Het TMI topic #2 (Deel 1)

Mijne ook :woozy_face: Echt wat een drama.

Ik heb dit ook en op t vorige forum geleerd dat dat niet gek is en heel veel vrouwen die anuskrampen tijdens menstruatie hebben. Was wel een opluchting :sweat_smile:

1 like

Huh, mag je geen aleve/naproxen als je ad slikt? Dat is nieuw voor mij.

1 like

Dit is echt bizar toevallig. Ik ben ook bekend met anuskrampen, maar heb ze niet vaak. Een paar keer per jaar, denk ik.

Gisteren had ik er hier over gelezen en vannacht werd ik wakker van de kramp. Het deed zoveel pijn dat ik er misselijk van werd en een kotsbak bij moest pakken.

Ja ik heb dit een tijd lang heel erg gehad maar alleen ā€˜s nachts of s’ ochtends vroeg. Ik weetniet wanneer het bij jou komt? Uiteindelijk heb ik uit wanhoop de nuvaring eruit gehaald en toen verdween het.

Ik dacht dat m’n menstruatie wel afgelopen was, ik bloed zo raar de laatste tijd, een paar druppels en dan ineens een golf. Nou net kwam dus zo’n golf eraan zonder dat ik een tampon in had. Gatverdamme. M’n moeder had dit ook altijd. Echt heel onpraktisch. Een tampon voor de zekerheid indoen lukt niet want ik krijg dan een mini er niet eens in.

Ooh wat fijn om te lezen dat veel mensen dit hebben. En blijkbaar vinden jullie het ook heel pijnlijk dus het is geen aanstelleritus haha

Nee het is hele scherpe pijn die echt niet te onderdrukken is. Het duurt gelukkig niet lang. Of bij jou wel?

Nee ook kort gelukkig!

1 like

Voor de geĆÆnteresseerden, nu na dik 4 maanden, ziet het er zo uit:

Is nog een beetje aan het helen denk ik, want af en toe jeukt het nog. Denk wel dat het voor altijd een litteken zal zijn. Ik moet er even een cooler verhaal voor gaan verzinnen dan "struikelde over mn eigen voeten in het park":+1:

12 likes

Hoeft niet perse een heftig litteken te worden hoor! Ik had een brandwond op mijn arm die er na een paar maanden ook zo uit zag, dacht ook dat het echt een lelijk litteken zou worden, maar nu (okƩ wel 8 jaar lager ofzo) zie je er echt bijna niks meer van. Heeft vooral heel veel tijd nodig, maar grote kans dat het nog een heel stuk lichter gaat worden!

1 like

Oh nice!! Ja niet dat je een brandwond had natuurlijk, maar dat je er nu niet echt meer iets van ziet. Hopelijk gebeurt dat bij mij ook

1 like

Mijn huisarts raadde mij aan te gaan smeren met een creme waar vitamine E in zit. Dat schijnt te helpen bij het helen van littekens.
Zelf ben ik er na even smeren weer mee gestopt. Teveel moeite haha

Ja ik kan dat wel heel enthousiast gaan kopen, maar ik ken mezelf en doe net als jij deed haha. Moet ook zeggen dat het me niet heeeeel veel boeit als er wel een litteken achterblijft hoor. Maar wel bedankt voor de tip!!

1 like

Ik slik dit altijd samen, oeps

1 like

Ik had een likdoorn dus een paar dagen zo’n likdoornpleister gebruikt en er kwam zo’n dik plakkaat af, heerlijk. Ik wil eigenlijk weer zo’n eeltmasker maar dat doe ik wel na de zomer, ik wil niet rondlopen met die vellen aan mijn voeten in sandalen.

1 like

Sinds kort draag ik weer soms strings maar draag ze dan altijd met inlegkruisjes. Die plak ik dan extra ver naar achteren toe zodat ik ook mijn kontgat meepak. Ik heb namelijk altijd remsporen in strings na het poepen, hoe vaak ik ook afveeg. (Denk tenminste 5x ofzo. Volgende keer ga ik tellen)
:scream_cat:

2 likes

Weet iemand een of ander wondermiddel als je een dikke barst/snee in je lip hebt? Ik heb nu al weken een snee in m’n onderlip, elke ochtend barst hij dan weer meer open. Het geneest maar niet. Het helpt ook niet dat ik er vaak aan ziet te pielen. Ik smeer nu maar heel dik purol erop. Ik weet ook niet of ik het nu juist beter vet kan houden of dat het moet indrogen ofzo. Misschien moet ik maar eens bij de apotheek vragen.

Als het er al zit: in laten drogen! Zonk zalf gebruik ik daarvoor. Dik laagje op smeren en afblijven. Ziet er beter niet uit dus schaamde me wel toen ik er eens mee over straat ging. Net of ik yoghurt of kwark had gegeten en mijn mond niet had afgedaan :’)

Zinkzalf bedoel je denk ik? Ik heb wel sudocrem in huis maar ik kan me niet voorstellen dat dat helpt eerlijk gezegd. Van welk merk gebruik je het? Ik ben ook nog zo stom geweest om het te gaan scrubben. Smh. :sob: Ben er gewoon zo klaar mee.

Tepelcreme! Is lekker vet en genezend. Kun je van Medela (gewoon bij Kruidvat te koop) kopen maar volgens mij ook Kruidvat huismerk.

1 like