Omggg waarom heb ik een hond?
Ik snap niet waar ik naar kijk? Is dat smeer dat zich daar ophoopt? En zit hij niet heel hard in die poot te knijpen?
Wel fascinerend dit.
Hmm, ik vermoed dat dit alleen bij haarloze katten kan (ik zie âsphynx_loverâ staan en de kat heeft donsjes ipv gewone haren). Sphynxen kunnen huidsmeer verzamelen heb ik begrepen, ook in hun oren.
Ik heb net mijn twee katten gecheckt, die hebben gewoon haar en hebben dit niet achter hun nageltjes zitten.
Vandaag heb ik perongeluk een kikker gedood.
Ik voelde me er oprecht vervelend door, maar kon het ook niet laten fotoâs te maken. Het is ranzig maar toch ook een mooi beestje.
In spoiler!
Wat een prachtige kikker idd zo een heb ik niet eerder gezien
Wel heel goor
Haha woww ziet er nasty uit haha. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen vraag ik me af?
Hij zat tussen de deur. Ik merkte het pas toen ik de deur opendeed om naar het ontbijt te gaan.
Ahhh in de vorige wijk waar we woonden waren altijd heel veel padden en had mijn man een x dat hij de deur niet dichtkreeg dus hij probeerde t nog een x, zat er dus een pad tussen. Dus hij in shock over wat hij had gedaan en aangericht. Kwam ik erbij wisten we t even niet zo goed. Probeert t beestje ineens weg te springen. Ik heb m opgepakt en zân lichaam was echt helemaal pudding. Toen heb ik m maar uit zân lijden verlost
Mijn galblaas is verwijderd (na galstenen) en ik heb de stenen meegekregen. Het lijkt op cookiedough en het is echt ranzig
Ieeeh: in dezelfde categorie. In mn straat was een duif doodgereden gisteren. Toen ik er zojuist fietste was de duif weg, behalve 1 pootje met ook echt een stuk spier oid eraan. Zoân pezig langs stukje: het was zo vies doch fascinerend.
haha, omdat je zegt het lijkt op cookiedough + en het is ranzig, spookte er door mân hoofd: ââ zou ze het geproefd hebben?ââ
of in ieder geval aangeraakt hebben?
Ik raad je aan om er niet aan te ruikenđ mijne zijn ook aantal jaar geleden verwijderdđ
Zo groot?!
Heel fascinerend hoe het lichaam zulke dingen maakt
Zijn er meer mensen die wel eens last hebben van zwavelboertjes?
De eerste keer dacht ik echt dat mijn hele stelsel was omgedraaid ofzo, echt zo vies. Blijkbaar hoort het ook bij een prikkelbare darm maar daar heb ik geen last van.
Ja. Geen idee waar het dan vandaan komt.
Mijn kind heeft dit wel eens gehad, rook echt heel erg naar rot ei. Het heet schijnbaar âbedorven maagâ.
Zo voelt het ook echt