Het TMI topic #2 (Deel 1)

Dat heb ik ook wel eens!! Doet inderdaad pijn, net of komt die prik dan in je neus ofzo.

1 like

Mijn amandelen zijn gigantisch ontstoken. Nu zit er allemaal wit spul op :nauseated_face:

Ik was afgelopen week wandelen en op een gegeven moment ging het heel steil naar beneden. Voelde mn grote tenen tegen de neus vd schoen aan zeg maar (heb ik bij normaal lopen niet). Nu doen al een paar dagen de nagels vd grote tenen zeer. Heb de nagellak eraf gehaald en heb ik gewoon blauwe plekken onder die nagels :persevere:. Doet echt nog steeds pijn. Heb er nu maar nieuwe nagellak overheen gedaan…

Net in de trein een Cherry Cola boertje gelaten.
Afrader hoor.
Met een mondkapje op krijg je hem meteen weer terug :cry:

19 likes

Dit had ik vorig jaar ook. Mijn nagel leek net een soort panter met allemaal vlekjes haha.

Toen ging een paar dagen later ook nog eens iemand op mijn teen staan en werd het nog erger. Halve nagel blauw, andere helft los. Kwam ook allemaal vocht onder vandaan dat enorm stonk. Heel vies. Krijg nog steeds kippenvel als ik eraan denk dat je zo onder die nagel kon kijken :no_mouth:Duurde ook nog eens een eeuw tot het uitgegroeid was.

Auw pijnlijk dat er dan ook nog een keer iemand op gaat staan!
Ik heb het een keer eerder gehad en toen ‘groeide’ die bloeduitstorting naar boven. Ik kon dan elke keer stukjes korst onder mn nagel vandaan schrapen. Gaat hier alleen nog ff duren denk ik.

Ja haha dat had ik ook bij het deel dat dus nog vast zat en blauw was. Best fascinerend om dat zo op zien te schuiven, maar duurt inderdaad wel lang. Sowieso op je voeten. Vingernagels groeien veel sneller (of dat lijkt maar zo)

Arghhh, ik ben al enkele dagen ZO geconstipeerd. Na enkele glazen Roosvicee Laxo en wat lijnzaad komt er eindelijk een klein beetje beweging in, maar wat eruit komt zijn echt zo’n steenharde konijnenkeuteltjes dat ik ze door de afvoerbuis hoor knikkeren wanneer ik doorspoel :sweat_smile:

6 likes

Ik heb zondag een verstandskies moeten laten trekken, nu is dat aan het genezen denk ik maar dat ziet er nog best nasty uit! Kreeg te horen dat het er grijzig uit zou komen te zien, dat is ook wel zo maar ik vind het er uit zien alsof de grand canyon in mn kaak aan het wegrotten is ofzo :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Kan jij zo diep in je mond kijken?! Ik heb ze ook net laten trekken, maar kan zowel vorige keer als deze keer echt niks zien. Heb gewoon een te dikke wang denk ik :sob:

Ik ben sinds 6 jaar weer aan de pil. Ik begon op de 3de dag van mijn menstruatie en 1 week later vergat ik de pil 1 dag en sinds die dag bloed ik soort van…ben zonder stop week aan mijn 2de strip begonnen en er is nog geen dag voorbij gegaan dat er bruinige zooi uit me komt.
Het is niet dat ik echt lek maar elke keer als ik afveeg na t plassen is mn wc papier bruin. Is dit normaal???

Hier had ik ook last van toen ik aan de pil begon en toen een keer het merk veranderde. Bij mij hielp het om wel een stopweek na de eerste strip te nemen

Mijn vriend had een puist op zijn rug, en ik had de eer om hem uit te knijpen. Echt genoten! Je hoorde hem knappen.

61 likes

Liek wel een tepol.

6 likes

Wowww heerlijk!
Ik vraag mij af; zit er veel tijd tussen die 2 onderste foto’s? De pus zit in precies dezelfde vorm maar lijkt op de rechter foto ingedroogd ofzo?

1 like

Nee, een foto is met flits gemaakt en de andere zonder

Teen van mijn vriend met gespleten nagel en overwoekerde nagelriemen. Geen bloed of wond, wel vuil en onsmakelijk.

3 likes

Ja dit gebeurd mij ook heel vaak. Ik trek dat kleine deeltje er dan vaak uit omdat ik er niet vanaf kan blijven maar dat zou ik niet per se aanraden😬

1 like

Heb ik bij hem gedaan, denk dat hij het ook niet zou aanraden :slight_smile:

2 likes

Held☺️

Edit: ik kan er echt van genieten om bij anderen wat te pielen en purren, zeker bij mannen. Als je al een haar epileert weten sommigen al niet waar ze het moeten zoeken😬