En daarnaast ben ik altijd bang dat er dan poep aan het touwtje komt. Dus idd lekker uit die tampon!
Weet je hoeveel pijn een droge tampon eruit trekken doet
Omg gisteren was echt hels. Ik voelde me bij de gate, op weg naar huis, al niet zo lekker. Stap ik in het vliegtuig: 4 van de 5 vlieguren gebraakt en diarree gehad, gewoon om de 5 minuten Ik heb in foetushouding achterin het vliegtuig en in de toilethokjes gelegen. Gelukkig had ik loperamide en paracetamol mee, dus daar heb ik mezelf in gemarineerd en (gelukkig voor mij) was er een andere reiziger die in hetzelfde resort was geweest met dezelfde klachten, dus ik had wat steun, maar nondeju dit zijn de langste 5 uur van m’n leven geweest
Oh pfff wat een ellende, dat is wel de laatste plek waar je je zo wil voelen… Voel je je nu al wat beter?
Ja, was echt een nachtmerrie Het gaat al beter gelukkig, nu alleen nog misselijk en maagpijn
Ooh nee dit is echt een nachtmerrie.
Ik dacht gisteren dat mijn beha niet lekker zat, want het voelde alsof die beugel zwaar in mijn zij zat te steken.
Kom ik vandaag achter dat het niet de beha het was. Ik had precies op die plek, dat pijn deed, een geïrriteerde onderhuidse puist die op barsten stond
Sterkte!!
Heb je m uitgeknepen??
Ja, zat ook nog een stuk mee eter erin. Eigenlijk mag je het niet uitknijpen, maar het deed dusdanig pijn. Pijn is nu vrijwel weg. Ik heb het wel gedesinfecteerd en een pleister opgedaan
Mijn plas is al weken donkeroranje met witte draadjes er in. Volgens de HA is het schoon. Ok dan
Niet dat ik weet, althans ze heeft er wel van die strookjes ingezet om bepaalde dingen te meten. Duurde ongeveer 5 min voordat ze de uitslag had.
Nice
Hurghada was het hè echt nóóit meer van m’n leven
Ik probeer genoeg te drinken, heb periode’s gehad dat ik veel minder dronk en alles helder en zelfs soms helemaal geen kleur had. Dus ik zal het idd in de gaten houden tot dinsdag en dan weer terugbellen.
Ja! Zelfde ervaring?
Yep, en op het vliegveld stonden mensen bij de toiletten die geen rollen wcpapier aan het uitdelen waren maar velletjes. En als je meer dan drie vellen wilde:
Oh de horror! Tijdens mijn vlucht waren het cabinepersoneel en een aantal andere reizigers gelukkig heel behulpzaam. We mochten achterin zitten en er werd een toilet afgesloten speciaal voor ons.
Vond in Hurghada de zon, het zwembad en de gratis drankjes in het resort wel top, het snorkelen ook, maar het buffet, de overdreven, toeristgerichte (milieu-onvriendelijke) service, de opdringerige mannen en dit spetterende einde () iets minder, dus al met al ook niet voor herhaling vatbaar
Ik fiets eigenlijk nooit meer maar vandaag 15, 5 km gefietst want er was een route uitgezet in 't dorp. Nou prima, was leuk. Vervolgens uit eten geweest en moest net nog een klein stukje terugfietsen naar huis. Maar omggg wat een pijn in de botten bij m’n komt!! Kon gewoon bijna niet meer op m’n zadel zitten, zo’n pijn. Ben uiteindelijk zo half liggend op m’n stuur naar huis gefietst waardoor er zo min mogelijk geweest boven m’n zadel zat hahaha