Geen tips helaas, maar ik lees mee. Toen ik dit las moest m’n lip gedacht hebben ‘hey wat leuk’ want nu heb ik ook ineens zo’n snee in t midden van m’n onderlip
Voor je gaat slapen een flinke laag nestosyl of sudocreme erop. Werkt bij mij altijd als een tierelier
Ah dan denk ik dat ik maandag maar even ga bellen met de huisartsassistente en vragen of ze misschien iets wil voorschrijven.
@Wijntje ik heb wel een tip voor jou, drink geen rode wijn want die rode wijn gaat precies in die snee zitten en dan heb je het nog meer zichtbaar . Ik had hem gisteravond helemaal paarsig. Volgens m’n moeder komt het ook door een vitamine c tekort. Nou, dan eet ik nu nog het liefst een hele pot vitamine c pillen op.
Oprecht supergoede tip dit haha
@Jumpsuit het klinkt echt heel pijnlijk en kut voor jou. Ik heb helaas ook geen tips, behalve smeren. Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet! Zou je een foto willen delen?
Ooeii tussen de deur gezeten?Snap je helemaal. Ik heb aan 1 teen echt een hele dikke kalknagel in alle kleuren geel van de regenboog. ben nu sinds een paar dagen met appelazijn bezig. hoop echt dat het helpt.
Nee paar weken geleden wezen wandelen met wandelschoenen aan die prima passen, en toen heel steil een stukje naar beneden gegaan. Ik denk dat m’n teennagels te lang waren en dr voor tegenaan gestoten zijn ofzo. Deed een paar dagen pijn, toen ook nagellak erafgehaald en had heel licht blauwe plekken…en nu is het zo.
Dus nu maar nagellak erop totdat het eruit gegroeid is.
Heb sinds mei oorbellen in en er niet meer uit gehaald of verwisseld. Nu wou ik ze even schoonmaken… heb ik mee eters in mijn oorbelgaatjes? Vies maar zo fascinerend.
Ze zijn uitgedrukt en de oorbellen laat ik er maar even uit.
Ongesteld zijn is met dit weer echt een totaal nieuwe ervaring. Ik zit als een zwangere vrouw puffend met pers weeën op het toilet te kermen, badend van het zweet en naakt.
Dat heb ik ook. Ook met oorbellen. Is gewoon viezigheid.
Ruik maar eens aan je oorbel
Aaah ik zat even op de wc en ben ongesteld. Had m’n cup eruit gehaald en even op de grond gezet en ondertussen op m’n telefoon. Komt m’n kat in stilte aan geschreden en begint aan m’n (nog niet afgespoelde) cup te likken.
Je had je cup met bloed en al op de grond gezet? En die wilde je daarna weer in doen? Dan hoop ik dat jouw vloer schoner is dan de mijne, ik zou de halve sahara in mijn doos hebben zitten
Hahaha op een wc-papiertje en wilde hem eerst even gaan omspoelen
Ik dacht dat naar de wc gaan nog wel even een halfuurtje kon wachten nadat we buiten de deur hadden ontbeten. Ik was alleen even vergeten dat mijn darmen met dit weer overactief zijn en de combinatie met lopen is ook niet heel erg top. Ik heb echt weeën weg lopen puffen en ik kreeg een zweetaanval terwijl we best lekker in een briesje naar huis liepen.
Wanneer worden er meer openbare toiletten in Nederland gezet? De laatste twintig minuten van het lopen waren er nergens toiletten, midden in de stad.
Sorry post ik liever hier geen foto van want dan heb ik ook direct m’n bakkes op een openbaar forum. Maar ja het is dus gewoon een snee verticaal in het midden van m’n onderlip. Heb er nu dikke crème op.
En @Cozycute ja ongesteld zijn met dit weer vind ik ook wel extra kut. Ik had gisteren zo’n korte playsuit aan en toen moest m’n bff zeggen dat m’n touwtje eruit slingerde. Dat ding is niet eens zo kort maar krulde helemaal op toen ik op het terras zat. Ugh. Bah voel me dan zo vies.
En ik heb dat dus nooit bij m’n oren, dat er smeer uit komt? Ik weet ook niet eens wat ik me erbij moet voorstellen. Verder hoop echt dat ik vanavond een puistje op m’n vriends rug ontdek en die lekker mag uitknijpen.
@Nefertiti omg ja ik klaag ook altijd dat er te weinig openbare toiletten voor vrouwen zijn. Vooral tijdens die intelligente lockdown, je kunt dan letterlijk nergens plassen. Zo enorm vervelend als je nodig moet. Kan echt bijna m’n dag verpesten. People need to pee. En dan weer heel lang naar 1 of ander beschut plekje zoeken en dan niet kunnen afvegen. Echt top. Misschien maar standaard een plastuit in m’n tas.
Oooooooooh nee ik maakte hardop geluiden van afschuw