@ellegirltalk ik heb er net ook twee weken met verschrikkelijke krampen opzitten. Ben op een dag zelfs na het poepen en die mega krampen onder de douche gaan zitten om even bij te komen en weer te ontspannen. Echt top. En waardoor? Geeeeen idee, niks anders dan normaal gegeten.
Vandaag eindelijk weer redelijk normale stoelgang zonder krampen.
Ik heb een puist op mijn schaamlip, en tering wat doet hij een pijn. Maar hij is nog niet rijp, dus krijg hem er niet uit
Ik heb iets naars aan mn oog, acant amoebe, en naast dat het heel heel pijnlijk is duurt het gemiddeld 3 tot 6 maanden tot het over is. Mijn oog is echt een slagveld, sinds vandaag ook een beetje witte prut die er uit komt. Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden qua wat er de komende tijd uit mn oog gaat komen.
Ik heb nu even geen pijn, anders had ik dit veel dramatischer omschreven haha.
En via google kom je op de naarste verhalen, die heb ik bewust nog niet gelezen om mezelf een beetje te beschermen.
Tegen de tijd dat ik mn oog weer een beetje kan opendoen plaats ik wel een foto!
Zo lang zeg!! Beterschap! Is dat nog met bepaalde medicatie of iets te behandelen?
Helpt Kamillethee (als verzachting, of prikt het niet?
Ik heb 2 soorten oogdruppels met chloor die ik ieder uur en snachts nog 2x moet doen. Iets anders durf ik nog even niet, wil het niet erger maken, dat het nóg langer gaat duren. Heb nu geen zicht in dat oog, maar dat kan nog beter worden wel!
Dit kwam langs; van onze Shirley
https://mommytobe.nl/baby/beauty/de-shampoo-en-conditioner-van-dr-leenarts/
Oohh dank voor het delen! Ziet er veelbelovend uit!
Nou even een vraag: ik heb ongesteld( laatste dag denk ik zo) en ik krijg gewoon geen tampon meer ingebracht zelfs geen mini.
Nog meer mensen die dit herkennen of dit ook hebben op het einde van hun menstruatie? Tips wellicht?
Geen tip jammer genoeg, maar ik had ook zoiets. Het voelde bij mij alsof het daarbinnen helemaal uitgedroogd was door de tampons en dan ging de volgende tampon ook heel moeizaam. Ik ben overgeschakeld naar een cup.
Misschien van die biologisch/organische tampons proberen?
Ik herken dat wel! Dan voelt het heel droog aan. Meestal doe ik hem na een half uurtje in, dan lukt het wel. En ja heel goor, maar als ik haast heb spuug ik er op. Geen roggel natuurlijk, speeksel.
Ik had dit altijd met OB tampons op een gegeven moment. Ben toen overgestapt op van die biologische en daarna geen last meer van gehad. Denk dat mijn puni te veel last had van de rotzooi die er in tampons zit.
Ik had dit ook, maar met de cup heb ik er geen last van. Ik was echt een tamponfoob en noob, maar de cup valt me echt alles mee. Kan hem aanraden
Ik heb dus zo’n cup 1 keer geprobeerd en toen een half uur geprobeerd om ‘m weer eruit te krijgen, wat een hel. Zou zooo graag willen dat het werkt
De eerste keren heb ik hem er altijd uitgehaald onder de douche. Dan ben je lekker ontspannen en ik vind het veel minder stressvol dan in de wc. Daarnaast doe ik het nooit met duim en wijsvinger, maar gebruik ik allebei mijn wijsvingers om hem los te wiggelen. Op je hurken zitten werkt ook. Als hij dan los is, ga ik op de wc zitten en kieper ik hem leeg.
Heel gedetailleerde omschrijving, maar dit is het goede topic daarvoor gelukkig
En goed vasthouden, want hij kan dan heel glibberig zijn
Thanks voor je tips! Ik had juist heel erg last met het eruit halen dat ik steeds mn eigen vel (?) binnen mn vagina prikte waardoor dat juist ging bloeden (alsof er niet genoeg bloed was lol). Maar nu met thuiswerken kan ik het wel proberen denk ik! Zou een keer snachts of overdag makkelijker zijn om te proberen? Ik had toen snachts geprobeerd maar miss was dat lastiger om eruit te halen omdat ie dieper zat?
Ik heb twee keer geprobeerd een cup te gebruiken en beide keren is hij helemaal naar boven geschoven en horizontaal gekanteld Ik moest toen echt ‘graven’ om hem er weer uit te vissen. Ik hou het maar op tampons
@allen: ja indd een uitgedroogd gevoel.
Nu is het indd wel gelukt. Ik heb een tijd Yonitampons gehad, maar onbewust toch weer die van de kruidvat gehaald.
Een cup durf ik niet vanwege bovenstaande reden dat ik niet eens een minitampon kan inbrengen laat staan zo’n cup. Wie weet ooit haha.
Dank jullie wel!
Ik vond 's avonds fijner omdat ik dan minder tijdsdruk ervaar. Tenzij iedereen in de badkamer wil haha. Ik heb wel korte nagels altijd, misschien gaat het daardoor ook beter? En ik heb een extra zachte cup, dus daar zou het ook aan kunnen liggen.
Misschien kan je ook eerst even hurken en hem er daarna uit proberen te halen, zodat hij vast wat zakt?
Dit heb ik ook wel eens gehad! Maar ik probeer telkens als ik hem eruit ga halen wat te persen zegmaar zodat hij lager komt te zitten en het makkelijker gaat, en korte nagels ook idd!