Het TMI topic #2 (Deel 1)

Ah ik heb dit inmiddels meerdere keren gehad, valt echt mee! Verdoving is even naar in je teen, maar dat is een paar seconden pijn en daarna stelt het echt niks voor. Heb daarna nooit pijn gehad door de ingreep iig.

Hopelijk beurt dit je een beetje op!

1 like

Over wat voor een mat gaat dit als ik vragen mag? :raising_hand_woman:

Ik denk de spijkermat

1 like

Hoe lang heeft het geduurd voordat je er beter van ging slapen? En hoe vaak gebruik je hem?

@Scorpiovibes spijkermat idd. Ik heb hem van bol.com

Ik ging er denk ik een week of 2/3 later echt beter door slapen? Weet het niet meer precies. Ik lig er (afhankelijk van mn zin) tussen de 3 en 5 dagen per week op. En leg het nekkussen vaak onder mn kuiten (vind het niet zo lekker in mn nek). En soms 10 min en meestal 30 minuten. Dat moest ik wel echt opbouwen

1 like

Altijd als ik op kantoor zit en ik moet poepen ga ik naar een andere verdieping. Ik werk op de 3e maar zit nu aan de andere kant van het gebouw op de -1 :roll_eyes:

24 likes

Ach heerlijk toch een klein loopje.
Eigenlijk heel goed om heel ergens anders naar de wc te gaan.

1 like

Ik krijg echt zoveel puistjes van die stomme mondkapjes, mijn neus en kin zijn gewoon een soort kraterlandschap. Enige voordeel is dat het grootste deel van de dag dus ook niemand dat ziet. :roll_eyes:

2 likes

Ik heb/had dit ook heel erg. Was m’n gezicht nu vaak met tea tree face wash en gebruik een toner en het is nu bijna weg qua puistjes. Ongevraagd advies dit maar wilde het toch even zeggen haha

1 like

Dit is zo herkenbaar. :cry: Ik heb sowieso vaak wel ergens een puistje ofzo maar het is echt vreselijk sinds ik op het werk ook een mondkapje op moet, maak mijn gezicht nog zo goed schoon enz maar mweh.

2 likes

Wij maken ook de hele dag grappen dat het dan toch weer prettig is dat je weer een mondkapje op mag als je weer een lelijke puist erbij hebt. :joy: Maskne noemen ze het al, haha echt kut.

4 likes

Ik heb dit ook regelmatig, maar dan is die harde bult door een opgezwollen klier. Vaak als mijn weerstand wat lager is en ik verkouden ben bijv. zit er een paar dagen een. Weet niet of het bij jou hetzelfde is, maar dan heeft prikken/proberen uit te knijpen dus geen zin.

Same, het voelt echt alsof ik weer vijftien ben ofzo.

En het gaat ook zo snel, vorige week had ik mijn mondkapje maar weinig opgehad en mijn huid was weer heel goed hersteld. Maar gisteren heb ik er bijna de hele dag één gedragen en ik heb meteen weer meerdere puistjes op mijn kin en rondom mijn mond :sob:

1 like

Ja ik ben bijna bang dat dit verhaal te tmi voor dit topic is😨. Maar ik moet het kwijt.

Ik heb altijd wel problemen met mijn stoelgang, dus zo ook deze keer. Had al een aantal dagen niet gepoept, tot vanochtend toen ik met buikpijn wakker werd. Het was zo’n enorm grote drol, het deed echt heel veel pijn om het eruit poepen met bloedende anus tot gevolg. Dit was wel mijn record, het was langer en dikker dan de gemiddelde penis denk ik. Dus ik was in eerste instantie opgelucht toen het achter de rug was.

Maar nu komt het: het lukt niet om hem door te trekken :sob:. Het is te groot en de hele wc is verstopt geraakt (door de drol, niet het wc papier) . Totale paniek natuurlijk, ik weet niet wat ik moet doen. Ik kokhals al bij het idee om die drol uit de wc te pakken. Heeft iemand tips om dit op een zo ingrijpende manier door te trekken en te ontstoppen?! Help.

(ik hoop van harte enigszins anoniem op dit forum te zitten trouwens)

6 likes

Ik heb in een oud appartement gewoond met zeer smalle leidingen en heb dit destijds regelmatig gehad.
Loopt de wc nog wel door, maar langzaam? Giet er dan flink wat afwasmiddel op en een ketel kokend heet water. Daarmee verdun je de boel. Zo nodig een paar keer herhalen. Ineens doet de wc dan sluuuuuuurp en is het er door.

Zit het echt verstopt? Doe een vuilniszak om je arm en duw de drol door de afvoer. Dus niet er uit halen maar doorduwen.

4 likes

Ja hij loopt nog wel een heel klein beetje door, ik ga het proberen met je kokend water tip. Dankje!!

1 like

Soms heb ik wel 6 keer een volle waterkoker er over moeten gooien maar uiteindelijk loste het dan op. Ik duim dat het lukt!

1 like

Doet me denken aan poop knife op reddit.
Mensen die standaard een mes op de wc hebben liggen om hun drol in stukken te hakken

50 likes

Hahaha!! Ik zou dat echt niet zonder kokhalzen kunnen, word al misselijk bij het idee.

Heet water en soda! Dan “smelt” het een soortvan. Toen ik nog in een attractiepark werkte vond ik ooit een gigantische drol die gewoon echt boven water stak. Een blik bier was er niks bij qua omvang! Met dat goedje hebben we het toen kunnen doortrekken

5 likes