Het TMI topic #2 (Deel 1)

Jij zegt t, ik dacht tšŸ˜„

8 likes

Mijn kind/eren hebben neten van luizen zei de school. Nu heb ik altijd al dat ik van het woord luizen enooorme fantoomjeuk krijg, echt van mn voeten tot mn kruin. En nu is er dus iets gevonden bij ze en ik wordt echt gek van de jeuk. Nu weet ik niet meer of het mn fantoomjeuk is of niet dus gelijk voor het hele gezin van dat luizenspul gekocht. Maar jukkkk gatver

4 likes

Haren uitkammen met veeeeel conditioner erin.

5 likes

Dank voor de tip, gaan we doen! Ik heb nu Licener gekocht en dan iedere avond kammen. En mezelf niet te veel jeuk aanpraten hopelijk :nauseated_face:

1 like

Ik moest vandaag een meeeega grote mee-eter/cyste verwijderen en toen ik dat ding ging verdoven spoot eerst de verdoving door die porie naar buiten tegen me aan en daarna knalde er zo’n dikke sliert stinkende talg in stukjes tegen me aan. :nauseated_face: Gelukkig was ik verstandig en had ik m’n oude witte doktersjas over m’n witte shirtje aangedaan. :nerd_face:

41 likes

Ik had er een stagiaire van de assistentes bij, zo’n meisje van 17 ofzo, die stond er een beetje vertwijfeld naar te kijken. :joy:

6 likes

Ja jeetje, had ze net zo goed kunnen filmen

11 likes

Zorg dat ze het filmen en zet het op YouTube voor ons

Overigens ben ik nu pro-spat bril bij alle ingrepen nadat ik laatst een dikke geel groene klont sputum OP DE WANG van een verpleegkundige zag landen

9 likes

noooo. vanmiddag uit het niets… acute diarree. kon gewoon voor een half uur niet van de wc af komen. het bleef maar komen… echt zonder waarschuwing of aanwijzing of iets…

en ik denk dan altijd gelijk… ooh nu was ik gelukkig thuis maar wat als dat niet zo was?

over een paar weken ga ik naar walibi… als de dood dat het ook daar had kunnen gebeuren.

ik was er na ook zo leeg en slap, dat ik echt een uur op bed bij heb moeten komen was er echt niet lekker van.

3 likes

Wow stel je voor dat het in een achtbaan gebeurt :sweat_smile:

1 like

Hahaha gatver

2 likes

Op een jas overleven luizen sowieso niet.

4 likes

Ook dat is niet waar, daarom hebben scholen geen luizenzakken meer voor een jas. Luizen kunnen niet springen, maar verplaatsen zich door van haar naar haar te lopen.

Daarom heeft het bijvoorbeeld ook geen zin om alles te heet te wassen of in de vriezer te doen, luizen overleven niet zonder haar/bloed. Kammen en middeltjes zijn helaas het enige wat echt werkt.

3 likes

Ik weet het zelf ook nog niet zo lang, maar op werk hoefde we op een gegeven niet meer dingen extra wassen als er luizen waren en toen ben ik het eens uit gaan zoeken en kwam ik er achter.

3 likes

Je krijgt er zo veel voor terug

1 like

Mennnn ik heb de combinatie constipatie/diarree. Wat n kramp, ik wil het er gewoon uit :tired_face:

M’n vriend heeft vandaag op z’n werk met z’n vinger tussen de heftruck gezeten. Nu was de nagel van z’n pink er bijna helemaal af (met onderlaagje, als een soort plakje). Werd er echt een beetje naar van, toen ik het zag, maar heb er toch foto’s van gemaakt. Uiteindelijk hebben ze het er maar helemaal afgehaald. Ben ook benieuwd hoe het gaat helen. Arts dacht dat er misschien nog een nagel terug zou komen. Van helemaal zonder dat stukje er op kon ik geen foto maken.

foto’s-TW bloed, nagel er af

24 likes

Wow, wat een smerige foto’s! Winnende post in dit topic :trophy:.
Maar ouch, wat lijkt me dat pijnlijk. Voel het gewoon bijna zelf.

10 likes

Gekke is dus alleen dat hij gewoon geen pijn heeft (tot nu toe, was rond 15.00 gebeurd).

3 likes

Ohhhh ik voel gewoon elk spiertje in m’n gezicht samentrekken bij het kijken naar die foto’s.
Wat heftig!
Ben heel benieuwd of er nog nagel terug zal groeien. Wel fijn dat hij geen pijn heeft, zeg. Hoe kan dat? :exploding_head:

8 likes