Het TMI topic #2 (Deel 1)

Waarom met een theelepel?!

Ohh, eetlepel moest het zijn! Ja het was echt een bizar beeld, geneerde me ook verschrikkelijk.

Waarom met een eetlepel? Klinkt voor mij niet logischer dan den theelepel.

3 likes

Ja echt geen flauw idee. Vond mijn vader blijkbaar de handigste manier om de poep eruit te scheppen. Kokend water was makkelijker geweest denk ik.

1 like

Ja of een zakje om je hand en die drol oprapen en weggooien (zoals bij een hondendrol)… met een eetlepel is wel een creatieve manier haha. Is de eetlepel ook mee de kliko in gegaan of wordt er nog vrolijk soep mee gegeten?

1 like

Ha, die vraag spookt nu ook door mijn hoofd. Ik mag toch hopen op het eerste, maar mijn vader is een zéér zuinige man dus ik vrees een beetje voor het laatste… Weet niet of ik het durf te vragen :nauseated_face:

6 likes

Ik heb volgens mij een hele mooie ingegroeide haar in mijn schaamstreek/lies, ik voel echt een dikke bobbel. Maar mijn buik zit te veel in de weg om er lekker aan te kunnen pulken. Echt jammer.
Ik weet ook niet echt of ik nu beter naar de dokter kan gaan of dat er nog andere opties zijn. Ik wil geen ontsteking krijgen.

1 like

Warm washandje erop leggen?

1 like

Ik had dus dit weekend ook zo’n drol die pas na tig keer spoelen weg was, alleen nu blijft het water wat in het toilet zit bruinig? Alsof ie nog om het hoekje verstopt zit. Heb al met een stok lopen poeren en heet water gebruikt, het toilet spoelt ook gewoon door, dus je zou denken dat alles weg is, maar het water blijft bruin. :weary:

Flink wat afwasmiddel / allesreiniger / bleek?

Afwasmiddel al geprobeerd, ga deze week inderdaad nog even wat meer uitproberen

Hebben jullie ook dat je na vis eten naar vis ruikt van onder? Trekt bij mij na twee dagen weer weg.

Jaa ik heb dat ook! Ruik vaak echt mezelf na het eten van vissticks :face_vomiting: en wassen helpt gewoon niet!! Ik heb dat eens opgezocht en zou iets met een foutje in het dna te maken hebben

1 like

Ik heb sinds kort een menstruatiecup en jongens dit bevalt me zó goed.
Het is ook echt super satisfying om te zien hoeveel ik nou eigenlijk bloed, het lijkt altijd veel meer in een tampon/maandverband.
Moet wel echt wennen aan het prutsen in mn vagina bij het in en uitdoen haha en ben telkens bij het uitdoen toch wel een beetje bang voor een bloedexplosie omdat ik het vacuüm niet goed verbreek

20 likes

De dame van de brazilian wax gebruikte vandaag strips (ipv opdrogende wax) en dat was echt zó satisfying om te zien, al die haren naast elkaar, met wortels eruit. Ik vond het bijna zonde toen ze de strip weggooide

7 likes

Ik doe het vaak in douche en soms kiep ik het van grote hoogte eruit om het bloedbad te aanschouwen.

11 likes

goeie pro tip! :grin:

1 like

Heb je dan echt een cupje vol bloed? Ik heb vaak stolsels en weinig vloeibaar bloed. Plus slecht doucheputje, waardoor ik het echt niet in de douche zou kunnen leeggooien.

Bij mij ziet het er inderdaad in de douche ook altijd uit als een horror murder-scene wanneer ik hem leegkieper. Heb best wel veel vloeibaar bloed en minder stolsels denk ik?

1 like

Ik heb weer eens een stopweek gehouden en wat nu uit mij komt is echt donkerbruin van kleur, net poep. Ik ben verrot van binnen.

1 like