Oh stom dat ze daar zo boos om worden. Heel normaal om handdoeken op 60 graden te wassen. Kunnen ze ook prima tegen.
Ik denk dat het niet gaat om of het wel of niet kan, maar dat je kritiek uit op hun hygiëne. Of dat al dan niet terecht is doet er niet toe.
Ja same, ik was ze soms zelfs op 30. Ik droog me ook af als ik schoon ben van de douche dus waarvan kan het stinken? Misschien komt die geur eerder omdat ze ze vochtig opvouwen ofzo
Dagenlang last gehad van verstopping. Maar vandaag had ik zoveel stress van mijn schoonouders dat mijn darmen er spontaan op reageerden (hoera voor PDS) dus ik ben inmiddels al 3 keer geweest.
Je ondergoed ook niet?
Ik heb een TMI verhaal die misschien zelfs te ranzig is voor dit topic denk ik. Moest er vandaag ineens weer aan denken, al is het al jaren geleden. Ik ging met vrienden naar een festival en had een aantal stuks x bij voor de groep, die ik ‘down under’ had verstopt. Niet meer aan gedacht en ging naar de wc (Dixie). Toen ik klaar was kwam ik er ineens achter dat ik het zakje kwijt was en die dus in de Dixie was gevallen! Er lag al een soort berg op, dus hij lag op een lading wat leek droog wc papier. En aangezien het voor de groep was en we anders te weinig zouden hebben heb ik het eruit gevist…
Ergste is misschien nog wel dat ik het bij terugkomst in geuren en kleuren verteld heb en iedereen me heel ranzig aankeek en liever x van anderen leende (gek zeg).
Ik heb gisteren een burrito op en nu ben ik echt rot van binnen. Welkom terug kinders
Mijn ex-schoonouders wassen (wasten) ook alles op 30.
Exvriendje draagt (droeg??) altijd witte shirts onder zijn kleding.
Totdat hij ooit een keer een wit shirt had laten liggen bij mijn ouders. Mijn moeder heeft het shirt (standaar shirt, mix van synthetisch en katoen, je kent het wel) op 60 of 90 meegewassen.
Toen dat shirt op de stapel van andere witte shirt kwam zag ik pas dat wit geen wit was.
En nu snap ik ook waarom ik nooit droog werd van de handdoeken en het beddengoed altijd kreukvrij was. Vol met vetheid van vanalles en nog wat
Bedankt voor de toelichting!
Veel was mij al bekend. Ik snap dat er meerdere factoren meespelen. De schoonheid van de wasmachine, vloeibaar of poeder wasmiddel, zuurtegraad van het water.
Ik ben wel benieuwd welke wasmiddelen je bedoelt? Want ik geloof niet dat C-merk onderdoet voor a-merk. Maar ik geloof wel dat vloeibaar en wasverzachter uiteindelijk niet beter is dan alleen poeder.
Ik heb gisteren pittig eten op, niet eens heel erg, maar op de plee nu ahh zo pijnlijk altijd.
Ik heb het idee dat het gebroken lijnzaad eten eindelijk zijn werk begint te doen! Alleen las ik dat je dat eigenlijk niet langdurig mag eten. Voor degene die dit eten, eten jullie dit wel langdurig of houden jullie soms een bewuste pauze?
Ik eet bijna iedere ochtend yoghurt met lijnzaadolie en gebroken lijnzaad. Wat zou daar dan bijv slecht aan zijn?
Dit had ik gevonden, toen ik ging kijken hoeveel je moet eten voor effect haha: https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/veilig-eten-en-e-nummers/kan-ik-onbeperkt-gebroken-lijnzaad-gebruiken.aspx
Maar ik ben geen arts of iets, dus geen idee of het echt zo is en daarbij is mij niet duidelijk wat zij verstaan onder tijdelijk verbruik.
Ahh okay. Volgens mij zit dit ook in appelpitjes idd.
Ik doe een eetlepel per dag, dus ben denk ik safe?
En in de winter ga ik vaak weer over op havermout. Ik zou me er niet door laten afschrikken als ik jou was.
Ja, ik nu ook zoiets inderdaad. Wat trouwens op mijn weegschaal echt geen 15gr is… 15gr is echt veel meer volgens mij of ik heb kleine lepels.
Nee ik denk eigenlijk ook dat het wel los zal lopen. Zal af en toe wel even iets anders eten haha, vind het sowieso ook niet lekker.
Hebben jullie ook weleens dat je er een hele lap huid af scheert? Of ben ik een kneus. Dit is gisteren gebeurd en het bloedde zo erg, niet normaal. Net de pleister eraf gehaald en weer een bloedbad.
Ai dat ziet er heel pijnlijk uit!
Ik snij vaak hele kleine stukjes open die dan ook blijven bloeden. Snap er niks van, want ik doe echt niks geks.
Ja gek he, dat heb ik ook weleens! Dit is een oud scheerwondje dat ik weer opnieuw open heb gehaald, dan gaat het nog extra bloeden heb ik altijd het idee
Ja bij mijn enkels idd! Na mijn keizersnede was ik steeds bang dat ik mn keizersnede litteken zo zou open snijden
Standaard. Het gebied rondom mijn enkels ziet er echt uit als een oorlogsgebied. Ik zit er ook sterk over na de denken om gewoon de eerste 15 cm harsen en de rest te scheren.