Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ik kon ook geen tampons (mijn vriendinnen hebben me een keer buiten de deur staan coachen omdat we gingen zwemmen), maar ik vind de cup van saalt heel fijn.

Ik zal hem eens opzoeken, dank je wel :).

1 like

Ik krijg een tampon er ook veel moeilijker in dan een cup. En ik gebruikte al alleen maar mini’s. Van tampons droog ik letterlijk op omdat een tampon AL het vocht opneemt en niet alleen bloed. Een cup vangt alleen bloed op maar absorbeert niet het “overige” vocht dat bedoeld is om je slijmvliezen gezond te houden. Doordat een tampon al her vocht absorbeert, gaat het allemaal heel stroef. Een cup is ook heel glad waardoor het makkelijker glijdt. Je zou er zelfs wat glijmiddel op kunnen doen.

Ik gebruik OB confort. Zit een glad laagje op. Soms gaat dat ook niet meer en dan gebruik ik maak een inlegkruisje.

1 like

Ik wil een paar kilo afvallen, dus ik dacht: ik ga even low carb, maar nu moet ik 3x per dag poepen…! Ik eet nu veel meer groenten 's avonds en iedere dag een groene smoothie. Google leerde me dat er veel onverteerbare vezels in zitten. Zit ik dan, met mijn goede gedrag. Op de wc. Groenten eten zou beloond moeten worden…

Nu kan het wel, ben toch alleen maar thuis, maar als ik straks weer naar kantoor moet ga ik daar liever niet 3x p/dag poepen… Wordt dit beter, wennen je darmen hier aan?

1 like

Ja daar wen je aan. Soort darmtraining.

1 like

Ik heb de eeltsokjes van de action deze week gebruikt, and I was clearly not ready for it. Holy shit, niet normaal hoe mijn voeten eruit zien er wat er vanaf komt :exploding_head:

2 likes

Foto?

1 like

Ik heb al twee jaar de acitionsokken in de kast liggen, maar het idee dat er half losse velletjes aan mijn sok gaan blijven haken brrrrrr.

Niet alleen aan je sokken hoor. Aan je vloerkleed, beddengoed, de bank, op de vloer liggen velletjes. It’s everywhere

6 likes

Ja omg, ik had het eeecht niet zo heftig verwacht want zo veel eelt zit er niet eens?!

@Niettepruimen mijn voeten zijn helaas niet zo fotogeniek, het was ook het meest goor toen ik net uit de douche kwam en alles los zag hangen. Ik heb wel een foto voor je van de berg velletjes :no_mouth:

Alleen openen als je tegen losse vellen kan

11 likes

Mijn nekharen staan dus nu al overeind he hahahaha.

Ik zat vorige week al te zeiken over 1 hakend velletje.

1 like

Kun je de eeltsok niet crea knippen en alleen om die plekken 2 (of 3x) om doen waar je meeste eelt hebt?

Nein

Ik had eerder gepost over die eeltsokken en holy moly, waar mijn ene voet echt alleen maar kleine losse velletjes loslaat kon ik net bij de andere mn halve voetzool eraftrekken

For the record: op deze voet nauwelijks eelt

Samenvatting

39 likes

Wow!!! Gaat dat eraf trekken makkelijk en is het pijnloos?

1 like

Ja heeel makkelijk en voel je echt niets van. Het lijkt eerder een stuk lijm ofzo dat erop zit dan huid? Heeel apart

1 like

Wen je aan, heb soms dagen dat ik niet kan. Moet ik weer psylium (of hoe het ook schrijft) drinken. Dan loopt het weer :joy:

Ik had ooit eeltsokken van lucovitaal ofzoiets geprobeerd. En die zaten wel beter dan die van de action maar de velletjes waren meh.
Maar vorige week had ik die van de action geprobeerd en die waren geweldig. Ik had ook een opgedroogde uitgeharde blaar en die kon ik er ook zo afhalen.

1 like

Ik had van de week een ontsteking (inclusief mooie pus) en nu zat ik net te voelen en kwam dit als korst eraf. Is echt een dikke korst.

13 likes