Zoo dat ziet er echt al stukken beter uit! Genezing vind ik toch iets magisch hebben soms. Sterkte nog met het gips en loopgips, hopelijk heelt het allemaal voorspoedig!
Dank je wel! Komt goed, ben echter heel blij dat ik nog maar een week hoef, en dan in totaal 2.5 week niks heb kunnen doen. Woon alleen, dus blij dat ik volgende week weer wat kan rondhupsen.
Dank je wel! Ik verbaas me echt over het herstellende vermogen van je lichaam, en dit geval mijn huid. Zo snel als dat gaat.
Wow! Ik heb daar ook al weken een hard bultje zitten, maar hij gaat maar niet open. Hoe heb jij het er uit gekregen?
Gewoon knijpen, het voelt ook anders dan een andere puist. Ik denk dat ik dit eens per 3 maanden wel eens heb.
Overigens heb ik laatst mee-eters ontdekt op mijn vagina. Dat was ook wtf.
Lol ja ik had eens 1 mee eter OP mijn litteken van mijn keizersnede. 1x gehad en nooit meer random fuckers
Wat fijn om na 4 dagen niet te hebben kunnen poepen eindelijk weer eens te kunnen! Opluchting!
Ik heb deze week twee verstandskiezen laten trekken en ik mocht pas dit weekend het met zo’n spuitje schoonspoelen. Maar werd echt gek van het zeurende gevoel en de vieze smaak in mijn mond, dus net toch maar even voorzichtig schoongespoeld. Geen wonder dat het pijn deed, er zaten zoveel etensresten in Het zeurende gevoel is ook vrijwel meteen weer weg en het voelt weer lekker leeg haha.
Omg ik ken dat gevoel haha, bij mij waren ze vergeten me een spuitje mee te geven en instructies dat ik moest spoelen, ben toen nog op spoedspreekuur geweest omdat ik zo’n toenemende pijn had maar was gewoon gore meuk die vast zat zo’n opluchting als dat eruit is
Waarom mag je niet direct spoelen? Die etensresten lijkt me ook niet bepaald goed voor de genezing toch
Ik heb helemaal geen spuit meegekregen en ook niet het advies gehad daarmee te spoelen. Alleen een speciaal mondwater waarmee ik moest spoelen
Ligt er volgens mij ook aan hoe ze hem eruit hebben gehaald en wat voor wond het is. Althans, bij mij is hij eruit gesneden, wond gehecht en ik kreeg ook enkel speciaal mondwater mee.
Of had jij wel echt een ‘gat’ in je mond toen?
Wat gek dat je niet mocht spoelen! Na een paar uur mocht ik er langzaam water langs laten lopen en na 24 + uur heel lichtjes spoelen met een bepaald soort mondwater. Kan me voorstellen dat je pijn had!
Volgens mij mag je wel voorzichtig spoelen, maar niet het water keihard door je wangen heen laten klotsen (hoe noem je het als je je mond spoelt en zo je wangen opblaast…)
Inderdaad vanwege dat bloedstolsel en dat de wond niet de hele tijd opnieuw open gaat! Voorzichtig met water door de mond mocht wel, maar dat haalt helaas niet alle rotzooi uit dat gat haha
Ik heb weer eens een ontsteking aan mijn grote teen en vanmiddag een foto gemaakt.
En het deed zo’n zeer dat ik even druk zette.
Er kwam minder uit dan ik hoopte

Pijnlijk ziet het eruit idd, waar komt dit door?
Ingroeiende teennagel. En na elke behandeling van de pedicure of als ik zelf overtollige huid weghaal heb ik een ontsteking te pakken
Wat rot, voeten zijn sowieso eigenlijk maar lastige dingen. Wordt er misschien niet net iets teveel dan weggeknipt? Ik heb er geen verstand van maar ik kijk soms zo’n youtubekanaal en dan denk ik, wow ZO kort, ZOveel eraf.
Dit kanaal trouwens voor de liefhebber:
Het erge is dat ik na dit ontdekken van dit youtube kanaal ik soms hebt gehoopt dat ik een ingegroeide teennagel kreeg want dat leek me dan heerlijk om zo eraan te zitten en die rommel eruit te halen. Maar ik wens mezelf soms ook een steenpuist en dat wil je eigenlijk ook niet.
Mijn voeten hebben bijna geen eelt, ik krijg het gewoon niet. Heel vreemd. Gevolg is wel dat mn hakken en hiel vaak onder blaren en onderhuidse blaren zitten en half helende blaren. Als ik eeltsokken zou proberen denk ik dat ik daarna op rauw vlees loop.