Ik was vorig jaar bij de dokter geweest wat uiteindelijk een talgkliercyste bleek te zijn. ik kon het laten weghalen bij de dokter, maar ik was elke keer te lui om die afspraak te maken. Nu zag ik vandaag ineens dat het niet meer helemaal vast aan mijn huid zat en nu is het er gewoon vanzelf eraf gegaan en het plekje ziet er gewoon mooi uit :o Ik heb er voor de zekerheid even wat littekencreme op gesmeerd, maar echt zo chill dat mijn lichaam dit vanzelf heeft verholpen.
Hahahha zo voelt het wel ja
Ohhhh vreselijk, ik fiets zelden en vorig jaar had ik op vakantie wat gefietst, niet veel maar heb er nog daaagen last van gehad. Hopelijk is het snel over bij jou.
Ik ben wéér verkouden, door die pandemie is mijn weerstand echt naar de klote. Maargoed, nog steeds geen Corona. Mijn tmi is dat mijn snot de textuur van gelatine heeft, dat is voor mij nieuw. Het is echt fliebelig, in plaats van slijmerig.
Mijn vriend 2 minuten geleden:
Enfin, meneer staat onder de douche
Oeiii dat ziet er heel pijnlijk uit!!! De hel.
Veel sterkte!
Beterschap!
Ahhh ik heb een paar keer zoveel last gehad van een keelontsteking dat ik echt niet meer wilde leven. Beterschap!
Heb net een lesje yoga gehad en bedenk mij nu net dat ik mijn “nagel” daar perongeluk heb laten liggen.
Het topje van mijn nagel scheurde tijdens de les (gewoon bovenkant, geen pijn). En toen heb ik de nagel ff naast mijn matje gelegd om later weg te gooien. Uiteraard ben ik het helemaal vergeten in mijn zen houding. En bedenk ik mij nu ik thuis ben dat die nagel er nog ligt, heel duidelijk naast het matje waar ik lag
Is vast al opgeveegd joh en zulke dingen vallen echt niet op, no worries
Dat denk je… maar misschien maken ze er wel vodoo popjes van
Onze baby laat zulke erge scheten!!! Ze zijn hard en stinken als rotte eieren, minne god.
En ik denk dus de hele tijd dat ze een volle luier heeft but nope…just farts. En áls ze heeft gepoept…
Ik heb een verdikking/ontsteking in gehemelte en een aft bovenop het puntje van mn tong. Zit aan dezelfde kant als die verdikking in mn gehemelte, dus raakt elkaar constant en dat doet al fucking veel zeer.
Nu ben ik mn ene cola per dag aan het drinken en de prik daarvan doet ook echt pijn.
Normaal smeer ik heel mn mond meteen in mey pyralfex, maar die is op, heel irritant.
En tot overmaat van ramp, heb ik gister ook aan dezelfde kant op de binnekant van mn wang gebeten en is dat ook dik geworden. Eten is dus ook echt een feest nu
Tijdens het strijken van mijn nieuwe hippe jumpsuit had ik jeuk aan de binnenkant van mijn oor. Ik krabbelde, zag een vlok oorsmeer vallen en streek er pardoes overheen.
Eindstand; ik heb oorsmeer in mijn mooie kleding gestreken.
Ik dacht altijd dat het lichtelijk overdreven was dat je plas van asperge gaat stinken maar holy shit, het is geen grap. Wat een lucht.
Ik ben al een week verkouden en echt de hoeveelheid snot die uit me komt??? HOE DAN? Hoe is mijn lichaam in staat om zoveel van die zooi te produceren?
Inmiddels is mijn piercing volledig geheeld zonder pus en andere rotzooi. Had een hele foto rapportage gemaakt.
Ik heb enorm zin om dat pus eruit te drukken. Kan ik dat zeggen of walgt iedereen dan van mij?