Het TMI topic #2 (Deel 1)

Oh echt ik vind mijne altijd maar snel groeien haha. Nee ik bedoel meer dat ik niet goed kan zien waar mijn nagel nou stopt (weg is) dus wat huis is en wat nagel is. Nu eerst maar weer in de soda :sweat_smile:

Ja dat dacht ik ook, maar het duurde een half jaar voordat het hele stuk uitgegroeid was (wel grote teen, misschien dat dat nog meespeelt?). Terwijl ik ze wel iedere twee weken normaal moet knippen en ook gellak best snel uitgroei vertoont.

Maargoed finger crossed dan! Hopelijk valt het een beetje mee en groeit het snel netjes uit

1 like

Hehe misschien is dat omdat als je er op wacht het langer lijkt te duren, heb dat ook wel eens gehad met een (vinger) nagel, ook lang niets op gezet, verpestte al mijn setjes. Ik ga het zien :slight_smile:

1 like

Gadverdamme. Hahahah.

voetenfoto. Eeltsokken action.

25 likes

Omg dit is zo lekker ranzig

Ik heb echt zoveel zin om die velletjes eraf te pulken, heerlijk

1 like

Yes mijn dag besteding momenteel.

Doet het eigenlijk zeer? Of voel je er niks van?

Nope voel je niks van. Eerste dag alleen wat jeuk.

Dat onderschrift erbij haha, wou je er een spoiler van maken?

1 like

Ohhh dan ga ik 't ook gewoon een keer doen.

Wat nou als er ineens een scharrel oid op de stoep staat :joy:?!

1 like

Sokken seks of eerst vragen of diegene een eeltvellen fetish heeft

Ja heel raar. Want eerst stond die paar uur blur en nu opeens niet meer?

Mmh dan heb ik een probleem want ben al 14 jaar samen :joy:

16 likes

Dit is wel minder. Moet elke dag bed verschonen etc. Vellen liggen echt door heel de keet.

Pff hier ook. Het ging een paar weken goed maar nu weer moeite en pijn.

1 like

Mijn vader zweet altijd best erg en gelooft niet in deodorant. (‘Is niet voor mannen’)
Ik ben nu bij mijn ouders, heb net gedouched, en vind na het douchen dat ik stink. Ik ga op onderzoek uit. Het is de handdoek die stinkt.
Nu blijkt dat mijn ouders nooit op meer dan 40 graden wassen.
Ik stel mij nu voor dat ik mijzelf tijdens het afdrogen heb besmeerd met zijn hardnekkige zweet en moet daar een beetje van walgen.

6 likes

Oh bah, herkenbaar helaas. Ik gebruikte vroeger washandjes tijdens het douchen en ik vond die dingen naar zweet meuren. Ik weet bijna zeker dat dat komt omdat m’n vader zich ermee douchte met z’n mega bezwete lichaam na het wielrennen. Gatverdamme. Heb ook tegen m’n moeder gezegd dat ze die dingen moet weggooien. Zouden ze dat zelf niet merken? Merk gelukkig niks aan de handdoeken bij ze.

Mijn ouders ruiken het niet, maar het zijn beiden rokers (dus het reukorgaan werkt al een tijd niet op volle kracht) én ze zijn wrs ook gewend aan die luft. :face_vomiting: Ik ben net met een stapel ‘schone’ handdoeken naar de waskamer gelopen om de boel op 60 graden te wassen, en ze werden me toch een partij boos :sweat_smile:

6 likes