En als je nog even naveegt met vochtig toiletpapier?
Daro zink zalf! Sudocrem zit geloof ik nog iets anders in.
Ik probeerde het eerst ook met vet maar werkt echt niet als het een soort snee/kloof is, dan moet je het in laten drogen.
Ja ik heb ook het gevoel dat het vet houden juist niet helpt. Volgens mân moeder wel. Het is echt een snee verticaal precies in het midden van mân onderlip. Dus dat geneest natuurlijk lastig. Eigenlijk zou ik dan ook niet meer moeten lachen :â). Ik ga die creme iig proberen thanks!
Ja ik wil al weken eeltsokken gebruiken maar niet met dit warme weer. Stommm.
@Beutyschooldropout dit is een van de redenen dat ik geen strings draag
Zo vervelend! Kruidvat Intensive lip repair heeft mij wel eens gered met dit soort dingen. Klein wit tubetje bij de lipbalsem.
Het is niet zo dat ik uit principe stop bij 5x hoor Het papiertje is dan gewoon schoon. En ik gebruik ook vochtig toiletpapier, maar toch gaat het dan blijkbaar niet helemaal goed. Helaas
Ik heb dit ook wel eens gehad bij een lichtroze string, echt traumatisch. En ik veeg altijd tot mn anus loslaat.
Ik ben ziek met koorts en in combi met dit weer maakte dat mijn beddengoed helemaal nat was vanochtend. Echt gadverdamme wat een vies gevoel
Aaaahw zo kut ziek zijn met dit weer! Beterschap
Geen tips helaas, maar ik lees mee. Toen ik dit las moest mân lip gedacht hebben âhey wat leukâ want nu heb ik ook ineens zoân snee in t midden van mân onderlip
Voor je gaat slapen een flinke laag nestosyl of sudocreme erop. Werkt bij mij altijd als een tierelier
Ah dan denk ik dat ik maandag maar even ga bellen met de huisartsassistente en vragen of ze misschien iets wil voorschrijven.
@Wijntje ik heb wel een tip voor jou, drink geen rode wijn want die rode wijn gaat precies in die snee zitten en dan heb je het nog meer zichtbaar . Ik had hem gisteravond helemaal paarsig. Volgens mân moeder komt het ook door een vitamine c tekort. Nou, dan eet ik nu nog het liefst een hele pot vitamine c pillen op.
Oprecht supergoede tip dit haha
@Jumpsuit het klinkt echt heel pijnlijk en kut voor jou. Ik heb helaas ook geen tips, behalve smeren. Maar ik ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet! Zou je een foto willen delen?
Ooeii tussen de deur gezeten?Snap je helemaal. Ik heb aan 1 teen echt een hele dikke kalknagel in alle kleuren geel van de regenboog. ben nu sinds een paar dagen met appelazijn bezig. hoop echt dat het helpt.
Nee paar weken geleden wezen wandelen met wandelschoenen aan die prima passen, en toen heel steil een stukje naar beneden gegaan. Ik denk dat mân teennagels te lang waren en dr voor tegenaan gestoten zijn ofzo. Deed een paar dagen pijn, toen ook nagellak erafgehaald en had heel licht blauwe plekkenâŠen nu is het zo.
Dus nu maar nagellak erop totdat het eruit gegroeid is.
Heb sinds mei oorbellen in en er niet meer uit gehaald of verwisseld. Nu wou ik ze even schoonmaken⊠heb ik mee eters in mijn oorbelgaatjes? Vies maar zo fascinerend.
Ze zijn uitgedrukt en de oorbellen laat ik er maar even uit.
Ongesteld zijn is met dit weer echt een totaal nieuwe ervaring. Ik zit als een zwangere vrouw puffend met pers weeën op het toilet te kermen, badend van het zweet en naakt.