Hoe was het? Merk je resultaat?
@S.onrisa @Niettepruimen om op te liggen met mn rug vond ik het best prima, maar nou niet direct dat je denkt wauw ik ben zo ontspannen, haha. Weet t nog niet zo goed. Ik las wel dat je er vooral baat bij hebt als je het vaker gebruikt.
Ze zeggen dat je er dieper van gaat slapen als je er voor het slapen eventjes op ligt. Nou dat ik gedaan, maar ik heb echt enorm belabberd geslapen vannacht
Ik zat al een jaar te twijfelen over zo’n spijkerbedje n.a.v. instagram advertneties maar vond het onzin om er veel geld aan uit te geven. En toen zag ik er vorige week bij de kringloop een liggen voor €1! De vrouw bij de kassa vroeg wat het was. En zei verontrust ‘veel plezier ermee??’ toen ik wegging, hehehe.
Ik was vanochtend m’n tanden aan het poetsen, heb een elektrische tandenborstel. Toen kwam er tijdens het poetsen een klein beetje kots naar boven Dus voor ik het door had was het al mee rond gegaan met mijn tandenborstel. Dus ja, goor
Ik heb een ingegroeide teennagels en morgen gaat de dokter een stuk van de nagel verwijderen.
Gelukkig wel onder verdoving, maar ik word al misselijk als ik eraan denk. Aaaah
Ohh doet zeker heel veel pijn? Succes morgen! Denk gewoon aan de verlichting daarna
Vind dit soort filmpjes wel geweldig om te kijken
Haha daar kan ik ook niet tegen. Maar het is met verdoving gelukkig.
even doorzetten! Ik heb deze mat ook en slaap zoveel beter en dieper sinds ik deze heb. En ik heb echt jarenlang zieke slaapproblemen gehad!! Mijn vriend vond het echt onzin, maar duwt me nu ongeveer van die mat af om er zelf op te kunnen liggen.
Ah ik heb dit inmiddels meerdere keren gehad, valt echt mee! Verdoving is even naar in je teen, maar dat is een paar seconden pijn en daarna stelt het echt niks voor. Heb daarna nooit pijn gehad door de ingreep iig.
Hopelijk beurt dit je een beetje op!
Over wat voor een mat gaat dit als ik vragen mag?
Ik denk de spijkermat
Hoe lang heeft het geduurd voordat je er beter van ging slapen? En hoe vaak gebruik je hem?
@Scorpiovibes spijkermat idd. Ik heb hem van bol.com
Ik ging er denk ik een week of 2/3 later echt beter door slapen? Weet het niet meer precies. Ik lig er (afhankelijk van mn zin) tussen de 3 en 5 dagen per week op. En leg het nekkussen vaak onder mn kuiten (vind het niet zo lekker in mn nek). En soms 10 min en meestal 30 minuten. Dat moest ik wel echt opbouwen
Altijd als ik op kantoor zit en ik moet poepen ga ik naar een andere verdieping. Ik werk op de 3e maar zit nu aan de andere kant van het gebouw op de -1
Ach heerlijk toch een klein loopje.
Eigenlijk heel goed om heel ergens anders naar de wc te gaan.
Ik krijg echt zoveel puistjes van die stomme mondkapjes, mijn neus en kin zijn gewoon een soort kraterlandschap. Enige voordeel is dat het grootste deel van de dag dus ook niemand dat ziet.
Ik heb/had dit ook heel erg. Was m’n gezicht nu vaak met tea tree face wash en gebruik een toner en het is nu bijna weg qua puistjes. Ongevraagd advies dit maar wilde het toch even zeggen haha
Dit is zo herkenbaar. Ik heb sowieso vaak wel ergens een puistje ofzo maar het is echt vreselijk sinds ik op het werk ook een mondkapje op moet, maak mijn gezicht nog zo goed schoon enz maar mweh.
Wij maken ook de hele dag grappen dat het dan toch weer prettig is dat je weer een mondkapje op mag als je weer een lelijke puist erbij hebt. Maskne noemen ze het al, haha echt kut.
Ik heb dit ook regelmatig, maar dan is die harde bult door een opgezwollen klier. Vaak als mijn weerstand wat lager is en ik verkouden ben bijv. zit er een paar dagen een. Weet niet of het bij jou hetzelfde is, maar dan heeft prikken/proberen uit te knijpen dus geen zin.