Het TMI topic #2 (Deel 1)

Maar…ter grote van een rijstkorrel, een erwt of kokosnoot?

13 likes

Lijkt me lastig lopen als je een kokosnoot tussen je puni en anus hebt zitten :joy:

11 likes

Helft van een rijstkorrel ongeveer :grin: net nog even gevoeld maar de bult is helaas flink ingekrimpt dus denk dat er morgen niks meer uit komt.
Ik hou mij telefoon iniedergeval bij me just in case

5 likes

Gelukkig was de omschrijving al lekker beeldend

3 likes

tenor (1)
Misschien als een pinguin waggelen? :rofl:

1 like

Zat een neusgat verstopt ofzo? Heb je hard gesnoten?

Ben heel licht verkouden, neus zat wat dicht maar lang niet zo erg als bij een normale verkoudheid.

Ik heb niet echt hard gesnoten. Een neusgat dicht en toen gesnoten.

1 like

Ik had eerst altijd mooie drollen, maar nu in laatste maand was dat maar één keer. Nu is het telkens inconsistente poep met een hoop krampen. Echt geen idee waar het aan ligt. Merkte wel een keer wat verschil toen ik een week geen brood had gegeten (minder vaak gaan maar wel veel kramp hebben). Maar overall is er nu vergeleken met een maand geleden niks veranderd. Heb nu drie dagen achter elkaar elke keer met pijn op de plee gezeten :sob: Krijg er weinig zin van om te eten.

1 like

@ellegirltalk ik heb er net ook twee weken met verschrikkelijke krampen opzitten. Ben op een dag zelfs na het poepen en die mega krampen onder de douche gaan zitten om even bij te komen en weer te ontspannen. Echt top. En waardoor? Geeeeen idee, niks anders dan normaal gegeten.
Vandaag eindelijk weer redelijk normale stoelgang zonder krampen.

Ik heb een puist op mijn schaamlip, en tering wat doet hij een pijn. Maar hij is nog niet rijp, dus krijg hem er niet uit

Ik heb iets naars aan mn oog, acant amoebe, en naast dat het heel heel pijnlijk is duurt het gemiddeld 3 tot 6 maanden tot het over is. Mijn oog is echt een slagveld, sinds vandaag ook een beetje witte prut die er uit komt. Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden qua wat er de komende tijd uit mn oog gaat komen.
Ik heb nu even geen pijn, anders had ik dit veel dramatischer omschreven haha.
En via google kom je op de naarste verhalen, die heb ik bewust nog niet gelezen om mezelf een beetje te beschermen.
Tegen de tijd dat ik mn oog weer een beetje kan opendoen plaats ik wel een foto!

1 like

Zo lang zeg!! Beterschap! Is dat nog met bepaalde medicatie of iets te behandelen?
Helpt Kamillethee (als verzachting, of prikt het niet?

Ik heb 2 soorten oogdruppels met chloor die ik ieder uur en snachts nog 2x moet doen. Iets anders durf ik nog even niet, wil het niet erger maken, dat het nóg langer gaat duren. Heb nu geen zicht in dat oog, maar dat kan nog beter worden wel!

1 like

Dit kwam langs; van onze Shirley

https://mommytobe.nl/baby/beauty/de-shampoo-en-conditioner-van-dr-leenarts/

1 like

Oohh dank voor het delen! Ziet er veelbelovend uit!

Nou even een vraag: ik heb ongesteld( laatste dag denk ik zo) en ik krijg gewoon geen tampon meer ingebracht zelfs geen mini.

Nog meer mensen die dit herkennen of dit ook hebben op het einde van hun menstruatie? Tips wellicht?

Geen tip jammer genoeg, maar ik had ook zoiets. Het voelde bij mij alsof het daarbinnen helemaal uitgedroogd was door de tampons en dan ging de volgende tampon ook heel moeizaam. Ik ben overgeschakeld naar een cup.

Misschien van die biologisch/organische tampons proberen?

2 likes

Ik herken dat wel! Dan voelt het heel droog aan. Meestal doe ik hem na een half uurtje in, dan lukt het wel. En ja heel goor, maar als ik haast heb spuug ik er op. Geen roggel natuurlijk, speeksel.

2 likes

Ik had dit altijd met OB tampons op een gegeven moment. Ben toen overgestapt op van die biologische en daarna geen last meer van gehad. Denk dat mijn puni te veel last had van de rotzooi die er in tampons zit.

Ik had dit ook, maar met de cup heb ik er geen last van. Ik was echt een tamponfoob en noob, maar de cup valt me echt alles mee. Kan hem aanraden