Heel veel sterkte!
Wauw, dat ik dit topic pas nu ontdek!
@Misty @trompeloeil Klinkt pijnlijk allebei, sterkte!!
Dit is de reden dat ik nooit meer fiets op een fiets met een hoge stand. Bij mij was het ook dik en helemaal blauw en er zaten velletjes aan . Sterkte, ik weet hoeveel pijn dat doet.
Ik heb tijdens het scheren echt een heel stuk vel van mijn hiel gesneden. Het vel hing ook helemaal in het mesje
Nooit geweten dat dit niet mag. Sterkte!
Als ik ongesteld ben, verandert mijn wc/badkamer soms net in een crime-scene. Ik vind het ook net iets te fascinerend.
Ik vind deze hier ook wel passen, omg! Op haar profiel geeft ze nog meer info (het waren er blijkbaar DRIE door een fotoshoot in het gras )
Ben je daar zo gevoelig voor? Katoenen ondergoed zou toch juist goed moeten zijn?
Heb je overdag ook geen ondergoed aan ivm infecties? Brutale vraag, als je geen antwoord wil geven, prima hoor
Een kotsemoji is simpelweg niet genoeg
Ik ben sinds november van de pil en gebruik nu condooms. En eerlijk ik merk er niet veel van alleen dat ik nog emotioneler ben, zeker week voor menstruatie. Nou zat ik ook al een lichte pil.
Maar er is wel één groot verschil nu ik alleen seks heb met condooms, ik heb namelijk al sinds tijden geen schimmelinfectie meer gehad. Tot dat besef kwam ik gisteren. Nou wist ik wel dat sperma invloed heeft op je ph-waarde, maar ik had het nog niet zo bewust gemerkt.
Ik heb inderdaad sinds ik met condoom doe minder schimmelinfecties en ook geen blaasontstekingen meer!!
Yeah! Zo fijn. En indd ook geen blaasontstekingen!
Au, ik zie en lees hele pijnlijke dingen hier. Sterkte allemaal!
Even zielig doen hier hoor, omdat ik verder niet aan iemand anders kwijt kan (ha). Zelf heb ik door medicatie aardig wat ervaring met obstipatie. Maar volgensmij is het nog nooit zo erg geweest als nu. Naast de buikkrampen en misselijkheid voel ik het, ook als ik mijn buik niet aanraak, helemaal in mijn buik zitten en kan niet meer op mijn linkerzij of buik slapen/liggen . Ik ben er ook helemaal benauwd door? De macrogol en laxeerpillen hebben tot nu in ieder geval niet geholpen en op magnesium ga ik doorgaans niet zo lekker. Dus nu op naar de apotheek voor wat grover geschut en meer laxeerpillen. Note to self: nooit meer die vieze macrogol vergeten in te nemen.
Overigens blij dat ik niet zwanger ben, want ik las laatst deze obstipatie post op reddit en heb hier heel hard om gelachen maar ook veel medelijden gevoeld : https://www.reddit.com/r/tifu/comments/uodnwo/tifu_by_getting_so_constipated_that_i_had_to_get/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Heb je al geprobeerd om op je rug lig te liggen en dan de buik met de klok mee te masseren? Je mag best wel wat met druk masseren.
Je zult er waarschijnlijk van moeten scheten maar ook van naar de wc kunnen.
Scheten komen vrijwel direct. Poep vaak na 12 uur.
Verdict van de huisarts: die heeft in zijn 40-jarige carrière nog nooit zoiets gezien en verwijst me door naar de spoed (gynaecoloog van wacht). Zal misschien gedraineerd moeten worden omdat er mogelijks een bloedklonter zit.
Sterkte!
Bedankt voor de tip!! Ik masseer wel regelmatig mijn darmen bij obstipatie, maar dat was meer vanuit gevoel dan dat ik het idee had dat het hielp. Dus ik zal eens kijken of het helpt als ik het wat steviger doe. Ik heb inmiddels wel contact met de huisarts gehad gelukkig
@trompeloeil Oei, sterkte!!
wat naar! Sterkte!
Aww dat is wel echt enorm naar… Wel echt goed dat je naar de huisarts gegaan bent!