asjeblieft in een spoiler?! ik word hier heel erg naar van

2 likes

Auuwwww ik voel dit :tired_face::tired_face::tired_face:

5 likes

Bestaat er zoiets als de poepziekte?

In twee dagen tijd heb ik al 3x gepoept. Echt niet normaal. Snap nu wat Daniel Arends bedoeld met poepmachine

39 likes

Geen omg op mensen die vaker poepen per dag natuurlijk.

Ik heb ook opeens zo’n fase, voel me constant hongerig hierdoor :joy:
Maar er zijn dus mensen die standaard 2/3 keer per dag kakken. Ongelofelijk!

4 likes

adele-hello-its-me

20 likes

Ja ik poep normaal bijna nooit dagelijks. Maar gister ook buikkrampen en diarree gehad dus het mag nu wel klaar zijn met poep eerlijk gezegd😅

Ohja honger, was ik bijna vergeten😅 ga weer ff snacken

Ik doe elke dag 1-2 x number two

6 likes

Heb een kater en kan dan echt genieten van een slush puppy. Maar het kwam terug naar boven en dat was echt afschuwelijk. De zuurste meuk die ik ooit geproefd heb.

2 likes
Nasty filmpje

Large Antrochoanal Polyp - YouTube
Wtf?!?!?! I love it!

9 likes

Ohhhhh nasty :joy::joy:

3 likes

Hoe kon die persoon ademen joh, echt fascinerend

1 like

Een van mn verstandskiezen is getrokken en heb hem meegenomen voor in mn rariteitenkabinet. Vraag me alleen af wat dat rechts is? Zijn witte harde fliebeltjes

15 likes

Stukjes zenuw? Of gewoon huid waar die aan vast zat?

2 likes

Gat ver damme. Zo fascinerend hoe groot die dingen zijn :face_with_head_bandage:

3 likes

Hahaha bah. Heb trouwens nog wel iets vies voor dit topic: moest een half uur op een watje bijten en toen ik er daarna aan rook deed het me aan amandelsteentjes denken :face_vomiting:

@Spaarlamp zenuw zou wel kunnen ja! Voor stukjes huid voelt het wel heel hard

3 likes

Ik heb heel vaak een terugkerende nachtmerrie dat al mijn tanden opeens eruit vallen en dus mijn hele mond vol zit met mijn tanden. Ik vind het zo smerig hahahahaha. Ik kan het precieze gevoel dus gelijk inbeelden :sneezing_face:

7 likes

Ja dit droom ik ook vaak :tired_face:.