Eerlijk gezegd tref ik altijd maar zéér weinig poepresten aan tussen mensen hun billen.
Ik heb idd straatvrees ontwikkeld destijds omdat ik altijd bang was naar de wc te moeten buitenshuis.
Tis echt om te janken in nl.
Ik helaas wel met mijn oudjes.
Maar de meeste mensen hebben wel een basis level van hygiëne na toiletgang
Ik vloei vandaag zo intens veel dat ik al 3 x een schone onderbroek aan heb getrokken. Vraag me af of dat met het weer te maken heeft en of meerdere er last van hebben?
Ik heb ook altijd meer afscheiding met warm weer!
Is het niet deels ook zweet? Het is nogal een broeierige plek natuurlijk.
Ik heb zo’n last van m’n darmen in deze hitte en ik ga vanaf woensdag weg met vriendinnen in één hotelkamer en ik kan nooit naar de wc met anderen in de buurt. Gaat wat worden.
Edit: oja ik kwam hier om mijn blauwe plek te laten zien, dankzij een bouwhek waar ik tegenaan ben gefietst. Niet heel tmi, maar hij is groot
Meestal heeft een hotel wel een extra wc in de gang of lobby ofzo, misschien kan je daar heen als het op de kamer niet lukt!
Ah ik hoop het! Thanks voor de tip
Het meeste lees ik hier dat mensen juist meer moeten met dit warme weer en dat het dunner is.
Maar zijn er ook mensen die dat juist andersom hebben met dit weer? Ik word helemaal gek namelijk, iedere keer zo’n pijn en er zit een scheurtje daardoor op die plek, dus ook steeds helder bloed. Ik drink echt genoeg en drink nu ook pruimensap en eet meer vezels etc.
Misschien kun je gemalen lijnzaad proberen? Werkt bij mij altijd. Ik moet wel duidelijk meer met dit weer. En je kunt ook van die zakjes via de huisarts proberen.
Over blauwe plekken gesproken, ik had deze giga plek op m’n kont. Die foto is wel in de volle zon gemaakt maar het was echt donkerpaars. Haal het wel zo weg.
De eerste dag kon ik amper zitten.
Ik dacht dat ik naar een volledige tekening keek. Is het nu heel maal rood @jumpsuit? Hoe kom je daar aan wtf :o dat is bijna je hele bil of niet?
Nee dat wat ik zwart heb gemaakt is ook bil haha, het zat vooral in het midden op m’n linkerbil richting m’n bilnaad. In het echt was het veel paarser en donkerder maar door het zonlicht van het raam lijkt het op de foto vooral rood. Was zo’n 20 cm breed. Ik viel met m’n bil keihard op een stalen stap en in die trap zaten ook allemaal scherpe randen. Daarna werd die plek geel/paars. Maar hij geneest veel sneller dan blauwe plekken op m’n benen. Hij is nu biiijna weg.
Kan je dat gewoon bij de supermarkt halen of niet? Dan ga ik dat proberen!
Jep ik moet juist minder
Net m’n oor laten uitspuiten bij de huisarts, er kwam zoooveeel zooi uit Durfde geen foto te maken hahaha. Ik realiseer me ook nu pas hoe slecht m’n gehoor is geweest, vooral afgelopen dagen sinds het echt helemaal dicht zat, maar ook in de weken/maanden daarvoor al. Echt een verademing dit
Eens in het halfjaar of zo heb ik een mee-eter in mijn decolleté, die er dan uitziet als een sproetje. Maar als ik het uitdruk komt er vaak 1,5 cm aan troep uit.
Gisteravond was het weer zover en besloot ik er aan te ruiken. Nasty.
En je hebt geen foto van het eindresultaat?
Haha, nee sorry, na het ruiken vond ik het zo smerig dat ik meteen mijn handen ben gaan wassen.
Het was geen hele lange mee-eter, mijn man heeft weleens centimeters lange mee-eters die veel dunner zijn. Dit was meer een dikke rijstkorrel zeg maar, en nu zit er echt een klein putje in mijn decolleté.
Heb je gewoon aangegeven dat je dacht dat je minder hoorde? Ik denk ook zoiets bij mij maar straks zit ik daar en is alles vet schoon haha