Jeetje heel veel sterkte! Hoop dat er goed voor je gezorgd wordt❤️
Het zit je niet mee… Sterkte!
Tjonge wat heftig, heel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat je snel herstelt.
Oh wow… heel veel sterkte! En dan ook nog in isolatie, het zit je niet mee zeg.
Wat heb jij een pech zeg! Zo’n op het oog onschuldig ongelukje en dan een ziekenhuisopname en nog Covid er bovenop.
Heel veel beterschap! Ik hoop dat je snel herstelt en dat je niet lang last houdt van je schaamstreek. Het klink allemaal ontzettend pijnlijk.
Wat onwijs heftig! Sterkte en een knuffel voor jou
Jeetje, wat naar dit! Heel veel beterschap!
Pff wat een ongeluk allemaal zo bij elkaar! Veel sterkte! Gelukkig ben je in goede handen.
Oh wat een ellende zeg! Maar gelukkig dat je naar de huisarts bent gegaan en dat hij je doorstuurde naar het ziekenhuis. Ik hoop dat je snel opknapt, en ondanks alles toch een beetje tot rust kan komen daar
Dankjullie, zo lief! Heeft me echt deugd gedaan om jullie meelevende reacties te lezen.
Ik ben intussen weer fijn thuis. Moest uiteindelijk niet geopereerd worden, want dat zou kunnen betekenen dat niet alles mooi kan dichtgroeien.
De vagijn heeft intussen alle kleuren van de regenboog en is nog super gezwollen. (Echt, een foto hiervan zou zo goed in dit topic passen!!) Zwelling zou binnen de week moeten wegtrekken. Heb zware pijnmedicatie mee gekregen en moet veel koelen. Nu 2 weekjes thuis om te helen.
Ik maak om de paar uur een foto om te zien hoe het evolueert en zet die dan in een apart mapje op m’n gsm, haha. Voor nu afschrikwekkend maar denk later nog wel interessant om naar terug te kijken.
Oh joh, had dit gelezen en gelezen dat je was opgenomen maar even de link gemist dat dit om dezelfde persoon ging, heftig zeg! Heel veel sterkte!!
Hopelijk neemt de zwelling snel af!
Wat ik me nog wel af vroeg, hoe heb je dit aan je werkgever verteld? Ik zou echt niet weten hoe ik dit zou mededelen haha, heb je echt dit ook gezegd of gezegd dat je een ongeluk hebt gehad met je fiets?
Ik heb dit wel aan mijn (vrouwelijke) leidinggevende verteld in iets bedektere termen dan hier, haha. Op mijn werk is een nogal informele sfeer en zij is wel heel erg begripvol. Maar aan de directeur bv. Zou ik dit nooit zo gezegd hebben.
In het ziekenhuis wilden heel veel verplegers ook even kijken en om eerlijk te zijn vond ik dat totaal niet awkward. Net omdat alles zo gezwollen en onnatuurlijk is kan ik me wel voorstellen dat dit “interessant” is om eens een keertje te zien.
Kun je eigenlijk wel zitten of alleen maar liggen? En kun je normaal naar de wc gaan of doet dat super veel pijn of heb je een katheter oid?
Haha al die vragen laf it.
Zitten gaat niet, ik lig en sta vooral momenteel. Zitten kan enkel als ik niet rechtop zit maar op het achterste deel van mijn poep. (If that makes any sense)
Plassen lukt wel, al merk ik als ik veel druk zet dat alles dan heel gespannen voelt. En plas loopt gewoon langs overal, niet dat een rechte straal nu mogelijk is. Grote boodschap heb ik sinds gisteren niet meer gedaan en ben eerlijk gezegd ook wat bang om veel kracht te moeten zetten. Het voelt dan echt alsof mijn schaamlippen gaan ontploffen ofzo.
Jongens, een update na een week vakantie:
M’n vriend z’n conclusie is dat het trekken van z’n verstandskies erger was. Ben ook heel benieuwd of er ook weer een nagel op gaat komen.
Wat een heerlijke foto’s! Ben ook heel benieuwd of/hoe die nagel terug groeit haha
Love it dat je vriend elke keer op dezelfde plek ging staan voor de foto, altijd hetzelfde licht.
Heeft die fotografie opleiding van hem toch iets goed gedaan