Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ligt er volgens mij ook aan hoe ze hem eruit hebben gehaald en wat voor wond het is. Althans, bij mij is hij eruit gesneden, wond gehecht en ik kreeg ook enkel speciaal mondwater mee.

Of had jij wel echt een ‘gat’ in je mond toen?

3 likes

Wat gek dat je niet mocht spoelen! Na een paar uur mocht ik er langzaam water langs laten lopen en na 24 + uur heel lichtjes spoelen met een bepaald soort mondwater. Kan me voorstellen dat je pijn had!

2 likes

Volgens mij mag je wel voorzichtig spoelen, maar niet het water keihard door je wangen heen laten klotsen (hoe noem je het als je je mond spoelt en zo je wangen opblaast…)

1 like

Inderdaad vanwege dat bloedstolsel en dat de wond niet de hele tijd opnieuw open gaat! Voorzichtig met water door de mond mocht wel, maar dat haalt helaas niet alle rotzooi uit dat gat haha

2 likes

Ik heb weer eens een ontsteking aan mijn grote teen en vanmiddag een foto gemaakt.

En het deed zo’n zeer dat ik even druk zette.

Er kwam minder uit dan ik hoopte :sweat_smile:

17 likes

Pijnlijk ziet het eruit idd, waar komt dit door?

1 like

Ingroeiende teennagel. En na elke behandeling van de pedicure of als ik zelf overtollige huid weghaal heb ik een ontsteking te pakken :woozy_face:

2 likes

Wat rot, voeten zijn sowieso eigenlijk maar lastige dingen. Wordt er misschien niet net iets teveel dan weggeknipt? Ik heb er geen verstand van maar ik kijk soms zo’n youtubekanaal en dan denk ik, wow ZO kort, ZOveel eraf.

Dit kanaal trouwens voor de liefhebber:

Het erge is dat ik na dit ontdekken van dit youtube kanaal ik soms hebt gehoopt dat ik een ingegroeide teennagel kreeg want dat leek me dan heerlijk om zo eraan te zitten en die rommel eruit te halen. Maar ik wens mezelf soms ook een steenpuist en dat wil je eigenlijk ook niet.

Mijn voeten hebben bijna geen eelt, ik krijg het gewoon niet. Heel vreemd. Gevolg is wel dat mn hakken en hiel vaak onder blaren en onderhuidse blaren zitten en half helende blaren. Als ik eeltsokken zou proberen denk ik dat ik daarna op rauw vlees loop.

4 likes

Op een of andere manier krijg ik snel kleine ontstekingen, ook op mijn handen bijvoorbeeld. Ik heb nu standaard fucidin in huis, want werd er gek van.

2 likes

Ik kan echt super veel gorigheid hebben maar video’s van ontstoken tenen waarbij dan een deel van een teennagel wordt weggesneden trek ik heeeeeel slecht :mask:

4 likes

Ik had eeltsokken gedaan en toen ging ik plukken, en toen plukte ik bij mijn grote teen een stuk los wat echt heel diep en dik is, maar het wil niet los. Ik zit nu heel de tijd te friemelen maar ik denk dat ik het af moet knippen want ik ga binnenkort naar de pedicure en ik schaam me dood :joy: maar durf ook nog niet zo goed te knippen/snijden

3 likes

Gister had ik al een kleine blaar onder/op t puntje van mn kleine teen en toen heel de dag op een festival gestaan en nog 45 minuten terug naar de camping gelopen. Toen was de blaar ongeveer zo groot als mn kleine teen. Heb m gister nog doorgeprikt en het vocht spoot er echt uit.

Foto van de blaar en mn teen/voet

Samenvatting

9 likes

Lief dat je t vraagt!
Ik heb een paar dagen geleden sterkere medicatie gevraagd bij de huisarts omdat het niet te doen was qua pijn. De zwelling is nog steeds niet geminderd (kon wel langer dan een week duren zei de gynaecoloog), dat is hetgeen mij de meeste last bezorgt. Wanneer mijn medicatie uitwerkt voel ik het altijd heel erg trekken en bonzen, net als wanneer ik bv. 10min rechtsta om iets te doen. Dus voorlopig helaas nog niet veel beterschap. Ik heb binnen 2 weken een opvolgafspraak in het ziekenhuis dus hoop wel dat ik dan hersteld ben!

Auwch @Mrs.Fraser ziet er pijnlijk uit!

11 likes

Auw wat rot dat je er nog steeds zo’n last van hebt! Kun je wel een beetje normaal naar het toilet?

2 likes

Gisteren teveel alcohol gedronken en vettig gegeten, nu heb ik echt heftige diarree, wat een geur niet normaal haha :nauseated_face:

3 likes

Dit is vandaag een jaar geleden! Om het te vieren heb ik nog wat betere foto’s verzameld.

Triggerwarning: bloed

Samenvatting

Dit was direct nadat t gebeurde, je ziet op m’n neus ook helemaal de afdruk van de weegschaal/verwarming waar ik tegen op geknald ben :sweat_smile:

Dit was nadat ik onder de douche het bloed dat op m’n lichaam en gezicht zat er zo goed mogelijk heb afgewassen, check ook hoe blauw m’n lip hier is :joy: ben ook heeeel bleek op die foto terwijl ik normaal altijd rode wangen heb

Dit was op dag 3 ofzo, toen begon t allemaal wat te helen. Zwelling op m’n neus was nog wel erg. Volgens mij was ik de dag hierna voor t eerst naar werk gegaan.

En dit is hoe het er nu uit ziet. Die plek boven m’n wenkbrauw zie je eigenlijk nog t minst van terwijl dat in 't begin t ergste leek. Neus en lip zie ik zelf wel heel goed maar mensen in m’n omgeving geven aan dat ze het alleen zien als ze er echt op letten. :hugs:

15 likes

Een jaar geleden alweer?! Inderdaad goed geheeld, hebben ze ook netjes gedaan bij je bovenlip

4 likes

Bovenlip is niks aan gedaan, dat is helemaal uit zichzelf zo geheeld :hugs:

1 like

Wow wat een verschil. Echt heel mooi geheeld! Mooi die fases zo te zien.

5 likes

Sneezing and bleeding :v:t4:

2 likes