Het TMI topic #2 (Deel 1)

noooo. vanmiddag uit het niets… acute diarree. kon gewoon voor een half uur niet van de wc af komen. het bleef maar komen… echt zonder waarschuwing of aanwijzing of iets…

en ik denk dan altijd gelijk… ooh nu was ik gelukkig thuis maar wat als dat niet zo was?

over een paar weken ga ik naar walibi… als de dood dat het ook daar had kunnen gebeuren.

ik was er na ook zo leeg en slap, dat ik echt een uur op bed bij heb moeten komen was er echt niet lekker van.

3 likes

Wow stel je voor dat het in een achtbaan gebeurt :sweat_smile:

1 like

Hahaha gatver

2 likes

Op een jas overleven luizen sowieso niet.

4 likes

Ook dat is niet waar, daarom hebben scholen geen luizenzakken meer voor een jas. Luizen kunnen niet springen, maar verplaatsen zich door van haar naar haar te lopen.

Daarom heeft het bijvoorbeeld ook geen zin om alles te heet te wassen of in de vriezer te doen, luizen overleven niet zonder haar/bloed. Kammen en middeltjes zijn helaas het enige wat echt werkt.

3 likes

Ik weet het zelf ook nog niet zo lang, maar op werk hoefde we op een gegeven niet meer dingen extra wassen als er luizen waren en toen ben ik het eens uit gaan zoeken en kwam ik er achter.

3 likes

Je krijgt er zo veel voor terug

1 like

Mennnn ik heb de combinatie constipatie/diarree. Wat n kramp, ik wil het er gewoon uit :tired_face:

M’n vriend heeft vandaag op z’n werk met z’n vinger tussen de heftruck gezeten. Nu was de nagel van z’n pink er bijna helemaal af (met onderlaagje, als een soort plakje). Werd er echt een beetje naar van, toen ik het zag, maar heb er toch foto’s van gemaakt. Uiteindelijk hebben ze het er maar helemaal afgehaald. Ben ook benieuwd hoe het gaat helen. Arts dacht dat er misschien nog een nagel terug zou komen. Van helemaal zonder dat stukje er op kon ik geen foto maken.

foto’s-TW bloed, nagel er af

24 likes

Wow, wat een smerige foto’s! Winnende post in dit topic :trophy:.
Maar ouch, wat lijkt me dat pijnlijk. Voel het gewoon bijna zelf.

10 likes

Gekke is dus alleen dat hij gewoon geen pijn heeft (tot nu toe, was rond 15.00 gebeurd).

3 likes

Ohhhh ik voel gewoon elk spiertje in m’n gezicht samentrekken bij het kijken naar die foto’s.
Wat heftig!
Ben heel benieuwd of er nog nagel terug zal groeien. Wel fijn dat hij geen pijn heeft, zeg. Hoe kan dat? :exploding_head:

8 likes

Oké ik heb weke benen… AU! Wat pijnlijk lijkt me

5 likes

Ik heb eigenlijk nooit dat ik niet durf te kijken, maar nu is dat wel het geval

10 likes

Krijg gewoon pijn in m’n buik als ik me de pijn en het ongemak indenk :face_with_spiral_eyes::dizzy_face: beterschap!! :four_leaf_clover:

3 likes

Omg het ideeeeee dat je dit zo open kon vouwen echt iehhhhhh. Mijn nagel heeft ook een keer los gezeten, niet zo erg als dit hoor, maar dat kon je ook zo open klappen echt mijn God heb er 25 jaar later nog steeds rillingen van als ik er aan denk.

Hoe is de pijn?

1 like

Update: hij heeft prima geslapen. Qua pijn valt het echt wel mee. Zijn nu het verband er af aan het halen (nogal wisselend advies over hoe lang laten zitten). Dat is even wat minder gezellig, omdat er witte watten op/ in de wond zitten (wel met een soort plastic
Barrière ding met gaatjes er tussen) en die vinger is een soort van raar plat bovenop. Dat er aan prutsen was wel vervelend. Ik kan normaal redelijk veel hebben, maar hier wel knoop in m’n maag van.

Foto’s zonder verband zonder nagel

Deze tekst wordt verborgen

17 likes

Ah yooooo. Goed dat je het in een spoiler hebt geplaatst. Erg akelig gezicht en ik heb erg met hem te doen! Wat ik me afvraag, groeit zo’n nagel nog terug? Of is dat nog maar de vraag?

Edit: Ik herhaal eigenlijk wat je al zegt in de eerste post. Brrrr!

2 likes

Ik heb gisteren een oorbel bij laten piercen en net keek ik in de spiegel toen ik ging douchen en mijn hele oor zat gewoon onder het bloed? Moest tijdens het opkuisen gaan zitten want ik draaide helemaal weg , ik kan mijn eigen bloed echt niet verdragen…

2 likes

Het ziet er (gelukkig?) helemaal niet heftig uit op de foto maar ik wilde gisteren met koken een mes uit de lade pakken maar het zat klem onder zo’n divider. Ik gaf er een ruk aan maar het mes bleef vastzitten maar mijn hand schoot uit en mijn middelvinger kwam langs een ander groot mes met kartelrand. Het deed echt ontzettend veel zeer en het bleef eerst maar bloeden.

Gelukkig daarna wel gestopt. Ik heb er nu een verbandje omheen maar als er ook maar iets tegenaan komt zak ik echt door de grond van de pijn :confounded:

5 likes