Had een cup geprobeerd, heb er toen een half uur over gedaan om ‘m er weer uit te krijgen (na al een aantal keer oefenen). De hele tijd mn nagels die net mn huid/vel/binnenwand van vagina (?) vast grepen ipv die cup, waaaat een hel.
Whoo bij jou zijn het echt kleine velletjes!
Vieze tip, maar ga er met zo’n plakkende kledingroller overheen
Misschien met een voetvijl de randjes proberen weg te schuren?
love this idea!
Echt ziek wat een verschil dat kan maken hè. Verbaas me er ook elke keer weer over als ik een paar dagen constipatie heb gehad
Wijze les van vandaag: trek goede sokken aan als je 15km gaat wandelen. Mn voeten voelden na afloop niet heel chill, maar dit had ik ook weer niet verwacht toen ik mn sokken uittrok. Ik wist niet eens dat je op deze plek blaren kon krijgen.
Wil je deze aub open prikken en filmen xxx
Ja al geprobeerd maar t was echt teleurstellend Kwam wel wat uit maar meer druppels steeds en t deed vet pijn om ze leeg te drukken. Ik geef t eelt de schuld. En t feit dat ik het 5 minuten nadat ik thuiskwam probeerde en mn voeten nog steeds pijn deden van het lopen. Maar ze zijn iig nog lang niet leeg dus ik wacht denk ik ff een dagje om ze beetje rust te geven. Als poging 2 interessanter is zal ik het posten haha
Ik heb dit altijd als ik te ver wandel met mijn Vans! Doet eigenlijk nooit pijn maar is gewoon super vervelend omdat ik daarna weer een dik stuk eelt krijg op die plaats.
Ja ik had wel echt wandelschoenen (waar ik wel vaker flinke stukken op heb gewandeld) dus denk niet dat het daaraan ligt. Ik dacht alleen dat ik (bij gebrek aan beter) mijn hardloopsokken had aangetrokken maar toen ik thuiskwam en dit geintje ontdekte kwam ik erachter dat ik mijn fitnesssokken aan had. Als je t me vooraf had gevraagd had ik niet gedacht dat het echt veel verschil zou maken maar dit is eigenlijk het enige wat ik kan bedenken.
@Milkyway oh dat ken ik helemaal niet. Even googlen, thanks voor de tip!
Ik voelde wat schuren vandaag bij m’n binnen binnen. Dus net na het sporten nam een ik een kijkje. Echt de rijpste puist ever
Ja echt een heerlijk heldere kop, die hoor je straks echt goed patsboemen
Het was een teleurstelling voor hoe groot die was
En de knap was echt alsof je een plastic zakje open maakte die je al een week probeerde te openen
Wat is binnen binnen? Ik kan de foto niet plaatsen haha
Had binnen dijen moeten zijn was te enthousiast.
@Klikhier God echt hoor! Normaal heb ik echt dikke spatters maar deze had daar geen zin in
Aah ja nu je het zegt zie ik het wel haha. Beetje jammer van die anticlimax, die echt lekkere komen toch altijd als je het niet verwacht he
Ja hahahahaa. Ik heb ze vaak op m’n onder buik en dat zijn echte knappers.
Morgen mijn tenen epileren. Nu al zin in