@Merel Vanaf nu luister ik ipv naar jou toch liever naar iemand die er niet voor gestudeerd heeft hoor.
Momenteel midden in het proces om een tattoo weg te laseren. Na behandeling 2 is hij zo gek rood en gezwollen. Heb er echt al 3 foto’s van naar vriendinnen gestuurd.
Zien!!!
Omwille van privacy niet bij het bericht geplaatst, stuur je een pm!
Jaaa!!
Ik heb gisteren iets fanatiek gesport (voor de crosfitters onder ons het was marguaritha) maar ik heb daardoor onverklaarbaar twee grote schaafwonden op mijn stuitje/bilnaad?
Vandaag plakt mijn ondergoed daar telkens tegen aan. En er komt wondvocht ( ) uit waardoor het vochtig blijft. En het doet ook nog eens pijn.
Ik heb dat eigenlijk altijd met sit-ups. Je kan een speciale abmatt voor gebruiken, maar het heeft vooral met je bouw te maken. Mij is verteld dat sommige mensen dat nou eenmaal wel hebben en andere niet
Heb je al een inlegkruisje in je onderbroek op die plek geplakt?
Hoe is dit gekomen? Ik heb het ook wel eens gehad, maar heb geen idee hoe het komt?
Geen idee. Kan zomaar ontstaan
Nee, dan zou ik die heel hoog moeten plakken. Ik lig nu op mijn buik de boel te laten drogen
Oooh ook een goede oplossing
Ik kreeg dit toen ik zwanger bleek te zijn hahaha.
Vaak is het wel na hoge druk, zoals hard niezen, hoesten of overgeven. Maar ook wel eens spontaan ja.
Ik had dit er keer, echt halve oog rood, zag er niet uit, omdat ik zo dronken was dat ik heel hard moest braken. Volgende dag gewoon werken, als arts in de verslavingszorg, iedereen wijsgemaakt dat ik ook niet zeker wist hoe het kwam, misschien toch harder gehoest dan ik dacht? 🤷
Hahahahw at grappig
Ik heb het zelf niet, maar paar anderen bij de box wel. Die tapen de plek nu in voor de wod begint
Gewoon met tape die je ook voor je duimen kan gebruiken zeg maar.
Ik heb mijn been gestoten, het deed niet eens zoveel pijn maar toch zo’n achterlijk dikke bloeduitstorting. Ik maak me soms wel een beetje zorgen om hoe snel dat gaat bij mij.
Wow dit is inderdaad wel een grote blauwe plek als de stoot niet eens zo’n pijn deed
Ik liet net echt een cola boer die door mijn neus kwam? Het deed echt mega veel pijn haha wtf