Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik heb dit wel aan mijn (vrouwelijke) leidinggevende verteld in iets bedektere termen dan hier, haha. Op mijn werk is een nogal informele sfeer en zij is wel heel erg begripvol. Maar aan de directeur bv. Zou ik dit nooit zo gezegd hebben.

@NoTime

In het ziekenhuis wilden heel veel verplegers ook even kijken en om eerlijk te zijn vond ik dat totaal niet awkward. Net omdat alles zo gezwollen en onnatuurlijk is kan ik me wel voorstellen dat dit “interessant” is om eens een keertje te zien.

8 likes

Kun je eigenlijk wel zitten of alleen maar liggen? En kun je normaal naar de wc gaan of doet dat super veel pijn of heb je een katheter oid?

1 like

Haha al die vragen laf it.

Zitten gaat niet, ik lig en sta vooral momenteel. Zitten kan enkel als ik niet rechtop zit maar op het achterste deel van mijn poep. (If that makes any sense)

Plassen lukt wel, al merk ik als ik veel druk zet dat alles dan heel gespannen voelt. En plas loopt gewoon langs overal, niet dat een rechte straal nu mogelijk is. Grote boodschap heb ik sinds gisteren niet meer gedaan en ben eerlijk gezegd ook wat bang om veel kracht te moeten zetten. Het voelt dan echt alsof mijn schaamlippen gaan ontploffen ofzo.

9 likes

Jongens, een update na een week vakantie:

foto’s pink met zonder nagel. In chronologische volgorde

M’n vriend z’n conclusie is dat het trekken van z’n verstandskies erger was. Ben ook heel benieuwd of er ook weer een nagel op gaat komen.

23 likes

Wat een heerlijke foto’s! Ben ook heel benieuwd of/hoe die nagel terug groeit haha

2 likes

Love it dat je vriend elke keer op dezelfde plek ging staan voor de foto, altijd hetzelfde licht. :joy:

9 likes

Heeft die fotografie opleiding van hem toch iets goed gedaan :joy:

3 likes

Iets minder gruwelijk. Wel heel blij mee dat het zo goed geneest.
Ook geen operatie gelukkig. Nóg blijer nee. En nog maar 1 week gips en daarna loopgips :heart:

Samenvatting

37 likes

Zoo dat ziet er echt al stukken beter uit! Genezing vind ik toch iets magisch hebben soms. Sterkte nog met het gips en loopgips, hopelijk heelt het allemaal voorspoedig!

7 likes

Dank je wel! Komt goed, ben echter heel blij dat ik nog maar een week hoef, en dan in totaal 2.5 week niks heb kunnen doen. Woon alleen, dus blij dat ik volgende week weer wat kan rondhupsen.

1 like

Dank je wel! Ik verbaas me echt over het herstellende vermogen van je lichaam, en dit geval mijn huid. Zo snel als dat gaat.

3 likes

Dit kwam allemaal uit een talgklier in mijn oksel.

25 likes

Wow! Ik heb daar ook al weken een hard bultje zitten, maar hij gaat maar niet open. Hoe heb jij het er uit gekregen?

2 likes

Gewoon knijpen, het voelt ook anders dan een andere puist. Ik denk dat ik dit eens per 3 maanden wel eens heb.

Overigens heb ik laatst mee-eters ontdekt op mijn vagina. Dat was ook wtf.

6 likes

Lol ja ik had eens 1 mee eter OP mijn litteken van mijn keizersnede. 1x gehad en nooit meer :pouting_cat: random fuckers

3 likes

Wat fijn om na 4 dagen niet te hebben kunnen poepen eindelijk weer eens te kunnen! Opluchting!

12 likes

Ik heb deze week twee verstandskiezen laten trekken en ik mocht pas dit weekend het met zo’n spuitje schoonspoelen. Maar werd echt gek van het zeurende gevoel en de vieze smaak in mijn mond, dus net toch maar even voorzichtig schoongespoeld. Geen wonder dat het pijn deed, er zaten zoveel etensresten in :joy: Het zeurende gevoel is ook vrijwel meteen weer weg en het voelt weer lekker leeg haha.

6 likes

Omg ik ken dat gevoel haha, bij mij waren ze vergeten me een spuitje mee te geven en instructies dat ik moest spoelen, ben toen nog op spoedspreekuur geweest omdat ik zo’n toenemende pijn had maar was gewoon gore meuk die vast zat :smiling_face_with_tear: zo’n opluchting als dat eruit is

3 likes

Waarom mag je niet direct spoelen? Die etensresten lijkt me ook niet bepaald goed voor de genezing toch :tired_face:

3 likes

Ik heb helemaal geen spuit meegekregen en ook niet het advies gehad daarmee te spoelen. Alleen een speciaal mondwater waarmee ik moest spoelen :sweat_smile:

2 likes