Het TMI topic #2 (Deel 1)

Hahhha ja… ik zette een keer voor de grap m’n epilady op z’n teen. Nou hij deed net of ik m probeerde neer te steken hahaha

3 likes

Heel herkenbaar. Ik heb geen vaste relatie maar ik krabbel op onbewaakte momenten wel alle velletjes, korstjes en bultjes van mijn scharrels af.
Jaaaaren geleden had ik een scharrel die vermoedelijk dezelfde zieke obsessie had als ik. Hij schrok niet toen ik met een speld, een pincet en een flesje alcohol in zijn wang ging zitten roeren om ingegroeide haren te verwijderen. Jammer dat we nooit verkering hebben gekregen. Alleen op basis hiervan concludeer ik dat we een geweldige match waren/zijn.

8 likes

Ohhh dit soort foto’s miste ik in dit topic, dank haha

1 like

Excuus dubbelpost, maar zooo herkenbaar haha!! Ik was het bij mijn ex heel subtiel gaan doen, dus eerst een klein velletje weg en echt subtiel door de jaren heen toch wel puisten uitdrukken etc. Dat subtiele meer omdat hij er eigenlijk helemaal niet goed op ging en het naar vond (ook als ik het deed), Maarja ik ga toevallig wel goed op puistjes uitknijpen en kan er ook alleen maar naar kijken als er wel 1 zit en ik er niet aan mag komen…

Long story short: mijn huidige vriend boeit het echt niks, die gaat gewoon liggen en zegt: ‘ga je gang maar hoor schat’ :partying_face:

3 likes

Ik heb Flamin Hot Doritos gegeten en nu stond mijn anus net in brand bij de grote boodschap :fire:

6 likes

In plaats van dat ik de spoiler negeer, wil ik het toch zien… schrik ik, wil ik de foto weer als spoiler weg halen, maar dat werkt dus niet. Hij verschijnt dan mega groot in beeld :cry: \

4 likes

ja dit had ik ook! Pure paniek

Ja maar teenhaar epileren is ook echt torture from hell. Heb dat paar keer geprobeerd maar ik ga dan echt dood haha.

Maar over t algemee zijn mannen echt pussies wat betreft epileren ja haha.

Ik moest net kotsen en linzensoep ziet er 2 uur na het opeten nog precies hetzelfde uit. Dat jullie het even weten.

16 likes

Het restje linzensoep zag er 4 uur na het eten nog steeds hetzelfde uit.

Nu ben ik leeg denk ik.

13 likes

Oh heerlijk ben jaloers! Mijn vriend had ook een puist maar hij stelt zich altijd HEEL erg aan als ik hem wil uitknijpen. Alsof hij de ergste pijn ooit ervaart en schreeuwt echt OUCH OUCH!!! En hij zit dan steeds z’n hoofd weg te draaien. Ik moet hem misschien maar eens vastbinden😅. Ik krijg echt een kick als er iets uitkomt. Helaas heeft ie niet vaak een puistje en ik ook niet. Zeg ik nou dat ik het jammer vind dat ik nooit puisten heb lol. Lijkt me wel lekker om een keer een hele dikke op m’n been ofzo te hebben.

Nop.

Via de andere kant de rest.

Leuk.dit!

2 likes

Bierpoep is echt de ergste stink poep🤢

10 likes

hahaha, heb jij ook altijd dat je kater veel minder is zodra je die enorme lading bierpoep hebt geloosd? Vroeger bleef ik na het uitgaan wel eens bij vriendinnetjes slapen en dan durfde ik de volgende ochtend niet te poepen. Kwam dan zooo brak thuis en zodra ik naar m’n eigen wc was geweest was ik weer helemaal de oude :laughing:

1 like

Ohhhh katerkakken is bijna net zo verlossend als overgeven

1 like

Haha ja ik voel mij inderdaad altijd een stuk beter daarna!

Ik heb echt de ergste kater ooit geloof ik. Daarnet kwam het er bij beide kanten uit, gadver. Wel een goede avond gehad.

1 like

Schotsen wordt dat hier genoemd: tegelijk kotsen en schijten :+1:

2 likes

Ik heb vanavond witvis gemaakt. Alleen hij was maar tot gisteren goed. Ik dacht, die uiterste houdbaarheidsdatum’s zijn altijd een beetje overdreven. Kan best.

Nu ben ik misselijk en komen er hele interessante geuren uit me.

3 likes

Ik blijk dus een cyste op mijn hoofd te hebben (wist ik eigenlijk wel, want: bult op mijn hoofd, maar nooit de link gelegd). Nu twijfel ik erover hem te laten weghalen door de huisarts en het te laten filmen door een vriendin, want ik ben zo benieuwd hoe dat verwijderen eruit ziet!

8 likes