Dit is de reden waarom ik de TMI lees, wat een biecht zeg hahahaha
Deze ochtend is er een bureaublad op mijn teen gevallen (had enkel sokken aan) en mijn teennagel losgekomen. Het was 1 bloedbad en afgrijselijk. Ging bijna out van de pijn maar heb nog een vriendin weten te bellen die verpleegster is. Die is me komen oplappen en ik hoefde gelukkig niet naar het ziekenhuis.
Foto van het slagveld volgt wel later, als ik terug naar mijn teen durf te kijken
Stront, stront en nog eens stront. NoujaâŠbruin water. Al de hele dag, kan geen slok water binnenhouden. Heb t idee of de geur inmiddels uit mân poriĂ«n dampt.
Jaa hoezee hier ook. + eerste menstruatie na een jaar, ook een feest. Gisteren nog even lekker overgegeven. Ben benieuwd wanneer mijn oren ook nog gaan lekken want dan loop ik officieel via al mijn gaten leeg.
Ik moet al de hele dag denken aan de forummer die 3 keer in 2 dagen poepen veel vond. Ik ben vandaag al 5 keer geweest.
Heb vorige week woensdag voor het laatst een grote boodschap gedaan. Kreeg die dag erna buikgriep dus alles wat ik at viel al totaal niet lekker (als het al bleef zitten). Maar nu ben ik op het punt dat mân buik zo ontiegelijk dik is dat het pijn doet van mân blaas tot aan mijn ribben. Ik zie eruit en loop alsof ik zwanger ben, echt alles doet pijn. Heb nu maar laxeertabletten gekocht en hoop echt dat dat werkt, anders denk ik dat ik ontplof
En anders misschien lijnzaad proberen? Die tip heb ik hier weleens voorbij zien komen.
En echt super vervelend en lijkt mij ook heel pijnlijk. Hoop dat je snel verlost zal zijn.
Als je zo verstopt zit zou ik even microlax halen, dat spuit je er direct in, even wachten en dan komt er gegarandeerd wat.
Ja eetlepel lijnzaad, water en
Bloedneus in de auto zonder zakdoekjesâ:sob:
Succes! Als het morgen nog niet komt zou ik toch een klysma proberen
Icm met de post boven je dacht ik even 1 seconde âwtfâ
Zoals hierboven wordt gezegd, toch microlax proberen! Is een soort mini-klysmaatje met goede resultaten, kun je gewoon bij Kruidvat halen. Gebruikte het vaak bij patiënten, bijna altijd met goed resultaat en grote opluchting
HAHA, oops ik ben iets teveel actief op de/een computer⊠Ik las de eerste zin en dacht: ââ Hoe dan? met laptop en al of wat bedoel je ââ Duurde even 5 seconde voor ik het begreep.
Je kan ook een theelepel olijfolie proberen!
Kom ik weer aan, maar ik zweer bij macrogol! Het zit geloof ik in Iberolax maar nog beter is even een receptje via de huisarts. Lijnzaad kan ook verstoppen overigens, dus zou dat zelf niet teveel nemen.
Het is ellende maar laat het niet te ver komen want dat is nog veel meer ellende!
Dat bevrijdende gevoel na je menstruatie als je voor het eerst weer kunt poepen zonder dat er een tampon in de weg zit.
Ja maar dan moet je het wel goed timen allemaal en dat lukt in mijn ervaring niet altijd
Je kan toch altijd aan het touwtje trekken. Dan maar een tampon extra want ik kan gewoon niet poepen met tampon net als ik niet kan seksen als er een drol klaar zit.