Oeiii dat ziet er heel pijnlijk uit!!! De hel.
Veel sterkte!
Beterschap!
Heb net een lesje yoga gehad en bedenk mij nu net dat ik mijn ānagelā daar perongeluk heb laten liggen.
Het topje van mijn nagel scheurde tijdens de les (gewoon bovenkant, geen pijn). En toen heb ik de nagel ff naast mijn matje gelegd om later weg te gooien. Uiteraard ben ik het helemaal vergeten in mijn zen houding. En bedenk ik mij nu ik thuis ben dat die nagel er nog ligt, heel duidelijk naast het matje waar ik lag
Is vast al opgeveegd joh en zulke dingen vallen echt niet op, no worries
Dat denk je⦠maar misschien maken ze er wel vodoo popjes van
Onze baby laat zulke erge scheten!!! Ze zijn hard en stinken als rotte eieren, minne god.
En ik denk dus de hele tijd dat ze een volle luier heeft but nopeā¦just farts. En Ć”ls ze heeft gepoeptā¦
Ik heb een verdikking/ontsteking in gehemelte en een aft bovenop het puntje van mn tong. Zit aan dezelfde kant als die verdikking in mn gehemelte, dus raakt elkaar constant en dat doet al fucking veel zeer.
Nu ben ik mn ene cola per dag aan het drinken en de prik daarvan doet ook echt pijn.
Normaal smeer ik heel mn mond meteen in mey pyralfex, maar die is op, heel irritant.
En tot overmaat van ramp, heb ik gister ook aan dezelfde kant op de binnekant van mn wang gebeten en is dat ook dik geworden. Eten is dus ook echt een feest nu
Tijdens het strijken van mijn nieuwe hippe jumpsuit had ik jeuk aan de binnenkant van mijn oor. Ik krabbelde, zag een vlok oorsmeer vallen en streek er pardoes overheen.
Eindstand; ik heb oorsmeer in mijn mooie kleding gestreken.
Ik dacht altijd dat het lichtelijk overdreven was dat je plas van asperge gaat stinken maar holy shit, het is geen grap. Wat een lucht.
Ik ben al een week verkouden en echt de hoeveelheid snot die uit me komt??? HOE DAN? Hoe is mijn lichaam in staat om zoveel van die zooi te produceren?
Inmiddels is mijn piercing volledig geheeld zonder pus en andere rotzooi. Had een hele foto rapportage gemaakt.
Ik heb enorm zin om dat pus eruit te drukken. Kan ik dat zeggen of walgt iedereen dan van mij?
Jij zegt t, ik dacht tš
Mijn kind/eren hebben neten van luizen zei de school. Nu heb ik altijd al dat ik van het woord luizen enooorme fantoomjeuk krijg, echt van mn voeten tot mn kruin. En nu is er dus iets gevonden bij ze en ik wordt echt gek van de jeuk. Nu weet ik niet meer of het mn fantoomjeuk is of niet dus gelijk voor het hele gezin van dat luizenspul gekocht. Maar jukkkk gatver
Haren uitkammen met veeeeel conditioner erin.
Dank voor de tip, gaan we doen! Ik heb nu Licener gekocht en dan iedere avond kammen. En mezelf niet te veel jeuk aanpraten hopelijk
Ik moest vandaag een meeeega grote mee-eter/cyste verwijderen en toen ik dat ding ging verdoven spoot eerst de verdoving door die porie naar buiten tegen me aan en daarna knalde er zoān dikke sliert stinkende talg in stukjes tegen me aan. Gelukkig was ik verstandig en had ik mān oude witte doktersjas over mān witte shirtje aangedaan.
Ik had er een stagiaire van de assistentes bij, zoān meisje van 17 ofzo, die stond er een beetje vertwijfeld naar te kijken.
Ja jeetje, had ze net zo goed kunnen filmen
Zorg dat ze het filmen en zet het op YouTube voor ons
Overigens ben ik nu pro-spat bril bij alle ingrepen nadat ik laatst een dikke geel groene klont sputum OP DE WANG van een verpleegkundige zag landen