Het TMI topic #2 (Deel 1)

Dat heb ik ook. Ook met oorbellen. Is gewoon viezigheid.

1 like

Ruik maar eens aan je oorbel :grimacing::grimacing:

4 likes

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

1 like

Aaah ik zat even op de wc en ben ongesteld. Had m’n cup eruit gehaald en even op de grond gezet en ondertussen op m’n telefoon. Komt m’n kat in stilte aan geschreden en begint aan m’n (nog niet afgespoelde) cup te likken.

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

43 likes

Je had je cup met bloed en al op de grond gezet? En die wilde je daarna weer in doen? Dan hoop ik dat jouw vloer schoner is dan de mijne, ik zou de halve sahara in mijn doos hebben zitten :grimacing:

1 like

Hahaha :joy: op een wc-papiertje en wilde hem eerst even gaan omspoelen

1 like

Ik dacht dat naar de wc gaan nog wel even een halfuurtje kon wachten nadat we buiten de deur hadden ontbeten. Ik was alleen even vergeten dat mijn darmen met dit weer overactief zijn en de combinatie met lopen is ook niet heel erg top. Ik heb echt weeën weg lopen puffen en ik kreeg een zweetaanval terwijl we best lekker in een briesje naar huis liepen.

Wanneer worden er meer openbare toiletten in Nederland gezet? De laatste twintig minuten van het lopen waren er nergens toiletten, midden in de stad.

4 likes

Sorry post ik liever hier geen foto van want dan heb ik ook direct m’n bakkes op een openbaar forum. Maar ja het is dus gewoon een snee verticaal in het midden van m’n onderlip. Heb er nu dikke crùme op.

En @Cozycute ja ongesteld zijn met dit weer vind ik ook wel extra kut. Ik had gisteren zo’n korte playsuit aan en toen moest m’n bff zeggen dat m’n touwtje eruit slingerde. Dat ding is niet eens zo kort maar krulde helemaal op toen ik op het terras zat. Ugh. Bah voel me dan zo vies.

En ik heb dat dus nooit bij m’n oren, dat er smeer uit komt? Ik weet ook niet eens wat ik me erbij moet voorstellen. Verder hoop echt dat ik vanavond een puistje op m’n vriends rug ontdek en die lekker mag uitknijpen. :partying_face:

@Nefertiti omg ja ik klaag ook altijd dat er te weinig openbare toiletten voor vrouwen zijn. Vooral tijdens die intelligente lockdown, je kunt dan letterlijk nergens plassen. Zo enorm vervelend als je nodig moet. Kan echt bijna m’n dag verpesten. People need to pee. En dan weer heel lang naar 1 of ander beschut plekje zoeken en dan niet kunnen afvegen. Echt top. Misschien maar standaard een plastuit in m’n tas.

1 like

Oooooooooh nee ik maakte hardop geluiden van afschuw :joy:

1 like

Dan heb jij het nu alleen nog maar over plassen

Het is echt feest als je prikkelbare darm hebt en ineens een diaree aanval op voelt komen. 1x gehad in een bos waar geen wc in de buurt was, ik was zo blij dat ik die dag een lange rok aan had en er nog wat blaadjes aan de bomen hingen, haha.

Wat ik ook heel kut vind, dan is er een openbare wc en dan is dat ding te goor voor woorden

6 likes

Ja ik moet ook altijd aan mensen met darmproblemen denken. Ik heb lichte darmproblemen maar gelukkig nog nooit écht in mijn broek gepoept, maar als je wat ergere problemen hebt loop je gewoon dat risico?
Ik zat laatst in het park en moest plassen (ik ben zwanger dus elk uur ofzo). Ik ging opzoeken of er een toilet in de buurt was maar er werd 2 jaar geleden gesproken over de aanleg van openbare toiletten. Het enige wat ik vond waren 2 dixi’s waar je niet je handen kon wassen. Top.
Ik snap echt niet waarom Nederland daar zo slecht in is. En dan wel dikke boetes op wildplassen, ja daaaag. Het is het een of het ander, een normale lichamelijke functie die eigenlijk bestraft wordt.

5 likes

Ik ben vorige week flink verbrand en nu ben ik aan het vervellen. Ik heb er net een vette crĂšme op gesmeerd en nu heb ik allemaal van die slijmerige stukjes vel op mijn benen.

ZĂł herkenbaar, zeker als je dan echt denkt; oke ik mag nu wel gaan rennen want dit loopt anders echt niet goed af. Dat gevoel vind ik zo ellendig, en met een prikkelbare darm heb je nog wel eens dat je spontaan ontzettend pijn krijgt en dan ook gewoon echt moet poepen :sob:

2 likes

Dat valt me ook op ja. Ik ben in de middle of nowhere geweest in Canada en overal waren er toiletten, zo ver ik me kan herinneren allemaal gratis. Zelfs de plee in het bos met onder je een heeeeel diep gat was schoon en er was zeep en wc papier. Kan Nederland echt van leren en Duitsland overigens ook.

3 likes

:raising_hand_woman:

Nu ben ik ook wel een echte huismus hoor dus het is niet erg, maar het is gewoon verrot dat ik regelmatig afwegingen moet maken als “ga ik een boete voor te hard rijden riskeren of poep ik de bestuurdersstoel van mijn auto vol”.

3 likes

Niet dat ik weet, wel een fodmap / pds topic maar dat is niet echt actief.

Ik doe het even hier omdat het best goor is.

Valt toch wel mee. Ik denk dat ik ook minder heb want gebruik ook altijd een vochtig toiletpapiertje als laatste stap maar het is niet veel denk ik. Ze zullen dat ook wel onderzocht hebben met een wattenstaafje en een loeplamp en niemand maakt zo nauwkeurig z’n kont schoon

En wat is ook de spleet he, misschien zit het 2 mm diep nog in het gat maar telde dat nog mee in het onderzoek.
Dat weten we allemaal niet!
En wat dacht je ook nog van afscheiding, daarvan heb ik zeker meer dan 0,14 gram in m’n onderbroek zitten aan het eind van de dag.

2 likes

0.14 maar?
Op een slechte dag heb ik wel meer.
Maar goed, idd poepsporen hou je nou de eenmaal. Tenzij je alles elke keer minutieus ontsmet met alcohol.
En dan nog, als je een scheet laat, verspreid je ook weer poepresten tussen je bilnaad.

1 like

Soms heb je echt zo’n warme scheet, is dat meer poep?

Hahaha,
Geen idee :rofl: