Het TMI topic #2 (Deel 1)

Kun je de eeltsok niet crea knippen en alleen om die plekken 2 (of 3x) om doen waar je meeste eelt hebt?

Nein

Ik had eerder gepost over die eeltsokken en holy moly, waar mijn ene voet echt alleen maar kleine losse velletjes loslaat kon ik net bij de andere mn halve voetzool eraftrekken

For the record: op deze voet nauwelijks eelt

Samenvatting

39 likes

Wow!!! Gaat dat eraf trekken makkelijk en is het pijnloos?

1 like

Ja heeel makkelijk en voel je echt niets van. Het lijkt eerder een stuk lijm ofzo dat erop zit dan huid? Heeel apart

1 like

Wen je aan, heb soms dagen dat ik niet kan. Moet ik weer psylium (of hoe het ook schrijft) drinken. Dan loopt het weer :joy:

Ik had ooit eeltsokken van lucovitaal ofzoiets geprobeerd. En die zaten wel beter dan die van de action maar de velletjes waren meh.
Maar vorige week had ik die van de action geprobeerd en die waren geweldig. Ik had ook een opgedroogde uitgeharde blaar en die kon ik er ook zo afhalen.

1 like

Ik had van de week een ontsteking (inclusief mooie pus) en nu zat ik net te voelen en kwam dit als korst eraf. Is echt een dikke korst.

13 likes

Ik heb echt heel lang geen oorbellen in gehad en wilde graag weer oorbellen in, dus ik wilde de gaatjes even een beetje voorbereiden. Kwam er een soort, ja wat het is? Soort mee eters of vetjes ofzo uit. STINKEN als een malle. En stiekem toch satisfying vinden :joy:

6 likes

Ik draag ook nooit meer oorbellen maar een keer in de zoveel jaar als ik weer een oorbel vind prik ik de gaatjes ook weer door enkel om dat klontje er weer uit te krijgen :joy:

3 likes

Het enige wat ik nu had gedaan is een beetje nat maken met warm water en daarna die gaatjes ‘uitgedrukt’ door te drukken op de achter kant en de zij kanten fijn te drukken. Voor t eerst geen geneuzel met pijnlijke oren met het door prikken! (En ze doen nu ook geen pijn wonderbaarlijk)

Zijn voeten na gebruik van zo n eeltsokken niet super gevoelig? En hoe lang? Wil het ook eens gebruiken maar moet nogal veel rechstaan op werk

Ik merkte die gevoeligheid wel, en was ook niet heel tevreden over het effect op het eelt. De bovenste huidlaag gaat er gewoon af.

Nope geen pijn.

Door de antibioticakuur ben ik semi aan de diarree en ik heb gister erwtjes gegeten en niet allemaal stuk gekauwd. Dat voelt heel raar :joy:

10 likes

Mijn darmen nemen me het niet in dank af dat ik gisteren noedels voor ontbijt had en een calzone voor avondeten. Hoera voor pds :sob: Krampen en tegelijk misselijk door de druk.

Edit: Oké, duidelijk dat ik al een tijdje niks gepost heb. Was niet de bedoeling om op jou te reageren @Dommel haha

1 like

Bij mij niet echt heeel gevoelig, maar merk nu dat de plekjes waar het het hardst nodig zou zijn niet echt goed zijn behandeld

Ik heb gisteren een flinke ui in de soep gedaan. De enorme hoeveelheid scheten die ik laat ruikt letterlijk naar ui… ff deo spuiten want moet zo weg😬

2 likes

Ik heb met mn voeten op dat spijkermatje gestaan dus heb nu een behoorlijke afdruk.

Gezien de afschuw voor foto’s van voeten post ik t hier haha. Misschien ook beter niet klikken als je niet tegen van die foto’s met veel gaatjes kunt.

Samenvatting

4 likes

Maaar was het het waard?