Het TMI topic #2 (Deel 1)

Heb je al een inlegkruisje in je onderbroek op die plek geplakt? :open_mouth:

M’n oog wordt al geel :partying_face:

2 likes

Hoe is dit gekomen? Ik heb het ook wel eens gehad, maar heb geen idee hoe het komt?

Geen idee. Kan zomaar ontstaan

1 like

Nee, dan zou ik die heel hoog moeten plakken. Ik lig nu op mijn buik de boel te laten drogen :sweat_smile:

Oooh ook een goede oplossing :sweat_smile:

Ik kreeg dit toen ik zwanger bleek te zijn hahaha.

1 like

Vaak is het wel na hoge druk, zoals hard niezen, hoesten of overgeven. Maar ook wel eens spontaan ja.

Ik had dit er keer, echt halve oog rood, zag er niet uit, omdat ik zo dronken was dat ik heel hard moest braken. Volgende dag gewoon werken, als arts in de verslavingszorg, iedereen wijsgemaakt dat ik ook niet zeker wist hoe het kwam, misschien toch harder gehoest dan ik dacht? 🤷

12 likes

Hahahahw at grappig

Ik heb het zelf niet, maar paar anderen bij de box wel. Die tapen de plek nu in voor de wod begint :sweat_smile:

Gewoon met tape die je ook voor je duimen kan gebruiken zeg maar.

1 like

Ik heb mijn been gestoten, het deed niet eens zoveel pijn maar toch zo’n achterlijk dikke bloeduitstorting. Ik maak me soms wel een beetje zorgen om hoe snel dat gaat bij mij.

15 likes

Wow dit is inderdaad wel een grote blauwe plek als de stoot niet eens zo’n pijn deed :hushed:

Ik liet net echt een cola boer die door mijn neus kwam? Het deed echt mega veel pijn haha wtf

3 likes

Dat heb ik ook wel eens!! Doet inderdaad pijn, net of komt die prik dan in je neus ofzo.

1 like

Mijn amandelen zijn gigantisch ontstoken. Nu zit er allemaal wit spul op :nauseated_face:

Ik was afgelopen week wandelen en op een gegeven moment ging het heel steil naar beneden. Voelde mn grote tenen tegen de neus vd schoen aan zeg maar (heb ik bij normaal lopen niet). Nu doen al een paar dagen de nagels vd grote tenen zeer. Heb de nagellak eraf gehaald en heb ik gewoon blauwe plekken onder die nagels :persevere:. Doet echt nog steeds pijn. Heb er nu maar nieuwe nagellak overheen gedaan…

Net in de trein een Cherry Cola boertje gelaten.
Afrader hoor.
Met een mondkapje op krijg je hem meteen weer terug :cry:

19 likes

Dit had ik vorig jaar ook. Mijn nagel leek net een soort panter met allemaal vlekjes haha.

Toen ging een paar dagen later ook nog eens iemand op mijn teen staan en werd het nog erger. Halve nagel blauw, andere helft los. Kwam ook allemaal vocht onder vandaan dat enorm stonk. Heel vies. Krijg nog steeds kippenvel als ik eraan denk dat je zo onder die nagel kon kijken :no_mouth:Duurde ook nog eens een eeuw tot het uitgegroeid was.

Auw pijnlijk dat er dan ook nog een keer iemand op gaat staan!
Ik heb het een keer eerder gehad en toen ‘groeide’ die bloeduitstorting naar boven. Ik kon dan elke keer stukjes korst onder mn nagel vandaan schrapen. Gaat hier alleen nog ff duren denk ik.

Ja haha dat had ik ook bij het deel dat dus nog vast zat en blauw was. Best fascinerend om dat zo op zien te schuiven, maar duurt inderdaad wel lang. Sowieso op je voeten. Vingernagels groeien veel sneller (of dat lijkt maar zo)