Het TMI topic #2 (Deel 1)

Op het werk liep de wastafel niet goed door, dus het afvoerputje eens leeg gehaald, ik heb echt staan kokhalzen. Echt TMI dit was in de verzorgingsruimte waar we alles doorheen spoelen, denk aan alle lichaamssappen :nauseated_face: en nog meer…

7 likes

Oh dat is wel rot. Maar heb je het ook na het eten van bepaald eten?

Ja het gaat wel een stuk beter nu ik voor risicovoedsel lactase-pillen neem, eerst was het standaard feest na schepijs en milkshakes en het allerergste na warm eten met ricotta of mascarpone. :neutral_face: Dat mijd ik nog steeds liever!

En wat nog meer

Ongesteld zijn en poepen. Wie heeft dit verzonnen…

6 likes

Maag en darminhoud, bloed, urine, en ik vond nog 2 hechtnaalden echt goor.

Ben zo gefascineerd door deze blauwe plek op mijn been. Op de plek zit een aardige bult en daar zit dan nog een snee in. Uiteraard weer geen idee hoe ik eraan kom.

3 likes

Nou dit + anuskramp waardoor ik echt zit te creperen op de wc en het een soort van weg moet puffen :sweat_smile: (sexy dit)

Hebben meer mensen die kramp als ze ongesteld zijn? Ik heb het bijna altijd de eerste dag van mijn ongesteldheid. Echt vet pijnlijk en het komt op random momenten. Had het vanochtend ook op mijn werk :cry: Je gaat ook niet zeggen ja sorry ik heb even anuskramp maar ik huilde wel een beetje van binnen.

5 likes

Nog nooit gehad! Heb wel heftige buik- en rugkrampen. Atm zit ik met een warmtepleister op mijn rug en kruik op mijn schoot: op de wc.

2 likes

Ik heb het niet per se als ik ongesteld ben, maar wel eens op random momenten eens in de paar maanden. Ik vind het zo pijnlijk!! Ik hoor er eigenlijk nooit iemand over maar ik vind het nog erger dan menstruatiekramp. De eerste keer dat ik dat had was ik 15 ofzo en toen dacht ik echt dat er wat met me aan de hand was.

3 likes

Mijn darmen denken nu al tot ziens, en we moeten nog een week met hitte. Echt afschuwelijk.

1 like

Ik heb het ook als ik ongesteld ben, die krampen! Schiet dan altijd de lucht in, maar krijg het altijd als ik op de wc zit :sweat_smile:. Hoef dan gelukkig maar 2442x per dag te poepen

@andreya ja hier ook :sweat_smile:. Geloof dat ik dit vroeger nooit zo had

1 like

Mijne ook :woozy_face: Echt wat een drama.

Ik heb dit ook en op t vorige forum geleerd dat dat niet gek is en heel veel vrouwen die anuskrampen tijdens menstruatie hebben. Was wel een opluchting :sweat_smile:

1 like

Huh, mag je geen aleve/naproxen als je ad slikt? Dat is nieuw voor mij.

1 like

Dit is echt bizar toevallig. Ik ben ook bekend met anuskrampen, maar heb ze niet vaak. Een paar keer per jaar, denk ik.

Gisteren had ik er hier over gelezen en vannacht werd ik wakker van de kramp. Het deed zoveel pijn dat ik er misselijk van werd en een kotsbak bij moest pakken.

Ja ik heb dit een tijd lang heel erg gehad maar alleen ā€˜s nachts of s’ ochtends vroeg. Ik weetniet wanneer het bij jou komt? Uiteindelijk heb ik uit wanhoop de nuvaring eruit gehaald en toen verdween het.

Ik dacht dat m’n menstruatie wel afgelopen was, ik bloed zo raar de laatste tijd, een paar druppels en dan ineens een golf. Nou net kwam dus zo’n golf eraan zonder dat ik een tampon in had. Gatverdamme. M’n moeder had dit ook altijd. Echt heel onpraktisch. Een tampon voor de zekerheid indoen lukt niet want ik krijg dan een mini er niet eens in.

Ooh wat fijn om te lezen dat veel mensen dit hebben. En blijkbaar vinden jullie het ook heel pijnlijk dus het is geen aanstelleritus haha

Nee het is hele scherpe pijn die echt niet te onderdrukken is. Het duurt gelukkig niet lang. Of bij jou wel?

Nee ook kort gelukkig!

1 like