Ik laat het wel vaker uitspuiten, dat kost 5 minuutjes en is niet raar hoor. Ik ben er wel eens echt doof van geworden in één oor, van teveel oorsmeer
Ik had sinds een aantal dagen het gevoel dat m’n oor verstopt was en last van oorsuizen, dus daar ging ik vooral voor naar de huisarts. Had al een vermoeden dat het oorsmeer was dus thuis gedruppeld met oordruppels en gespoeld met water maar dat hielp niet. Wat @Luzarl zegt, oren uitspuiten is zo gedaan, maar anders kan je misschien ook eerst zelf druppelen (tenzij je ook andere oorklachten of - operaties hebt (gehad))? Als je echt opvallend eenzijdig gehoorverlies hebt, zou ik trouwens sowieso wel een bezoekje brengen aan de huisarts, oordruppelen is dan wss toch niet genoeg en dan kan de huisarts direct even kijken.
Het valt voor mij onder viezigheid. Heb een meloen gekocht en ik vind dit toch zó goor. De meloen smaakt verder wel lekker haha.
Hahahahahahah omg.
Ik las je bericht niet en klikte op de foto en dacht echt wat is dit voor zieke, pijnlijke, vagina met aandoening.
Gelukkig is het een meloen
Iew ja ik vind dit ook altijd zo naar uitzien
Vind die zaadjes ook altijd zo alsof er een nasty insect zn eitjes heeft gelegd
Dat is wel een heel oranje galia meloen
Ik vind het er altijd een beetje beschimmeld uitzien?
Ja, daar probeerde ik ook op te hinten haha.
Zo rustgevend dit
Mijn haren kunnen altijd al best snel ruiken, zweet altijd wel op mijn kop. Of het ruikt ok tot ik ga sporten.
Maar nu ruik ik gewoon constant die muffe geur. Kan toch moeilijk 2x p dag mijn haar gaan wassen.
Heb je haarparfum of droogshampoo met een geurtje?
Ja de droogshampoo van Batisse kn de geur rose gold ruikt mega goed, en blijft bij mij de hele dag goed ruiken!
@HotMomma is dat wit? Want ik heb witte droog shampoo geprobeerd maar ik krijg die witte waas niet weg. Kan mijn haren ook niet kammen ofzo dus kan het er ook niet uit borstelen en zo met mijn haren verdelen werkt dus niet. Lijk dan helemaal grijs @Vaiana wat voor haar shampoo bedoel je? Ik doe wel aan de curly girl method dus wil eigenlijk ook niks van parfum in mijn haar doen. Heb er zelf ook niet heel erg last van ook al ruik ik mezelf wel, maar vind het vooral genant in gezelschap.
Ik was altijd al een zweterd, maar dat ik me nu druk moet maken om stank uit mijn haar is nieuw hoor
Oh ja die is wel wit idd! Maar ze hebben er ook een voor donkere haren, masr die heb ik nooit getest. Zou je eens naar kunnen kijken!
Ik gebruik nu haarparfum van de Body Shop, maar zit wel alcohol in. Niet CG proof helaas
En ik gebruik de donkerbruine droogshampoo van Batiste, maar die is volgens mij ook niet CG proof?
Ik ben pas net overgestapt op een menstruatiecup en het inbrengen en eruit halen gaat nog niet zo soepel. Net wilde ik hem eruit halen (ik doe dat met één been op de bril van het toilet) en het lukte niet dus ik was enorm aan het prutsen en ineens breekt het vacuum en vliegt dat ding uit mijn hand (ik snap ook niet hoe?!). Tijdens de lancering vloog het bloed overal (echt tot hoog op de muren ook) en toen leek de badkamer op een crime scene. Echt extreem dankbaar dat dit thuis gebeurde haha
Daarom durf ik dus geen menstruatie cup te gebruiken. Ben daar echt bang voor. Toen kreeg ik ook nog een keer een foto gestuurd waarbij het ook fout ging, echt die hele wc zat onder.
Haha nou wat @Falula omschrijft is mij nog nooit gebeurd in 3 jaar cupgebruik (gelukkig ). Soms wel dat ik van die lange slierten bloed heb die als een soort snot-sliert tussen de cup en mezelf hangen haha (tmi sorry), maar gewapend met een papiertje in je andere hand gaat dat vaak wel goed!
M’n favo is wel onder de douche wisselen want dan heb je echt nergens bloed waar je het niet wil
Ik zweer bij gewoon zittend beetje voor op de wc, na eerst ook vaak te hebben gekut met op mn hurken onder de douche en een voet omhoog en alles.
Ik ben nog een beetje ongesteld en heb net seks gehad en zweet en alles is vochtig en drassig aan me.
Oh ik wel zeker niemand ontmoedigen de cup te gebruiken! Ik hoor van anderen echt alleen maar positieve ervaringen en ik wil het zelf verder ook wel echt blijven gebruiken