Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ja inderdaad, dit is typisch zoiets waar men misschien laks in is (vanwege de plek waarschijnlijk ook) maar dit laat wel zien hoe belangrijk het juist is! @trompeloeil

4 likes

Heb je al Microlax geprobeerd? Is een soort klysma, kun je bij de apotheek kopen.

5 likes

Ja daar ben ik bekend mee! (helaas helaas, haha)

3 likes

Gaat deze nagel sneuvelen, ja of nee?

Samenvatting

1 like

Ik had blijkbaar niet doordat ik nodig moest plassen. Ik niesde heel hard en voelde al dit moet niet nog een keer gebeuren en toen kwam er nog een heftiger nies en piesde ik in mijn broek. Voelde het zo langs mijn been gaan :grimacing:. Gelukkig was ik gewoon thuis. En was het maar pies

7 likes

Ik ben intussen opgenomen in het ziekenhuis en moet hier een nachtje blijven. Ze willen de zwelling verder aankijken, mij intraveneuze pijnstillers kunnen geven en dan morgen nieuwe bloedafname en MRI om te kijken of ze eventueel onder narcose een incisie kunnen maken om het bloed te draineren.

Ondertussen ben ik ook covid positief getest dus lig ik in isolatie op een kamertje hier.

Heel veel dank voor al jullie medeleven! Doet me goed!

53 likes

Neu, denk het niet!

1 like

Dat is niet mis, sterke! Gelukkig wordt er goed voor je gezorgd.

2 likes

Jeetje heel veel sterkte! Hoop dat er goed voor je gezorgd wordt❤️

5 likes

Het zit je niet mee… Sterkte!

4 likes

Tjonge wat heftig, heel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat je snel herstelt.

3 likes

Oh wow… heel veel sterkte! En dan ook nog in isolatie, het zit je niet mee zeg.

4 likes

Wat heb jij een pech zeg! Zo’n op het oog onschuldig ongelukje en dan een ziekenhuisopname en nog Covid er bovenop.

Heel veel beterschap! Ik hoop dat je snel herstelt en dat je niet lang last houdt van je schaamstreek. Het klink allemaal ontzettend pijnlijk.

2 likes

Wat onwijs heftig! Sterkte en een knuffel voor jou :heart:

3 likes

Jeetje, wat naar dit! Heel veel beterschap!

4 likes

Pff wat een ongeluk allemaal zo bij elkaar! Veel sterkte! Gelukkig ben je in goede handen.

2 likes

Oh wat een ellende zeg! Maar gelukkig dat je naar de huisarts bent gegaan en dat hij je doorstuurde naar het ziekenhuis. Ik hoop dat je snel opknapt, en ondanks alles toch een beetje tot rust kan komen daar

2 likes

Dankjullie, zo lief! Heeft me echt deugd gedaan om jullie meelevende reacties te lezen.

Ik ben intussen weer fijn thuis. Moest uiteindelijk niet geopereerd worden, want dat zou kunnen betekenen dat niet alles mooi kan dichtgroeien.

De vagijn heeft intussen alle kleuren van de regenboog en is nog super gezwollen. (Echt, een foto hiervan zou zo goed in dit topic passen!!) Zwelling zou binnen de week moeten wegtrekken. Heb zware pijnmedicatie mee gekregen en moet veel koelen. Nu 2 weekjes thuis om te helen.

Ik maak om de paar uur een foto om te zien hoe het evolueert en zet die dan in een apart mapje op m’n gsm, haha. Voor nu afschrikwekkend maar denk later nog wel interessant om naar terug te kijken.

36 likes

Oh joh, had dit gelezen en gelezen dat je was opgenomen maar even de link gemist dat dit om dezelfde persoon ging, heftig zeg! Heel veel sterkte!!

4 likes

Hopelijk neemt de zwelling snel af!

Wat ik me nog wel af vroeg, hoe heb je dit aan je werkgever verteld? Ik zou echt niet weten hoe ik dit zou mededelen haha, heb je echt dit ook gezegd of gezegd dat je een ongeluk hebt gehad met je fiets?

4 likes