Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ohhh ja doe

En vervolgens wel hier posten natuurlijk

1 like

En op youtube, ads money :money_mouth_face:

2 likes

Mijn huid zit zo vol met knappende puspuisten. Echt heerlijk om ze uit te knijpen. Vooral die op mijn kaak.

4 likes

Ik blijf de afgelopen twee dagen maar poepen. Ik denk oprecht dat ik in 48 uur zo’n tien keer gepoept heb. Volgens mij heb ik dit nog nooit gehad, maar ik ben er alleen maar blij mee aangezien ik normaal best wel wat stoelgang problemen heb.

1 like

Mijn ex had regelmatig last van een cyste onder zijn oksels.En een keer was die zo groot als een golfballetje,toen zijn we er ook mee naar de huisarts gegaan.Hij (mijn ex dan) zei van te voren al: ga aub niet vragen of je mee mag,dat vinden ze vast raar (hij wist dat ik dat soort dingen altijd chill vind om naar te kijken).En toen ging ik toch mee,de huisarts en zijn assistent durfden niet eens te kijken toen ze er een sneetje inmaakten en ik zat er met mijn neus
bovenop :joy: Het filmen durfde ik dat weer niet haha.Maar zeker heel satisfying.

13 likes

Ik had net de heftigste diarree aanval die ik ooit heb gehad. Ik weet niet hoe maar de spetters zaten zelfs aan de onderkant van de bril???

En ik heb de laatste tijd echt veel last van mijn buik. Eigenlijk al jaren maar de laatste tijd is het extreem. Dit was eigenlijk wel de druppel dat ik naar de huisarts moet maar ik schaam me zo terwijl ja boeiend…

Ik zie meer op tegen het maken van de afspraak met de assistente eigenlijk

Haha ben blij voor je dat het bij jou een zeldzaamheid is, ik heb dit best vaak. :joy: Ik vraag me dan ook altijd af tot hoe ver ik m’n billen moet afvegen, voor m’n gevoel van m’n onderrug tot aan m’n knieholtes zeg maar. :joy:

6 likes

Op het werk liep de wastafel niet goed door, dus het afvoerputje eens leeg gehaald, ik heb echt staan kokhalzen. Echt TMI dit was in de verzorgingsruimte waar we alles doorheen spoelen, denk aan alle lichaamssappen :nauseated_face: en nog meer…

7 likes

Oh dat is wel rot. Maar heb je het ook na het eten van bepaald eten?

Ja het gaat wel een stuk beter nu ik voor risicovoedsel lactase-pillen neem, eerst was het standaard feest na schepijs en milkshakes en het allerergste na warm eten met ricotta of mascarpone. :neutral_face: Dat mijd ik nog steeds liever!

En wat nog meer

Ongesteld zijn en poepen. Wie heeft dit verzonnen…

6 likes

Maag en darminhoud, bloed, urine, en ik vond nog 2 hechtnaalden echt goor.

Ben zo gefascineerd door deze blauwe plek op mijn been. Op de plek zit een aardige bult en daar zit dan nog een snee in. Uiteraard weer geen idee hoe ik eraan kom.

3 likes

Nou dit + anuskramp waardoor ik echt zit te creperen op de wc en het een soort van weg moet puffen :sweat_smile: (sexy dit)

Hebben meer mensen die kramp als ze ongesteld zijn? Ik heb het bijna altijd de eerste dag van mijn ongesteldheid. Echt vet pijnlijk en het komt op random momenten. Had het vanochtend ook op mijn werk :cry: Je gaat ook niet zeggen ja sorry ik heb even anuskramp maar ik huilde wel een beetje van binnen.

5 likes

Ah ik heb het niet specifiek als ik ongesteld ben maar heb wel regelmatig kramp daar. Alleen ik heb het idee dat zo weinig mensen dat hebben dus ik voel me altijd een beetje raar. Maar het is zoooo naar, ik ben er altijd misselijk van en ben het idd ook weg aan het puffen. Ik heb het eigenlijk altijd 's nachts, ben wel eens van wanhoop in de douche gaan zitten met de straal op mn kont gericht (ik had gelezen dat warm water kon helpen haha). Paracetamol helpt bij mij dan overigens niet.

Als je ongesteld bent lijkt het me extra vervelend joh!

Wat @Milkyway zegt klopt idd, heb ik deze week nog iets over gelezen.

1 like

Nog nooit gehad! Heb wel heftige buik- en rugkrampen. Atm zit ik met een warmtepleister op mijn rug en kruik op mijn schoot: op de wc.

2 likes

Ik heb het niet per se als ik ongesteld ben, maar wel eens op random momenten eens in de paar maanden. Ik vind het zo pijnlijk!! Ik hoor er eigenlijk nooit iemand over maar ik vind het nog erger dan menstruatiekramp. De eerste keer dat ik dat had was ik 15 ofzo en toen dacht ik echt dat er wat met me aan de hand was.

3 likes

Mijn darmen denken nu al tot ziens, en we moeten nog een week met hitte. Echt afschuwelijk.

1 like

Ik heb het ook als ik ongesteld ben, die krampen! Schiet dan altijd de lucht in, maar krijg het altijd als ik op de wc zit :sweat_smile:. Hoef dan gelukkig maar 2442x per dag te poepen

@andreya ja hier ook :sweat_smile:. Geloof dat ik dit vroeger nooit zo had

1 like