@KaylaRegina
Ik ben dan weee benieuwd hoe het ruikt
Ik raad je aan om er niet aan te ruiken😂 mijne zijn ook aantal jaar geleden verwijderd😂
Zo groot?!
Heel fascinerend hoe het lichaam zulke dingen maakt
Zijn er meer mensen die wel eens last hebben van zwavelboertjes?
De eerste keer dacht ik echt dat mijn hele stelsel was omgedraaid ofzo, echt zo vies. Blijkbaar hoort het ook bij een prikkelbare darm maar daar heb ik geen last van.
Ja. Geen idee waar het dan vandaan komt.
Mijn kind heeft dit wel eens gehad, rook echt heel erg naar rot ei. Het heet schijnbaar “bedorven maag”.
Zo voelt het ook echt
Ik heb afgelopen weekend in NY mijn enkel gebroken, daar een spalk gekregen, en door het vliegen is de spalk gaan schuren, waardoor ik enorme blaren heb gekregen, daar voor behandeld op de SEH.
Het zag er zo ranzig uit… Zet de foto even in een spoiler, jullie zijn gewaarschuwd! Heb de foto’s overigens gemaakt voor eventueel gedoe met bedrijfsarts.
Het zit nu in gips, au… Vocht moet uit enkel. En waarschijnlijk operatie, maar dat hoor ik woensdag.
Jeetje wat ziet dat er pijnlijk uit heel veel beterschap!
Na een date ongesteld geworden in het bed van de beste man. Weet dat dat niet erg is en het is ook zo gewassen, maar vond het toch echt wel ongemakkelijk. Heb me heel erg moeten inhouden om niet 100x sorry te zeggen, want ja, is nou eenmaal een mogelijkheid en was natuurlijk niet expres. De vriendelijke vent was ook nog eens superokee erover, van, “Joh, wil je douchen? Gooi ik dit even in de was en maak ik meteen even ontbijt”. Maar toch, was leuker geweest als het niet was gebeurd.
Woooow wtf!!! Sterkte
Ah dat ziet er wel echt pijnlijk(maar fascinerend) uit! Hebben die blauwe plekken te maken met hoe je je enkel brak?
Aiii wat naar zeg, het is ook echt heel pijnlijk denk ik met een breuk en ook nog de blaren? Heel veel beterschap!!
Wooow😲, dat ziet er niet uit alsof je ff door je enkel bent gegaan. Sterkte ermee
Ja, bloeduitstorting, heb enkel gebroken toen ik mijn val probeerde te breken van de trap naar de metro
Ik weet niet of het normaal is. Maar door het vliegen zet je been natuurlijk uit. Had geen gips erom heen, want dan mag je niet vliegen, maar een soort spalk. En die zet dan uit. Dacht wel het prikt zo, zit er een scherp randje ofzo? Ben maandag thuis gekomen, kon vrijdag pas naar orthopeed, en woensdag ben ik eens onder het verband gaan kijken. Toen liep het vol met bloed en vocht. Dus naar de SEH via mijn huisarts. Gisteren konden ze ook weinig nog doen om deze reden. Eerst moeten die blaren ietwat dichter zijn, en vocht uit enkel.
Had wel geluk bij ongeluk dat het op de laatste volle dag gebeurde, was er 11 dagen. En mocht van de ANWB alarmcentrale Business Class terugvliegen (dus genoeg beenruimte, top), en verder was alles ook geregeld, rolstoelservice, met ambulance van Schiphol gehaald, dat soort dingen. Was ook in mijn up. Een vriendin van mij woont in Brooklyn en zij en de host van de Airbnb hebben me geholpen met de bagage
Dank jullie wel!
Omg ik ben net gevallen met de fiets en met mijn vagina superhard tegen de middelste stang gevallen. Ookop de grond en mijn hand geschaafd maar dat is niks. Voelde gelijk dat er iets niet goed zat. Bij thuiskomst broek uitgedaan en mijn schaamlippen zijn super opgezwollen. Wou dat ik hier foto’s kon tonen want dit heb ik echt nog nooit gezien. En het doet zo’n pijn lig nu met ijs op de zetel.
Oh man ik krimp al in elkaar als ik dit lees. Is je schaambeen/bot misschien gekneusd?
Ik kijk het even aan en ben nu goed aan het koelen. Moest net ook even plassen en dat prikte wel en bloedde ook een beetje (vermoedelijk een schaafwondje). Vriend raadde aan om langs de huisdokter te gaan morgen. Ik houd jullie sowieso op de hoogte want dit is wel een gevalletje voor dit topic!