Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ja dat mag de huisarts donderdag even lekker doen…

1 like

Ik wilde een lade opentrekken maar toen sloeg het deurtje daaronder open en kwam het met een bloedvaart op mijn wreef :smiling_face_with_tear:

Je ziet ook echt heel mooi het hoekje. Wel vet pijnlijk, het was echt lachen en janken door elkaar :joy:i

10 likes

Mijn zoontje kwam vorige week thuis van de opvang met een wondje net voor zijn oor. Hij had zich gestoten maar kon verder niet echt duidelijk vertellen hoe of wat (hij is net 3).
Er zat geronnen bloed maar ik mocht er alleen naar kijken, niet aankomen. In zijn slaap even voorzichtig gevoeld en ik dacht dat ik behalve bloed een hard flapje huid voelde wat er af was geschaafd. Verder maar gewoon gelaten de 2 dagen erna en hij zei er verder ook niks over, tot hij in bad zat en ik zijn haren ging wassen. Ik voelde nog steeds een hard stukje, veel harder dan paste bij een stukje ‘afgestorven’ huid van 2 dagen oud.

Dus na het bad hem voor de tv gezet en omgekocht met een snoepje zodat ik even goed kon kijken. Zie hier het resultaat wat ik er uit trok :dizzy_face:

Groot stuk hout. Bovenste stukje is dus wat ik aanzag voor huid, de rest zat er echt in. Ik begrijp echt niet dat hij er meer last van heeft gehad. En geluk dat het niet is gaan ontsteken.

13 likes

Omg had hij geen pijn hieraan? Maar al een geluk dat het niet is gaan ontsteken inderdaad!

1 like

Ja toen hij thuiskwam dus wel maar hij heeft er dus 2 nachten gewoon mee geslapen enzo :woman_shrugging:t3: Snap het ook echt niet.

Ooo
Ik zou het wellicht toch even laten checken bij de huisarts voor eventuele resten die zijn achter gebleven.
Arm ventje

4 likes

Het is al een paar dagen geleden en uiteraard meteen ontsmet. Inmiddels is het wondje bijna helemaal verdwenen al dus is niks achtergebleven.

4 likes

Oo gelukkig maar!

4 likes

Omggg waarom heb ik een hond?

8 likes

Ik snap niet waar ik naar kijk? Is dat smeer dat zich daar ophoopt? En zit hij niet heel hard in die poot te knijpen?
Wel fascinerend dit.

3 likes

Hmm, ik vermoed dat dit alleen bij haarloze katten kan (ik zie ‘sphynx_lover’ staan en de kat heeft donsjes ipv gewone haren). Sphynxen kunnen huidsmeer verzamelen heb ik begrepen, ook in hun oren.
Ik heb net mijn twee katten gecheckt, die hebben gewoon haar en hebben dit niet achter hun nageltjes zitten.

4 likes

Vandaag heb ik perongeluk een kikker :frog: gedood.

Ik voelde me er oprecht vervelend door, maar kon het ook niet laten foto’s te maken. Het is ranzig maar toch ook een mooi beestje.

In spoiler!

4 likes

Wat een prachtige kikker idd zo een heb ik niet eerder gezien

Wel heel goor

7 likes

Haha woww ziet er nasty uit haha. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen vraag ik me af?

3 likes

Hij zat tussen de deur. Ik merkte het pas toen ik de deur opendeed om naar het ontbijt te gaan.

3 likes

Ahhh in de vorige wijk waar we woonden waren altijd heel veel padden en had mijn man een x dat hij de deur niet dichtkreeg dus hij probeerde t nog een x, zat er dus een pad tussen. Dus hij in shock over wat hij had gedaan en aangericht. Kwam ik erbij wisten we t even niet zo goed. Probeert t beestje ineens weg te springen. Ik heb m opgepakt en z’n lichaam was echt helemaal pudding. Toen heb ik m maar uit z’n lijden verlost :cry:

3 likes

Mijn galblaas is verwijderd (na galstenen) en ik heb de stenen meegekregen. Het lijkt op cookiedough en het is echt ranzig :flushed:

Samenvatting

typ of plak hier code

42 likes

Ieeeh: in dezelfde categorie. In mn straat was een duif doodgereden gisteren. Toen ik er zojuist fietste was de duif weg, behalve 1 pootje met ook echt een stuk spier oid eraan. Zo’n pezig langs stukje: het was zo vies doch fascinerend.

5 likes

haha, omdat je zegt het lijkt op cookiedough + en het is ranzig, spookte er door m’n hoofd: ‘’ zou ze het geproefd hebben?’’

4 likes

of in ieder geval aangeraakt hebben?

2 likes